Jos kissoilla ja koirilla olisi oma aihe vapaa ja ne osaisivat kirjoittaa
Kommentit (67)
Lemmikit, kiva ketju ylöspäin siis!
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit, kiva ketju ylöspäin siis!
Jaahas, siellä on taas uusi orjaehdokas hihkuttamassa haluten päästä turkkiamme hiplaamaan. Miten on, annetaanko vähän hipaista kissanminttua ja luuta vastaan?
Söin just isännän sukan. Edeltävän sainkin jo paskottua ulos. Teki gutaa. En sais tehdä näin, mutta minkäs voin kun päivän työkengässä muhinut sukka maistuu hyvälle?
Omistajallani on muistiongelmia.
Se katsoo mua ja kyselee multa joka päivä, että "Kuka se siinä nöpöttää?" , "Kuka on mamin kulta?"
Välillä se näköjään ei tajua, edes kuka se itse on: "Kenen sylkyssä on kiva olla?" , kun oon sen sylissä. Sit se kyselee joka päivä ihan outoja: "Kuka haluaa ruokaa?" --- no KUKAKOHAN?
Mikä sitä vaivaa? Oisko lääkkeet ottamatta tai jotain?
Minun koirani varmaan mielellään keskustelisi nukkumisesta ja syömisestä :-D
Hei kaikki!
Mä olen nyt loukkaantunut. Emäntäni toi minulle koirien valjaat! Koirien! Kuulemma ne on näin isolle kissalle paremmat. Että sanotaan isoksi ja vielä yritetään tehdä minusta koira. Taidan pissata laatikon ohi protestiksi, no ainakin kerran. Ehkä.
Kyllä naapurin kollit kuulostaa mätsäävältä. Täsmää täysin, jos ovat käyneet kollien kurnausreissulla Islannissa Catwegianilla. Toivottavasti kollit ovat töissä kun kohta alkaa Islannista valua kaiken maailman kiipeilypuiden ja vaijerihiirien laskua.