Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet erilainen kuin muut naiset?

Vierailija
08.04.2018 |

Teen kirjaa ja naishahmot ovat ohuita joten haluan jotain vihjeitä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan fyysisesti rääkätä kehoani kovaa -hikoilla, hengästyä ja vetää överit urheilussa. Pärjätä ja haastaa myös miehille. Sama pätee seksiin, nautin aktiivisuudesta, painimisesta, yllätyksistä ja toisen urheilullisen vahvasta kehosta.

Vierailija
22/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta samanlaista naista ei ole.

Tunnen yhden korkeastikoulutetun naisen, joka metsästää.

Hän ampuu hirven tai karhun, teurastaa sen ja leikkaa lihoiksi. On muuten loistava kokki ja tuntee viinit. Daami työskentelee isossa yrityksessä kv-kaupan tehtävissä.

Juoksee maratoneja. Upea kroppa ja tyylikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä pahaapuhuvista ihmisistä. Mietin heidän motiivejaan.

Vierailija
24/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinka sitä missään isossa naisporukassa joutuu edes olemaan?

Minä en muista elämästäni sellaista kuin yhden kerran ; osallistuin johonkin naisten liikuntatapahtumaan.  Siellä oli satoja naisia.  Mutta siinäkin olin vain parin tuttavan kanssa tekemisissä, muita en tuntenut.

Ainoa turhantarkka nipottaja elämässäni on ollut yksi entinen pomoni.  Ja hänkin varmaan vaan ammattinsa takia ja epävarmuuttaan, se jotenkin näkyi.

Minussa ei taida olla yhtään mitään erilaisuutta, paitsi kosketusherkkyys.  Ihossani on kohtia, joihin ei voi koskea muut kuin minä itse.  Tätä ei ole kukaan toinen ihminen ikinä ymmärtänyt enkä ole ikinä tavannut ketään toista, jolla olisi sama ongelma.  Se hankaloittaa pukeutumista, koska myös vaatteet ja kengät on valittava sen mukaan, mihin kohtaan ne osuvat ja miten.   Ja tietysti se on ollut äimistelyn aihe kaikille elämäni poikaystäville ja miehille ja edelleenkin aviomiehelleni.  Erittäin hitaassa aikataulussa hän on viimein oppinut uskomaan ja ymmärtämään tämän tilanteeni, mutta vieläkään hän ei aina muista.

Muuten olen ihan tavallinen.

Vierailija
25/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli, joka lietsoo sisäistä naisvihaa. Ei kukaan oikea kirjoittaja voi olla noin kädetön...

Vierailija
26/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän miehistä, inhoan sanontaa miehet on sikoja. Tykkään flirttailla. En ole ryhtynyt äitihahmoksi miehelleni, olen kuitenkin äidillinen suhteessa lapsiini. En pompota tai määräile miestäni, ja olen melko itsenäinen.

Vierailija
27/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kauko-ohjattava.

Tämä oli ensimmäinen kehuva kommentti mieheltäni 22v sitten kun aloimme olemaan yhdessä. Tarkoittaa sitä että ajattelen omilla aivoillani, teen omat päätökseni ja seison niiden takana. Tiedän mitä ja miten haluan sängyssä ja sängyn ulkopuolella minua kohdeltavan. En roiku enkä ripustaudu, en muistele/kaivele vanhoja juttuja.

En koskaan kiellä mieheltäni menoja enkä utele kenen kanssa menee. En omista miestäni joten jos hän palaa kotiin niin tekee sen omasta vapaasta tahdostaan. Kuten minäkin

Minulla on kanttia nauttia elämästä ja järjestää miehelle pientä kivaa ilman että tunnen itseni "palvelijaksi". Puolin ja toisin keksimme jotain mukavaa toisillemme.

Olen rakentanut perheellemme 2 okt miehen rinnalla.

Vierailija
28/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olen outo, siten eroan muista. Tätä olen kuullut muutamalta mieheltä ja naiselta, niin kai se pitää uskoa.

Vierailija
29/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisin lause, minkä naisilta olen kuullut "en ole ihan tavallinen nainen".

Siinä vaiheessa kannattaa pyytää naista näyttämään jalkovälinsä jotta ei tule yllätyksiä sen suhteen.

Vierailija
30/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun vastauksien perusteella ilmeisesti siten, etten ole koskaan uskonut stereotyyppien oikeasti kuvaavan muita naisia.

Vierailija
31/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen kiinnostunut omasta statuksestani enkä alistu miehille

-En halua avioliittoa enkä varsinkaan olla miehen omaisuutta

-Olen kiinnostunut enemmän systeemeistä kuin ihmisistä

-Mielestäni kaikki naisellinen on noloa

Vierailija
32/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet uniikissa lumisateessa, nauti.

Vierailija
33/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on tummat hiukset oon puoliks marokosta mut syntyny Suomessa. Teen graffiteja ja juon kaljaa frendiporukan kanssa

Vierailija
34/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mummoikäinen.

- ei lapsenlapsia, yksi lapsi kyllä on.

- tupakoin, alkoholin suhteen olen absolutisti.

- meikkaan ja pukeudun huolellisesti.

- olen suorittanut metsästäjätutkinnon, mutten ole ampunut elävää olentoa - radalla kyllä tauluun.

- pidän klassisesta musiikista.

- en katso televisiota.

- olen hoikka, joskin lyhyt.

- rakastan hajuvesiä.

- olen monisairas, mutta koska ne eivät näy päälle, minua luullaan oikein terveeksi ja nuoremmaksi.

- inhoan iskelmiä ja sillanpäitä ja lavatanssi"kulttuuria".

- liikuntani koostuu shoppailusta.

- en viihdy Suomessa, en ole koskaan viihtynyt.

Tuliko tarpeeksi?

Vierailija
35/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mummoikäinen.

- ei lapsenlapsia, yksi lapsi kyllä on.

- tupakoin, alkoholin suhteen olen absolutisti.

- meikkaan ja pukeudun huolellisesti.

- olen suorittanut metsästäjätutkinnon, mutten ole ampunut elävää olentoa - radalla kyllä tauluun.

- pidän klassisesta musiikista.

- en katso televisiota.

- olen hoikka, joskin lyhyt.

- rakastan hajuvesiä.

- olen monisairas, mutta koska ne eivät näy päälle, minua luullaan oikein terveeksi ja nuoremmaksi.

- inhoan iskelmiä ja sillanpäitä ja lavatanssi"kulttuuria".

- liikuntani koostuu shoppailusta.

- en viihdy Suomessa, en ole koskaan viihtynyt.

Tuliko tarpeeksi?

PS. Pidän kauhusta, siis kirjoina ja elokuvina, tykkään katsoa mm. liveleakia netissä.

Vierailija
36/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsenäinen ja rohkea vaikka olenkin pitkässä avioliitossa. Päätöksenteko ei ole minulle vaikeaa ja myös mieheni luottaa kykyyni sataprosenttisesti. Olen mm. ostanut meille asunnon ulkomailta hänen edes näkemättä sitä.

En tavitse muiden mielipiteitä vaan voin toimia ihan itse, matkustaa yksin jne. Viihdyn seurassa ja seurassani viihdytään, mutta pohjimmiltani olen introvertti.

Puhun useita kieliä ja tulen niillä toineen seurassa kuin seurassa, koska seuraan tiiviisti päivän tapahtumia.

Olen tyytyväinen itseeni ja elämääni, minulla ei ole tarvetta muuttaa kumpaakaan.

Se, mistä en ole ollenkaan ylpeä enkä tyytyväinen, on tämä silloin tällöin tapahtuva vauvapalstan seuraaminen. En tunne millään tavoin kuuluvani joukkoon ja silti aina välillä luen ja nyt jopa kommentoin :(.

Vierailija
37/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, sukupuolten sisällä on enemmän eroja kuin välillä.

Jos meistä jokainen kirjoittaa rehellisesti tähän omat ominaisuutensa, harvasta pystyy päättelemään sukupuolta. 

Esim. isäpuoleni ei seuraa urheilua koskaan, eikä osaa käyttää tietokonetta, äitini seuraa urheilua ja käyttää tietokonetta, pelaakin netissä.

Meillä myös minä asennan esim. uudet telkkarit, boxit ja tietokoneet (jos ei tytär sitä tee, mutta hän asuu ulkomailla) mies käyttää työssään ja kotonakin tietokonetta mutta ei ymmärrä niistä ainakaan enenpää kuin minä. Meillä mies on se joka nalkuttaa siivoamisesta, kulkee lattiaharjan kanssa ympäri kämppää ja kiroilee kuinka sotkuista meillä on ja kun kukaan ei osaa viedä roskia roskiin... eli vihjaa että mun pitäisi siivota vaikka yleensä siivotaan molemmat, minä en ole jaksanut lattioita pestä enää vuosiin ja mies tiskaa käsin joka päivä (tiskikone on hajonnut monta vuotta sitten mutta mies ei halunnut ostaa uutta) Minä taas teen kaikki remonttihommat, mies on hyvä maalaamisessa mutta ei ole juurikaan sitä tehnyt, minä olen tapetoinut kaikki huoneet ja laatoittanut keittiön välitilan.

Minä olen monessa eri asiassa erilainen kuin stereotyyppinen nainen, mutta monessa myös olen sellainen, ja näin taitaa olla kaikkien naisten kohdalla, ei kukaan ole täysin se stereotypian nainen.

Vierailija
38/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani mitenkään erilainen "kuin muut naiset", vaan ihan oma persoonani kaikkien ihmisten joukossa. Jos kuvittelemme stereotyyppisen naisen, niin voin taata että jokaikinen nainen maailmassa eroaa tästä stereotypiasta jollain tapaa. Itselläni ehkä silmiinpistäviä eroja ovat, että en pelkää/inhoa hyönteisiä tai matelioita enkä esimerkiksi välitä kokkaamisesta (osaan laittaa kyllä perusruokaa, en vain pidä siitä).

En suosittele kirjan hahmon rakentamista stereotyyppien tai niiden vastakohtien mukaan, vaan luo hahmolle luonteenpiirteitä, ominaisuuksia jne ihan inhimillisyyden pohjalta. Mistä hahmosi pitää, mitä pelkää, miten hän reagoi paineen alla jne.

Jep! On outoa laittaa joku yleispätevä "tällainen on naispersoona". Ei sitä stereotypiaa oikein ole. Jos edes voidaan tehdä jotain yleispäteviä yleistyksiä, niin ne eivät päde sitten eri ikäluokissa (esim. naiset käyttävät enemmän somea).

Varmaan hahmot jäävät ohuiksi, jos yksilöitä työstetään yleistyksien pohjalta ja niihin jotenkin vertaamalla. Paras hahmo on sellainen, jolla on omat temperamenttipiirteet ja historia, joiden pohjalta luonne ja muut sitten määräytyvät. 

Vierailija
39/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muslimi, mutta en käytä huivia. Intohimonani on 60- ja 70-luku, niiden muoti, musiikki ja sisustus.

Vierailija
40/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kauko-ohjattava.

Tämä oli ensimmäinen kehuva kommentti mieheltäni 22v sitten kun aloimme olemaan yhdessä. Tarkoittaa sitä että ajattelen omilla aivoillani, teen omat päätökseni ja seison niiden takana. Tiedän mitä ja miten haluan sängyssä ja sängyn ulkopuolella minua kohdeltavan. En roiku enkä ripustaudu, en muistele/kaivele vanhoja juttuja.

En koskaan kiellä mieheltäni menoja enkä utele kenen kanssa menee. En omista miestäni joten jos hän palaa kotiin niin tekee sen omasta vapaasta tahdostaan. Kuten minäkin

Minulla on kanttia nauttia elämästä ja järjestää miehelle pientä kivaa ilman että tunnen itseni "palvelijaksi". Puolin ja toisin keksimme jotain mukavaa toisillemme.

Olen rakentanut perheellemme 2 okt miehen rinnalla.

Kyllä suurin osa naisista ja kai miehistäkin ajattelee omilla aivoillaan. Tosin kyllä sen huomaa että osa ihmisistä on vaan tyhmiä, huolimatta sukupuolesta. Ei aivojen käyttöä voi laittaa kummankaan sukupuolen erityisominaisuudeksi.