Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kissoilla ja koirilla olisi oma aihe vapaa ja ne osaisivat kirjoittaa

Vierailija
09.04.2018 |

Mitä täällä kirjoiteltaisiin? Vuh ja Miau?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä on ärsyttävä, se laittaa mun namit aina sellaisen pallon sisään, niin että sitä täytyy pyörittää ja sieltä tulee vaan yksi tai pari namia kerrallaan. Hirvee homma että saa namit ulos sieltä.

Vierailija
22/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin muutti joku et sekarotuinen. Haukkuu aina kun ohitan niiden oven. Kuseksii oven viereen ja paskoo jalkakäytävälle. Repii hihnassa kuin hullu eikä ole kasvatuksesta tietoakaan. Sen emäntä puhui ottavansa toisenkin koiran. Pitäisi olla koira-kortti ennen kuin saisi suurentas lauman kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun ei voi puhua, vaikka mä tajuun kaikki mitä se sanoo. Pyytää antamaan tassua, pitääkö se mua ihan vajakkina. Voisin auttaa sitä vaikka sudokun täytössä... niin jos vaan osais puhua ihmistä.

Vierailija
24/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt taitaa joku olla herkkukaapilla täytyy mennä.....

Vierailija
25/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuriin muutti joku et sekarotuinen. Haukkuu aina kun ohitan niiden oven. Kuseksii oven viereen ja paskoo jalkakäytävälle. Repii hihnassa kuin hullu eikä ole kasvatuksesta tietoakaan. Sen emäntä puhui ottavansa toisenkin koiran. Pitäisi olla koira-kortti ennen kuin saisi suurentas lauman kokoa.

WT sekarotuinen.

Vierailija
26/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa tärppipäivät? t. U3

Paras juoksusuoja?

Käytättekö juoksusuojia vai putsaatteko itsenne?

Joko ootte testanneet XX uutuusmuonaa?

Vttu ku tuo naudanmaha pierettää... Muilla sama?

Mitä harrastusta suosittelisit 4v. pikkukoiralle? Olen narttu, jos sillä on väliä.

Harakka veti mua hännästä, kun söin ulkona luuta!

Gallup: Montako lelua olet särkenyt tänä vuonna?

Vierailija
27/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppiksellä on taas kiima. Ihan ärsyttää tommoset nuoret heitukat! Minä nuoruudessani kävin ulkona. Tuommoset tiedä elämästä mitään kun ei uloskaan pääse. Olen tappanut enemmän hiiriä kuin tuo on elämässään nähnyt! Olen myös tapellut ja nähnyt maailmaa. Ennen osattiin olla kissoja, nykyään ollaan pilalle passattuja!

Siksi aina yritän työntää hänet alas kaapilta. Enkä peitä jätöksiäni!

Vierailija
28/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA toukokuussa!

Montaako pentua odotat?

Yksi pennuistani kiusaa muita. Mitä teen?

Vierailija
29/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut naapurin kolliin , se on leikattu . Onko meillä tulevaisuutta?

Vierailija
30/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat tunkisi koko ajan koirien palstalle jossa yritetään keskustella älykkäästi, koska on kevät.

Vierailija
31/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vanha koira ja taas ulkona oli niin liukasta että melkein jalka venähti. Ärsyttävää. No, nyt täytyy järjestellä puruluut oikeaan järjestykseen, osa piiloon punkkaan, osa keskelle lattiaa. Huvittavaa kun ihmiset meinaa välillä kompastua niihin.

Vierailija
32/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin narttu jättää tien varteen merkkejä, että sitä kiinnostais meikäläinen, mut kun menen niille, se istuu häkissä ja mulkoilee eikä puhu mitään saati että tulis ulos. Mä en ymmärrä tuollaisia tyyppejä. Miks pitää muka näyttää, että on kiinnostunut, jos ei oo?

Vierailija
33/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on kidutusta. Asun pienessä asunnossa eikä mikään ikinä muutu. Samat maisemat ikkunoista, sama ruoka, samat lelut. Seinät kaatuu päälle. Sekoan tänne. Ei kukaan halua tällaista elämää. Mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän?

Vierailija
34/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitu.n kus.pää!!!!!!

Sen valoboxi aina volumet yli 10!!!!!

Kusenko nurkkaan vaiko vahingossa tönäsen töllön alas?

Se myös aina haisee kamalalle! Jotaki savu myrkkyä hengitää? Huume? Ja ne sen ihme kaverit! Ihme inisiöitä.

Vierailija
35/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yrittävät laittaa minulle vesikuppeja tarjolle , en juo niistä yhtään. Parempi on istua tiskialtaassa ja nuolla sieltä vesipisaroita, hätätilassa likoavissa astioissakin on  ihan juotavaa vettä . Vesikupeista en varmasti juo. Jotain itsekunnioitusta sitä kissallakin täytyy olla.

Vierailija
36/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mun omistajat tekee "sitä". Saakelin pervot, kuin kiimaset puput, huoh! Mä eee-een kestäää!

Vierailija
37/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut naapurin kolliin , se on leikattu . Onko meillä tulevaisuutta?

Jos haluat joskus lapsia, se ei tuon kollin kanssa kyllä onnistu. Josko kolli olisi niin vapaamielinen ja sallisi sinulle sitten "lapsensaantikeikan" jonkun muun kollipoijan kanssa. Mitä kyllä näin kokeneena narttuna epäilen, tahtovat olla pahuksen omistushaluisia jotkut kollikölliäiset. Harkitse nyt vielä, ja tutkiskele sydäntäsi. Purr

Vierailija
38/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kolme palstaa: ruoka, seksi ja aihe vapaa. Aihe vapaalla haukuttaisiin ihmisiä, muita lajeja ja sähistäisiin. Lisäksi keskusteltaisiin "mistä erottaa wt-maatiaisen rotueläimestä".

Vierailija
39/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelin tänään yhden koiran peppua ja se haisi ihan pskalle.

Vierailija
40/67 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sitä samaa kissanruokaa. Eikö tuo tajua, että vaihtelu olisi hyvä juttu. No, ei auta muuta kuin syödä kun on kurniva nälkä. Ehkä tiputan kuitenkin kukkaruukun ikkunalaudalta protestiksi. Kurnau!