Poikani joutui putkaan
Jouduin viime viikonloppuna hakemaan kohta 20 vuotiaan poikani putkasta . Oli ollut baarissa, missä ex tyttöystävä oli yrittänyt tehdä poikani mustasukkaiseksi jonkun miehen kanssa. Tästä kimpaantuneena poikani oli 2 kaverinsa kanssa hakannut tämän pojan sairaalakuntoon. Poikaani odottaa todennäköisesti syyte pahoinpitelystä, mitä pitäisi ajatella ja vaikuttaako tämä tuomio miten paljon normaaliin elämään. Entä voivatko he määrätä poikani vihanhallinta kurssille, koska ei ole eka kerta kun tappelee kännissä.
Kommentit (119)
Vanhemmathan tuossa tilanteessa pitäisi tilille laittaa jos eivät ole osanneet kasvattaa poikaansa oikein.
Onkohan pojalla alkoholiongelma? ei ole normaalia nuoren käytöstä. Hankkikaa apua.
Terapiaan sakkojen saattelemana tuommoinen. Ainahan se pahoinpitely rikosrekisterissä on iso miinus.
Kai oikeus voi pakottaa poikani vihanhallinta kurssille,? Hän on aina ollut impulsiivinen tapaus ja kuumakalle. Ei kai hänen loppuelämänsä mene pilalle yhden hölmöilyn takia? Ap
Hyvä olisi jos poikasi pääsisi vihanhallintakurssille. Toivottavasti itse ymmärtää, että tuollainen kuohahtaminen ja käytös johtaa ikäviin seurauksiin. Ilmeisesti hän saa ehdollista tai sakkoa sekä merkinnän rikosrekisteriin. Et ole yksin ongelman kanssa. Hae myös itsellesi apua, jos tuntuu, että et jaksa.
Taitaa poika olla aika "pihatonttu" kun on tarvinnut tuohon hommaan kaksi kaveria.
Raukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Lieventäkö pahoinpitelyn syy tuomiota?
Ennemmin koventaa, ei tyttöystävän uusi elämä ole mikään motiivi lähteä pahoinpitelemään.
Mitä se ex oli tehnyt? Istunut liian lähekkäin uuden poikaystävänsä kanssa?
Jos tulee tuomio törkeästä pahoinpitelystä niin se merkintä estää jatkossa mm. työskentelyn lasten parissa.
Onko tämä trolli? Onko sairaalakuntoon pahoinpitely mielestäsi hölmöilyä?
Jos alkoholi laukaisee aggressiivisuuden niin varmaan kannttaisi lopettaa ensimmäiseksi se juominen.
Mielestäni oikeus voi määrätä jollekin kurssille, yhdyskuntapalveluun tmv vankeusrangaistuksen uhalla. Korjataa toki joku, jos muistelen ihan omiani.
Vierailija kirjoitti:
Oli tullut poikani eteen baarissa nuoleskelemaan tämän miehen kanssa, jolloin pojalla oli omien sanojensa mukaan napsahtanut päässä ja oli hyökännyt kimppuun. Pojan kaverit olivat sitten äkänneet tämän tappelun ja kaataneet tämän miehen maahan, minkä jälkeen pahoinpitely alkoi. En puolustele poikani toimintaa kuitenkaan millään lailla saa itse kantaa vastuunsa teoistaan ja olen äitinä erittäin pettynyt. Pelkään kuitenkin vain, että poika pilaa tulevaisuutensa lopullisesti tämän takia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tullut poikani eteen baarissa nuoleskelemaan tämän miehen kanssa, jolloin pojalla oli omien sanojensa mukaan napsahtanut päässä ja oli hyökännyt kimppuun. Pojan kaverit olivat sitten äkänneet tämän tappelun ja kaataneet tämän miehen maahan, minkä jälkeen pahoinpitely alkoi. En puolustele poikani toimintaa kuitenkaan millään lailla saa itse kantaa vastuunsa teoistaan ja olen äitinä erittäin pettynyt. Pelkään kuitenkin vain, että poika pilaa tulevaisuutensa lopullisesti tämän takia.
Ap
Ala laittamaan pojan vinttihuonetta kuntoon. Asunnon, työpaikan yms saaminen tulee vaikeutumaan huomattavasti.
Menee luultavasti törkeäksi pahoinpitelyksi.