Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kissoilla ja koirilla olisi oma aihe vapaa ja ne osaisivat kirjoittaa

Vierailija
09.04.2018 |

Mitä täällä kirjoiteltaisiin? Vuh ja Miau?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuo naisihminen puhuu ja lepertelee kuin yksinkertaiselle. Minä olen ihan järkevä ja täysi-ikäinen kissa. Minulle voi puhua ihan normaalisti . No täytyy nyt yrittää näyttää siltä , että nautin tuon hupakon lässyttelystä. Miten teillä ?

Vierailija
2/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oksennelleet tänään jo moneen otteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet koiraparat valittaisivat kun joutuvat olemaan päivät pitkät yksin kotona ahtaassa kerrostalokämpässä ja pääsevät tarpeilleen 10 tunnin odottelun jälkeen. Aamulla 50 metrin pikalenkki pissalle, illalla 500 metrin "luksuslenkki". Kertoisivat liikunnan puutteesta ja ikävystymisestä ja yksinäisyydestä. Kertoisivat hihnasta nykivistä ja hihnassa roikkuvista omistajista, jotka eivät jaksa juosta heidän kanssaan tarpeeksi pitkiä lenkkejä. Kertoisivat ihmisistä, jotka rankaisevat heitä kun he ovat iloisella ja riehakkaalla tuulella :(

Vierailija
4/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin just LENKILLÄÄÄÄ! Ja sit sain RUOKAAAAA! Haluaako joku LEIKKIÄÄÄÄÄ???!?!?!?

Nimimerkillä ikuisesti pentu

P.s. mikä on kissa?????!?!?!?!

Vierailija
5/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on emäntä myöhässä ja täällä saa odotella takajalat ristissä. Sitten kun viimein pääsee ulos on vaikea jaksaa pidätellä sopivaan kohtaan,  usein tulee liian lähelle ovea. Tulisivat mokomat ajoissa viemään ulos. 

Kissoilla taitaa olla helpompaa kun niillä on se astia.

Vierailija
6/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huvitin itseäni paskantamalla naapurin postilaatikon eteen"

"Idiootti orava kiusaa, miten eroon pihamännystä?"

Vierailija
7/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annatte ihmisenne roskata?

Kiva antaa pentujeni leikkiä hangessa kun joka puolella karkkipapereita ja tupakan tumppeja. Sitten taas on turkki ihan tuhkassa ja muussa sotkussa.

Vierailija
8/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin tänään itseäni kolmeen kertaan. Nyt on paikat puhtaana, taidan antaa omistajalleni pusun.

Vierailija
9/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rekku alkoi taas rähistä kun olin lenkillä, mut mä en alennu sen tasolle. Niinpä vain kävelin ohi kun en olis huomannut ja sekös sitä ärsytti. Emäntä on ankea, ei anna mun merkata pihaan, vaik muutkin jättää siihen viestejä. Tänään sain uuden puruluun, pureskelin sitä ja kun menin päiväunille, laitoin sen piiloon omaan petiin, sieltä sitä ei muut löydä. Tassut on taas märät kun tultiin juuri lenkiltä, vaikka emäntä niitä pyyhkeellä yritti kuivata. Nyt vähän murkinaa ja nukkumaan.

Vierailija
10/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkeeko teillä joku salaperäinen olio joka aamuyö sanomalehtiä eteiseen? En ymmärrä mikä tarkoitus sillä on. Pienenä joskus revin niitä, mutta minulle opetettiin ettei se ole sopivaa. No ei ne kovin hyvälle maistunutkaan. 

Vierailija
11/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jynsin 3 pv ennen kiima-ajan alkamista. Voinko olla paksuna? 

Vierailija
12/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halpismerkkien pappuloiden syöjien on pakko jättää pahanhajuiset jätlksensä liian lähelle laatukakkaa?

Vierailija
13/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riehuin 15 minuuttia. Emäntä on masentunut, minä ylivilkas, jo varttuneempi mirri.

Nyt makaan hänen käsilaukkunsa päällä. Onko kysyttävää??

Haluaisin karata, mutta kaipaan takaisin kotiin. B-rapun perhepäivähoitaja vaikuttaa kivalta. Mut hänelle koira. Taidan asua täällä, toistaiseksi. Paitsi yksi huoltomies vaikutti mukavalta. Nau'uin hänen mukaansa. Ei ottanut. Miksi? Vastatkaa av-kissat!

Vierailija
14/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuo naisihminen puhuu ja lepertelee kuin yksinkertaiselle. Minä olen ihan järkevä ja täysi-ikäinen kissa. Minulle voi puhua ihan normaalisti . No täytyy nyt yrittää näyttää siltä , että nautin tuon hupakon lässyttelystä. Miten teillä ?

Tämä!!

Emäntä kyselee päivittäin että "kuka se siinä", eikö se muista mun nimeä, pitääkö tuosta huolestua? Vai antaa olla vaan?

Terv: koira

Vierailija
15/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma teki tänäänkin etätöitä ja käytiin lounastauolla joen rannassa. Juoksin mudassa ja näin elämäni ensimmäistä kertaa sorsia. Ne kipitti hirveetä vauhtia veteen. En mennyt perässä. Lounaaksi sain raakaa jauhelihaa ja kuivamuonaa, hyvää oli.

Sain iltapäivällä turpiin yhdeltä isolta koiralta. Se otti mua päästä kiinni ja nosti ilmaan. Huusin ja kiljuin ja mamma otti mut syliin. Siinä oli kaikkea hässäkkää ja se iso koira lähti kotiin. Vapisin sen jälkeen ja uikutin. Sain kyllä nameja.

Nyt mamma pelkää, että mulle tuli kammo muita koiria kohtaan. En tiedä, miten lohduttaisin sitä. Nyt järsin luuta.

Vierailija
16/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mirri tuli heti kevät auringon nähtyään terassille keimailee, mun kolli alkoi ravaa heti aidalla, pitäiskö olla huolissaan vaan oisko ihan normaali kevät juoksu kyseessä?

T. Mustasukkainen mirri

Vierailija
17/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa nämä seinät ympärillä. Eikö kukaan muu kärsi yksinäisyydestä? Itse kaipaan laumaa ympärilleni ja kunnon sosiaalista elämää. Olen laumaeläin, enkä mikään sisäkissa. Olen koira! Heti kun pääsen vapaaksi aion villiintyä oikein kunnolla. Haistelen tuulia 24/7. Tulis jo loma että pääsisin edes mökille.

Vierailija
18/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu ku kusettaa stana, eikä toi vtun laiska pska viitti lähtee viemään mua ulos. Vttu kohta kusen sen kintuille ja paskon sen kenkiin jos ei vie mua ulos, NYT!

Vierailija
19/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennetään aina välillä isännän kanssa jääkaappi silleen yhdessä. Idiootti emäntä ei onneks tajua sitä, vaan syyttää aina miestä.

Vierailija
20/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valistunut eläin huolehtii itselleen varahoitopaikan  siltä varalta , että ihmiset menettävät kokonaan järkensä . Onhan se vakavaa - joskin aika yleistä- etteivät muista nimeämme ,  tai kyselevät oliko ruoka hyvää ,niin oliko. Vaikka juuri on hotkittu kulhollinen  niin ,että seinillä pisaroi roiskeet.