Miksi mielenterveysongelmaiset sekoavat aina keväisin?
Mistä se johtuu?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aistiyliherkkyyttä, ahdistuneisuushäiriö ja ruumiinkuvahäiriö. Valo siis ahdistaa aivan liikaa. Näyn paljon paremmin ulkona ja se ahdistaa. Pimeässä on turvallista ja ulkonäköni on enemmän piilossa. ): tämä ainakin oma syyni. Kevät on pahin. Talvi mukavin.
Ai että NAUTIN kun tulee kesä ja helteet ja teikäläiset saatanan pipipäät itkee ja ulisee 👌🏼😆
Sä et vaikuta ihan normaalilta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aistiyliherkkyyttä, ahdistuneisuushäiriö ja ruumiinkuvahäiriö. Valo siis ahdistaa aivan liikaa. Näyn paljon paremmin ulkona ja se ahdistaa. Pimeässä on turvallista ja ulkonäköni on enemmän piilossa. ): tämä ainakin oma syyni. Kevät on pahin. Talvi mukavin.
Ai että NAUTIN kun tulee kesä ja helteet ja teikäläiset saatanan pipipäät itkee ja ulisee 👌🏼😆
Oletteko te kesäihmiset ihan lapsesta asti noin lämpimiä ja sydämellisiä ihmisiä vai aurinkoko sen tekee jossakin vaiheessa elämää?
Vaikea kuvitella, että kukaan vanhempi haluais kasvattaa tuollaista.
Luepa kuule ylempää mitä nämä nsmasentuneet jotka eivät kuulemma kykene muuhun kuin hiukan sängyssä olemaan ja koneella kirjoittamaan pitkiä juttuja palstalle meille toivottavat!
No nämä keväästä innostuvat tässä ketjussa vaikuttavat kyllä pahasti mielenterveysongelmallisilta, totta.
Joku tutkija sanoi että pohjoisella pallonpuoliskolla elokuu on kuukausi jolloin ihmisillä on vähiten mielenterveysongelmia ja ihmisiä kuolee vähiten mutta alkukevät on kuolemanaikaa kroonisesti vakavasti sairaille, mielenterveyskuntoutujille ja vanhuksille, esim. it sar it yleistyy. Se johtuu kevään energiasta ja luonnon heräämisestä. luonto valmistautuu kiihkeään uudestisyntymään ja uudistumiseen väsynyt loppuunpalanut sielu kokee ettei hän jaksa enää osallistua luonnon kiertokulkuun uudestisyntymällä ja energisoitumalla. kevään energiavirrat ahdistaa liikaa ja tuntuu kuin se imisi hänestäkin energiat sen sijaan että se energisoisi.
puolet tähän ketjuun kirjottaneista vaikuttaa että tietää aiheesta ja toinen puoli öyhöttää ja haukkuu mt-ihmisiä. Vaikka vaikuttaa ettei näillä itsellään ole kaikki inkkarit kanootissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tässä ketjussa ainoa, joka kuuluisi osastolle.
Psykopaatikot on sekä sekaisin, että vaarallisia muille.
Ahdistunut sentään ei ole vaaraksi kenellekään eikä elättele mitään kidutusfantasioita.
Ja ei, en itke enkä ylitse nyt. Ihmiset on oksettavia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Masentuneelle on monesti pahaksi se ristiriita oman sisäisen synkkyyden ja ulkomaailman välillä. Valoisuus lisääntyy ja muut ihmiset iloitsevat - itse ei vaan jaksa tai kestä mitään. Itsemurhiahan tehdään eniten keväällä.
Sinäpä sen sanoit. Se on juuri näin ainakin itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et vaikuta ihan normaalilta ihmiseltä.
Ei se oli ihminen. Niillä on myös tunne elämä.
Ainoa pipipää tässä keskustelussa on emojihemmo
SUKSI SUOHON SUKSI SUOHON 👺
VPN:n avulla tää yks psyko yläpeukuttaa sarjoina omia ilkeitä juttujaan. Säälittävää.
Nainen! On ihana paikka jossa ei ahdista, on ikuinen talvi ja sinä olet kaunis. Tule tänne. Tule jo tänään. Odotan sinua avosylin. O
- Miki L.
Vierailija kirjoitti:
VPN:n avulla tää yks psyko yläpeukuttaa sarjoina omia ilkeitä juttujaan. Säälittävää.
Niin, onhan se ikävä kun kaikki eivät ole sinun kanssasi samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei mua haittaa, mutta tiedän sun metkut.
Miehet kuorimittuu keväisin valon määrän kasvaessa, naiset syksyllä samasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surettaahan se varmaan, että täytyy itse tykätä omista kommenteistaan, kun muut eivät sitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea se rumuus kanssa teille naisille teettää.
Kaksi sukulaista tappoi itsensä keväällä. Kai valon määrä pistää aivokemian sekaisin.