Tyttö kiukuttelee ja itkee tyhmää nimeään ja tahtoo vaihtaa sen
Syynä kaverit, joilla nyt sattuu olemaan nimet tyyliä Melissa, Olivia ja Victoria.
Tyttöä harmittaa, kun itse on Senja ja vaikka ymmärränkin mistä kenkä puristaa, on kurjaa kuunnella ,miten 10v huutaa että tahtoo vaihtaa nimensä ja heti!
Pitää vain ajatella, että tämä on vaihe ja muutaman vuoden päästä tyttö on mielummin Senja kuin Olivia.
Kommentit (46)
Senja :D Venäläisen minkkiturkkieukon nimi :DDDDD En ymmärrä tätä suomalaisäitien villitystä venakkonimiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäresi on siinä iässä, että tuollaiset barbinimet/prinsessanimet tuntuvat upeilta, itsekin halusin aikoinani olla Daisy mutta myöhemmin olen ollut todella tyytyväinen tähän perus- Mariin.
Mä halusin olla ala-asteikäisenä ashley :D ja ihan 100% suomalainen olen...hyvin jenkkikulttuuri vaikutti jo vuosituhannen vaihteessa.
Minä vaihdoin alle kouluikäisenä nimä joka viikko, välillä olin Ariel(Disneyn Pienen merenneidon mukaan), välillä käytin tarhakaverin kauniimpaa nimeä Leenaa, ja joskus olin Kanerva(se on vieläkin kiva nimi).
Käyttäjä11150 kirjoitti:
Mäkin halusin olla kaunis ja hienostunut Heidi, jossain vaiheessa myös Jennifer, enkä mikään typerä ja pärisevä Erika. Nykyään tykkään nimestäni kyllä.
Mäkin halusin olla yli kaiken Heidi! :D
Ja meni myös vuosien aikana ohi.
T. Toinen Erika
Senja on venäläinen nimi ja en kyllä itsekään nimestä pitäisi.
Sanoisin että täysi-ikäisenä saa vaihtaa jos vielä haluaa.
Galina, Tatjana sekä Olga jos olisivat kaverien nimet... 🙂
Igor, Vasili ja Sergei odottavat...
Senja on kaunis nimi, samoin Sonja, oman lapseni nimi. Ei haittaa venäläinen alkuperä, vaikka muuten en ko.maasta pidäkään.
Senja on karjalainen muunnos kreikkalaisperäisestä nimestä Xenia, joka tarkoittaa vieraanvaraisuutta.
Mäkin halusin olla Laura lapsena. Varmaan just about 10v. Vannoin, että vaihdan nimeni heti täysi-ikäisenä ja vanhemmat ei sanoneet juuta tai jaata. Varmaan, että voit vaihtaa hyvin ja Laura on nätti nimi. No, en ole vaihtanut. Eikä omasta tytöstäkään tullut Lauraa, vaikka Laura-nimestä pidänkin.
Se on ihan sama mikä se nimi lapsella on, jos "kaverit" ovat kiusaajia, ne kiusaavat silti. Munkin tyttöä kiusattiin nimestä ala-asteella, ja hiuksista, ja kulmakarvoista, ja kengistä jne. Jos vaihtaa nimen, niin sitten kiusataan siitä että vaihtoi nimen, tai siitä uudesta nimestä, että ei muutako kaveripiiri vaihtoon.
Serafina Babylon Alexandra. Saa käyttää vapaasti.
Minä olisin halunnut olla alexandra, jasmin, jessica tai annastiina. Myöhemmin olisin halunnut olla laura, kun se oli kaikkien coolien tyyppien nimi. :D mutta ihan samoin ne hienon nimen omistavat pitivät omia nimiään tylsinä. Omakin nimeni oli juuri sellainen, mihin jotkut olisivat halunneet vaihtaa heti. Itse en sitä millään ymmärtänyt tietenkään.
Siis tämmösiä samantyylisiä keskusteluja on ollut tosi paljon ja AINA tytön nimi on Senja? Erikoista. Teetkö sinä sama ihminen nämä kaikki?
Mun tytär halusi vaihtaa nimensä Jussiksi.
Sanoin että saa tehdä niin kunhan on vähän vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämmösiä samantyylisiä keskusteluja on ollut tosi paljon ja AINA tytön nimi on Senja? Erikoista. Teetkö sinä sama ihminen nämä kaikki?
Olin tulossa sanomaan samaa! Aina on Senja- tyttö kyseessä :DD
Mäkin halusin olla kaunis ja hienostunut Heidi, jossain vaiheessa myös Jennifer, enkä mikään typerä ja pärisevä Erika. Nykyään tykkään nimestäni kyllä.