Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kissoilla ja koirilla olisi oma aihe vapaa ja ne osaisivat kirjoittaa

Vierailija
09.04.2018 |

Mitä täällä kirjoiteltaisiin? Vuh ja Miau?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talven odotin, että tulee lämmintä, mutta nyt on lätäköitä kaikkialla! Onneksi omistaja tajuaa, kun laitan jarrut pohjaan, että hänen tulee nostaa minut lätäköiden yli.

T. Pikkukoira

Vierailija
42/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun ihminen on vähän yksinkertainen, heti kun mä vaan alan osoittaa mieltäni tai kerjään rapsutuksia, niin rapsutuksia ja herkkuja tulee. Varsinkin pyöriminen herkkukaapin tai roskiksen edessä aiheuttaa sen, että saan uuden puruluun tai jonkun herkun.

Miksihöhän roskiksesta ei saa syödä, sieltä tulee niin herkullisia tuoksuja? Mä voisin syödä, kun ei ihmiselle kelpaa, mutta ei. Kaikki kiva on kiellettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mulkoillut henkilökuntaani tuomitsevasti kaapin päältä jo pari tuntia, mutta eivät silti älyä täyttää ruokakuppiani kunnolla. Siitä näkyy ihan selvästi vähän pohjaa vielä raksujen läpi!!

Jos osaisivat palvella minua kunnolla, voisin palkkioksi kiivetä heidän vatsalleen sen ihme vilkkuvan näpyttelylaitteen päälle ja paljastaa jumalaisen pyllyreikäni heille lähietäisyydeltä.

Taidan vaihtaa alaiset uusiin. Jumalia ei voi kohdella näin.

Vierailija
44/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pitäisi harjata oikein kunnolla. Aluskarvaa on aikalailla ja haluaisin kevääksi vähän viileämmän lookin. Mitä jos tiputtelen vihjeenä sellaisia karvatuppoja sinne tänne. Tajuaahan se ihminenkin, kun vähän painostaa. Aloitankin heti huomenna oikein kunnon karvaamisoperaation. Kelpaa sitten matolla auringossa köllötellä, kun aurinko lämmittää suloisesti ihan ihoon asti. Kurr purr hyrr nyt kehräyttää.

terv. Kisuliina

Vierailija
45/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttekö puruluut loppuun asti vai vaan osan siitä?

Onko paras tapa saada uusi puruluu se, että jättää entisen lattialle niin että ihminen kävelee sen päälle vai piilottaa se jämä?

Vierailija
46/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin keski-iltasapuskan, kävelin kohti olohuonetta, otin välilevon. Jatkoin matkaa lungisti olohuoneen sohvalle ja odotan nyt palvelijaa silittelemään. Pesen turkin aamulla, nyt ei jaksa. Miten teidän ilta on mennyt, onko uutuusherkkuja näkynyt?

Vierailija
47/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matolääkkeistä saa autismin ja rokotuksista narkolepsian! Älkää kissat alistuko enää vaan purkaa ell:lää sormeen! Syvälle!

Vierailija
48/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut pitäisi harjata oikein kunnolla. Aluskarvaa on aikalailla ja haluaisin kevääksi vähän viileämmän lookin. Mitä jos tiputtelen vihjeenä sellaisia karvatuppoja sinne tänne. Tajuaahan se ihminenkin, kun vähän painostaa. Aloitankin heti huomenna oikein kunnon karvaamisoperaation. Kelpaa sitten matolla auringossa köllötellä, kun aurinko lämmittää suloisesti ihan ihoon asti. Kurr purr hyrr nyt kehräyttää.

terv. Kisuliina

Minä taas olen ajatellut suorittaa karvanvaihto-operaation itse, olenkin tiputellut isoja tuppoja karvaa lattialle jo jonkin aikaa, mutta ihminen repii mun turkkia ainakin pari kertaa viikossa harjalla. Annan hetken harjata ettei ihminen loukkaannu, mutta sitten häivyn tai kiemurtelen niin ettei se saa harjattua.

Mä en ole mikään neiti, vaan arvonsa tunteva uroskoira, mitä muut urokset ajattelisi jos mun turkki on harjattu, tai nartut? Sen takia kierin aina maassa harjauksen jälkeen, että näytän coolilta.

Vierailija
49/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan aloitatte yörallin? Mää aattelin herätä kolmen jälkeen ja vedän muutaman ympyrän verhojen kautta. Leikin hetken myös palvelijoiden varpaiden kanssa. Ne haluaa, että etsin niitä peiton alta.

Vierailija
50/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kissanelämää ei voita mikään. Alamaiset palvovat ja ihailevat ihan kiitettävästi. Ruokaa ja silityksiä on tarjolla aina kun niitä haluan. Joskus olen vintiötuulella ja tiputtelen esineitä hyllyiltä. Siihenkin osataan suhtautua oikein, eihän vahingolle mitään voi. Niiinpäti niin. Silloin vahinkoja voi sattua useammin, jos joku alamaisista on kerta kaikkiaan ollut huolimation. Ruoka myöhässä, wc siivoamatta tai siivottu huonosti,

oh dear, onhan näitä. Parhaansahan ne ihmiset yrittävät, siitä kunnon rispektit.

Vierailija
51/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitu.n kus.pää!!!!!!

Sen valoboxi aina volumet yli 10!!!!!

Kusenko nurkkaan vaiko vahingossa tönäsen töllön alas?

Se myös aina haisee kamalalle! Jotaki savu myrkkyä hengitää? Huume? Ja ne sen ihme kaverit! Ihme inisiöitä.

Tee niinkuin mä, mee nukkumaan toiseen huoneeseen niin kauan kun telkkari on päällä, tai vaikka sohvan taakse. Kyllä ne jollain aikaa sen telkkarin sammuttaa, sitten voi tulla nukkumaan siihen kun se ei enää ole päällä.

Vierailija
52/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matolääkkeistä saa autismin ja rokotuksista narkolepsian! Älkää kissat alistuko enää vaan purkaa ell:lää sormeen! Syvälle!

Mä en syö matolääkkeitä suosiolla, mutta palvelija on alkanut piilottaa ne herkkujen sisään. Huomaan usein sen vasta kun on liian myöhäistä. Piereskelen sitten ihan tahallaan palvelijan vieressä, kun maha niistä menee sekaisin.

Vierailija
53/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan aloitatte yörallin? Mää aattelin herätä kolmen jälkeen ja vedän muutaman ympyrän verhojen kautta. Leikin hetken myös palvelijoiden varpaiden kanssa. Ne haluaa, että etsin niitä peiton alta.

En ole paras vastaamaan tähän koska olen koira, mutta mulla on tapana aina yöllä käydä syömässä nappuloita, ei paljoa, mutta vähän niitä tykkään yöllä aina rouskutella, samalla juon vettä, sitten katselen ikkunasta, kuljeskelen vähän aikaa kunnes menen uudelleen nukkumaan, yöllä on hyvä vaihtaa välillä nukkumapaikkaa, vaikka ihmiset ihmettelee mitä oikein touhuan. Joskus myös pureskelen yöllä puruluuta jos ei nukuta. Ei siitä nyt kovin kova ääni pitäisi kuulua..

Vierailija
54/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on teidän lempijulkkis? Mä diggaan Antero-kissaa. Seuraan sitä fb:ssa ja me ollaan vaihdettu kuvia. Pentuna tykkäsin Karvisesta ja teininä Simon´s catista.

Vierailija
55/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tunnustaa omakseen Kattarsiahin Lumikin 7 penskaa?

Vierailija
56/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän mielestä on paras paikka nukkua?

Minusta keskellä lattiaa, niin leveästi kun mahdollista, kyllä ne ihmiset saa sen verran oppia väistämään.

Vierailija
57/67 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tunnustaa omakseen Kattarsiahin Lumikin 7 penskaa?

Epäilen naapurin mustaa ja toisen naapurin valkoista kollia. Taisivat käydä samana päivänä.

On noissa tekemissä. Mun kaverilla oli kerran kuusi ja kyllä niiden kanssa riitti hommaa. Imetä, pese, imetä, imetä, pese...

Vierailija
58/67 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen sekarotuinen uroskoira ei koskaan pääse astumaan, vaan jalostetut rotukoira-alfat siittää kaikkien narttujen pennut!

Vierailija
59/67 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eat, poop, sleep. Repeat!

Vierailija
60/67 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko te kieriä lumihangessa?

Mä tykkään siitä, samoin kesällä hiekassa tai nurmella, tulee turkkiin hyvä tuoksu.