Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet erilainen kuin muut naiset?

Vierailija
08.04.2018 |

Teen kirjaa ja naishahmot ovat ohuita joten haluan jotain vihjeitä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on munat.

Vierailija
2/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia, vihaan lapsia, en aio hankkia lapsia. Mulla ei ole miestä, ei omistusasuntoa, ei kultaista noutajaa, ei omaa autoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään koota Ikean ym kalusteita

Vierailija
4/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikki kotihommat mielelläni.

Olen erittäin nuuka vaatteiden, kenkien ja meikkien oston suhteen.

Minussa ei ole mitään pidennyksiä, kestovärjäyksiä, geelikynsiä tai sensellaista.

En halua koskaan lapsia.

Vierailija
5/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani mitenkään erilainen "kuin muut naiset", vaan ihan oma persoonani kaikkien ihmisten joukossa. Jos kuvittelemme stereotyyppisen naisen, niin voin taata että jokaikinen nainen maailmassa eroaa tästä stereotypiasta jollain tapaa. Itselläni ehkä silmiinpistäviä eroja ovat, että en pelkää/inhoa hyönteisiä tai matelioita enkä esimerkiksi välitä kokkaamisesta (osaan laittaa kyllä perusruokaa, en vain pidä siitä).

En suosittele kirjan hahmon rakentamista stereotyyppien tai niiden vastakohtien mukaan, vaan luo hahmolle luonteenpiirteitä, ominaisuuksia jne ihan inhimillisyyden pohjalta. Mistä hahmosi pitää, mitä pelkää, miten hän reagoi paineen alla jne.

Vierailija
6/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa enemmän teoriat kuin yksittäistapaukset. Vaikka juoruillessa minua kiinnostaa enemmän selvittää miksi henkilö on sellainen kuin on, tai sopisiko häneen vaikka jokin psyykkinen diagnoosi, kuin pelkästään päivitellä hänen käytöstään.

En muutenkaan välitä yksityiskohdista oikein missään. Turhantarkkuus arjen asioissa on mielestäni yksinkertaisten ja tylsien ihmisten tapa päteä.

Vierailija
7/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon sen mitä oikeasti ajattelen. Ajattelen oikeasti, että olen ihan riittävän hyvä, ympäristö ei vain tajua sitä.

Aidosti olen sitä mieltä, että minulla on oikeus olla minä.

Tästä yksinkertaisesta ja vilpittömästä oletuksesta, että minulla on oikeus elää omaa elämääni omin ehdoin syntyy usein vääntö. En siis nöyristele ja valheellisesti mielistelemällä...Ellen itse halua.

Olen viimeinen sankari. Miehet myivät sankaruuden jäivät vain sankarinaiset.

Vierailija
8/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa ystäviä enkä seurustelusuhteita, enkä ole ikinä seurustellut saati harrastanut seksiä. Tykkään enimmäkseen olla kotona yksin.

On varmasti muitakin kaltaisiani, mutta luultavasti vähemmistöä kuitenkin.

N25

Vierailija
9/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt tarpeelliseksi miettiä asiaa ja jos autan sua sun kirjan tekemisessä, tuntitaksani on 120,-/h ja minimiveloitus on  puolelta tunnilta.

Vierailija
10/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kaakattavia naislaumoja jotka kiljuen huutavat juttujaan.

Vierailija
11/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt tarpeelliseksi miettiä asiaa ja jos autan sua sun kirjan tekemisessä, tuntitaksani on 120,-/h ja minimiveloitus on  puolelta tunnilta.[/quote

Siis juuri en haluunut stereotyyppistä naista kirjaani...

ap

Vierailija
12/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsenäinen nainen.

Vierailija
13/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut suomalaisen juntin kanssa enkä mielistele ketään!

Vierailija
14/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa ystäviä enkä seurustelusuhteita, enkä ole ikinä seurustellut saati harrastanut seksiä. Tykkään enimmäkseen olla kotona yksin.

On varmasti muitakin kaltaisiani, mutta luultavasti vähemmistöä kuitenkin.

N25

Hei kuule, ainakinmeitä naisia jotka eivät halua seurustella eivätkä parisuhdetta on todellisuudessa melkoinen joukko :) Minäkin nuorenpana luulin olevani ainoa; enpä vai  ole, on selvinnyt.

Ei tarvitse tehdä mitään mitä se (kuviteltu) enemmistö tekee, ei tarvitse olla kuin juuri sinä ja rakastaaa ja hyväksyä itsesi juuri sellaisena!

N64

Vierailija
15/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piittaa ulkonäöstä enkä sosiaalisista suhteista, kiinnostavampia on mm. Tekniikka ja talous.

Perhe, okt ja farmari on, kultaista noutajaa ei tule.

Vierailija
16/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kannattaa kirjoittaa mieshahmo ja vaihtaa nimeksi Pirkko?

ap

Vierailija
17/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisin lause, minkä naisilta olen kuullut "en ole ihan tavallinen nainen".

Vierailija
18/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa enemmän teoriat kuin yksittäistapaukset. Vaikka juoruillessa minua kiinnostaa enemmän selvittää miksi henkilö on sellainen kuin on, tai sopisiko häneen vaikka jokin psyykkinen diagnoosi, kuin pelkästään päivitellä hänen käytöstään.

En muutenkaan välitä yksityiskohdista oikein missään. Turhantarkkuus arjen asioissa on mielestäni yksinkertaisten ja tylsien ihmisten tapa päteä.

Meinasin tällä siis lähinnä, että turhantarkkojen nipottajien kanssa en tule toimeen, enkä niiden jotka elävät kovin vahvasti hetkellisissä tunnetiloissaan. Useimmista naisporukoista löytyy tällainen henkilö, joten en oikein jaksa niitä. Näiden henkilöiden esiintyvyys on jotain 30% luokkaa joten useimmat naiset eivät ole sellaisia, mutta riittävän moni etten oikein jaksa isoja naisporukoita.

Vierailija
19/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nalkuta enkä yritä muokata miestä mihinkään stereotypiamuottiin ts. Rakastan miestäni ehdoitta.

Vierailija
20/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse miestä mihinkään asiaan.