Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö kiukuttelee ja itkee tyhmää nimeään ja tahtoo vaihtaa sen

Vierailija
10.04.2018 |

Syynä kaverit, joilla nyt sattuu olemaan nimet tyyliä Melissa, Olivia ja Victoria.
Tyttöä harmittaa, kun itse on Senja ja vaikka ymmärränkin mistä kenkä puristaa, on kurjaa kuunnella ,miten 10v huutaa että tahtoo vaihtaa nimensä ja heti!

Pitää vain ajatella, että tämä on vaihe ja muutaman vuoden päästä tyttö on mielummin Senja kuin Olivia.

Kommentit (46)

21/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin halusin olla kaunis ja hienostunut Heidi, jossain vaiheessa myös Jennifer, enkä mikään typerä ja pärisevä Erika. Nykyään tykkään nimestäni kyllä.

Vierailija
22/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senja :D Venäläisen minkkiturkkieukon nimi :DDDDD En ymmärrä tätä suomalaisäitien villitystä venakkonimiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäresi on siinä iässä, että tuollaiset barbinimet/prinsessanimet tuntuvat upeilta, itsekin halusin aikoinani olla Daisy mutta myöhemmin olen ollut todella tyytyväinen tähän perus- Mariin.

Mä halusin olla ala-asteikäisenä ashley :D ja ihan 100% suomalainen olen...hyvin jenkkikulttuuri vaikutti jo vuosituhannen vaihteessa.

Minä vaihdoin alle kouluikäisenä nimä joka viikko, välillä olin Ariel(Disneyn Pienen merenneidon mukaan), välillä käytin tarhakaverin kauniimpaa nimeä  Leenaa, ja joskus olin Kanerva(se on vieläkin kiva nimi).

Vierailija
24/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11150 kirjoitti:

Mäkin halusin olla kaunis ja hienostunut Heidi, jossain vaiheessa myös Jennifer, enkä mikään typerä ja pärisevä Erika. Nykyään tykkään nimestäni kyllä.

Mäkin halusin olla yli kaiken Heidi! :D

Ja meni myös vuosien aikana ohi.

T. Toinen Erika

Vierailija
25/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senja on venäläinen nimi ja en kyllä itsekään nimestä pitäisi.

Vierailija
26/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että täysi-ikäisenä saa vaihtaa jos vielä haluaa.

Vierailija
27/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senja ja veli Vanja. 😀

Vierailija
28/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galina, Tatjana sekä Olga jos olisivat kaverien nimet... 🙂

Vierailija
29/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Igor, Vasili ja Sergei odottavat...

Vierailija
30/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö parka. Ryssänpenikka.

Vierailija
31/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu mitä paskaa!

Vierailija
32/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senja on kaunis nimi, samoin Sonja, oman lapseni nimi. Ei haittaa venäläinen alkuperä, vaikka muuten en ko.maasta pidäkään.

Vierailija
33/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senja on karjalainen muunnos kreikkalaisperäisestä nimestä Xenia, joka tarkoittaa vieraanvaraisuutta.

Vierailija
34/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin halusin olla Laura lapsena. Varmaan just about 10v. Vannoin, että vaihdan nimeni heti täysi-ikäisenä ja vanhemmat ei sanoneet juuta tai jaata. Varmaan, että voit vaihtaa hyvin ja Laura on nätti nimi. No, en ole vaihtanut. Eikä omasta tytöstäkään tullut Lauraa, vaikka Laura-nimestä pidänkin.

Vierailija
35/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mikä se nimi lapsella on, jos "kaverit" ovat kiusaajia, ne kiusaavat silti. Munkin tyttöä kiusattiin nimestä ala-asteella, ja hiuksista, ja kulmakarvoista, ja kengistä jne. Jos vaihtaa nimen, niin sitten kiusataan siitä että vaihtoi nimen, tai siitä uudesta nimestä, että ei muutako kaveripiiri vaihtoon.

Vierailija
36/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serafina Babylon Alexandra. Saa käyttää vapaasti.

Vierailija
37/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut olla alexandra, jasmin, jessica tai annastiina. Myöhemmin olisin halunnut olla laura, kun se oli kaikkien coolien tyyppien nimi. :D mutta ihan samoin ne hienon nimen omistavat pitivät omia nimiään tylsinä. Omakin nimeni oli juuri sellainen, mihin jotkut olisivat halunneet vaihtaa heti. Itse en sitä millään ymmärtänyt tietenkään.

Vierailija
38/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämmösiä samantyylisiä keskusteluja on ollut tosi paljon ja AINA tytön nimi on Senja? Erikoista. Teetkö sinä sama ihminen nämä kaikki?

Vierailija
39/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär halusi vaihtaa nimensä Jussiksi.

Sanoin että saa tehdä niin kunhan on vähän vanhempi.

Vierailija
40/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämmösiä samantyylisiä keskusteluja on ollut tosi paljon ja AINA tytön nimi on Senja? Erikoista. Teetkö sinä sama ihminen nämä kaikki?

Olin tulossa sanomaan samaa! Aina on Senja- tyttö kyseessä :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän