IS: Juha Sipilä odottaa vaaleissa kansalta palkkiota pidetyistä lupauksista!
- Sanotaan näin, että menen hyvin avoimin mielin ja mielenkiinnolla vaaleihin. Kun sanotaan, että Suomessa arvostetaan sitä, että saadaan aikaiseksi mitä on luvattu, niin pitääkö se paikkansa vai ei?
Juha Sipilä
Haluatteko, että sama hallitus jatkaa seuraavalle kaudelle kuten Juha odottaa?
Kommentit (558)
Vierailija kirjoitti:
- Sanotaan näin, että menen hyvin avoimin mielin ja mielenkiinnolla vaaleihin. Kun sanotaan, että Suomessa arvostetaan sitä, että saadaan aikaiseksi mitä on luvattu, niin pitääkö se paikkansa vai ei?
Juha Sipilä
Haluatteko, että sama hallitus jatkaa seuraavalle kaudelle kuten Juha odottaa?
Ei kyllä ole järjissään jos kuvittelee pitäneenstä lupaukset ja muutenkin toimineensa kansalaisten hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilä pitäisi tappaa.
Ei se sentään ole ketään tapannut. Sinäkö olet oikea ihminen sanomaan, kuka pitää tappaa. On ainakin yrittänyt hoitaa Suomen asioita, eikä suinkaan ole sitä tehnyt yksin. Mukana on koko hallitus, eduskunta ja presidentti. Pressakin voisi äristä sille ja lähettää myllykirjeitä, jos se haluaisi ja jos se olisi niin kauheita tehnyt.
Mistäs tiedät kuinka monta itsemurhaa Juha on toimillaan aiheuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on työtä tarjolla mutta tekijät puuttuu. Juha on saanut paljon aikaan. Siinä miehessä on ryhtiä ja saanut Suomen nousuun. Kiittäkäämme Juhaa. Kempeleen suuri mies.
Ainahan sitä on "töitä" tarjolla, miten on PALKAN laita sitten?
Niin mutta kun kaikki eivät tyydy alle 5 000 euron kuukausipalkkaan edes kokeeksi. Työttömät valittavat, etteivät mene huonolla palkalla töihin. Kyllä minä ainakin olen joutunut menemään huonollakin palkalla töihin sitten joskus saadakseni vähän parempaa. Olen ollut harjoittelemassa tosi pienellä palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annetaan Juhalle lupaus että äänestetään --samalla tavalla kun Juha ja Petteri lupasivat olla leikkaamatta koulutuksesta.
Miksi te yksin Juhaa vihaatte. Mukana on myös Petteri ym. Ei yksi ihminen sentään Suomenssa saa päättää kaikkea.
Elä huoli, kyllä me Suomen Medvedeviä kans pidetään roistona.
Vierailija kirjoitti:
Ootte lapsellisia kun ette itse ota mitään vastuuta elämästä vaan kaiken vastuun kaadatte Sipilän niskaan. Onko hän kenties Jumala joka ehtii joka paikkaan ja vaikuttaa kaikkeen.
https://seura.fi/asiat/seuran-selvitys-juha-sipilasta-tuli-miljonaari-v…
Korruptiopökäle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilä pitäisi tappaa.
Ei se sentään ole ketään tapannut. Sinäkö olet oikea ihminen sanomaan, kuka pitää tappaa. On ainakin yrittänyt hoitaa Suomen asioita, eikä suinkaan ole sitä tehnyt yksin. Mukana on koko hallitus, eduskunta ja presidentti. Pressakin voisi äristä sille ja lähettää myllykirjeitä, jos se haluaisi ja jos se olisi niin kauheita tehnyt.
Juhaa ei voi syyttää kenenään itsemurhista. Mieti, kuinka vähän aikaa hän on kunkin ihmisen elämään vaikuttanut. Eihän ole politiikassa ollut vielä kovin kauan. Kyllä jokaisen elämään on vaikuttaneet monet muut asiat. Kohtahan taas pääset hänestä eroon, kun tulee vaalit. Vielä vähän aikaa, kun jaksat niin sitten sinulle alkaa onni kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte lapsellisia kun ette itse ota mitään vastuuta elämästä vaan kaiken vastuun kaadatte Sipilän niskaan. Onko hän kenties Jumala joka ehtii joka paikkaan ja vaikuttaa kaikkeen.
Uskokoot ken tahtoo noihin juttuihin. Sinähän voit itse yrittää samaa, jos kerran uskot, että noin pärjäät. Ota mallia Sipilästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on työtä tarjolla mutta tekijät puuttuu. Juha on saanut paljon aikaan. Siinä miehessä on ryhtiä ja saanut Suomen nousuun. Kiittäkäämme Juhaa. Kempeleen suuri mies.
Ainahan sitä on "töitä" tarjolla, miten on PALKAN laita sitten?
Niin mutta kun kaikki eivät tyydy alle 5 000 euron kuukausipalkkaan edes kokeeksi. Työttömät valittavat, etteivät mene huonolla palkalla töihin. Kyllä minä ainakin olen joutunut menemään huonollakin palkalla töihin sitten joskus saadakseni vähän parempaa. Olen ollut harjoittelemassa tosi pienellä palkalla.
Mikäs aivopieru trolliosastolta pääsi?
Älä edes yritä syöttää tuollaisia lukuja propagandana läpi.
Ei täällä työttömät mitään ex-ministerien sopeuttamis"eläkkeitä" saa.
Tuskin edes mediaanipalkkaa, 2700€/kk brutto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää olla suomalainen jos joku pösilö aattelee ton olevan pätevä.
Eikös se joku Rooman keisari nimittänyt hevosensa "ministeriksi", Suomessa puoli kansaa nimitti aasin maan johtoon.
Eikös se takia nimitetty, kun entiseen hallitukseen ja asioiden hoitoon ei oltu tyytyväisiä. Ei kaikki johdu yhden ihmisen pätevyydestä, moni ihminen hoitaa maamme asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilä pitäisi tappaa.
Juhaa ei voi syyttää kenenään itsemurhista. Mieti, kuinka vähän aikaa hän on kunkin ihmisen elämään vaikuttanut. Eihän ole politiikassa ollut vielä kovin kauan. Kyllä jokaisen elämään on vaikuttaneet monet muut asiat. Kohtahan taas pääset hänestä eroon, kun tulee vaalit. Vielä vähän aikaa, kun jaksat niin sitten sinulle alkaa onni kukoistaa.
Ainoastaan tuollainen lapsellisen naiivi yksilö voi kuvitella ettei poliittisten johtohahmojen sikailu ja valehtelu aiheuta kansalle huonoa olo ja johda pahimmallaan oman hengen riistämiseen.
Juhasta on kuoriutunut parissa vuodessa hirviö ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se joku Rooman keisari nimittänyt hevosensa "ministeriksi", Suomessa puoli kansaa nimitti aasin maan johtoon.
Eikös se takia nimitetty, kun entiseen hallitukseen ja asioiden hoitoon ei oltu tyytyväisiä. Ei kaikki johdu yhden ihmisen pätevyydestä, moni ihminen hoitaa maamme asioita.
Miksi Sipilä ei seurannut moraaliaan vaan leikkasi koulutuksesta lupausten vastaisesti?
Miksei tehnyt selkärankaisen tekoa ja erottanut itseään viime kesän persufiaskon jälkeen?
Koska oma napa on tärkein ja vallanhalu suunnaton.
Eikä kestä edes krittiikkiä kansalta.
Vaarallinen yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokoot ken tahtoo noihin juttuihin. Sinähän voit itse yrittää samaa, jos kerran uskot, että noin pärjäät. Ota mallia Sipilästä.
Sinulla on varmaan osoittaa edes joitakin kohtia tuosta Seuran jutusta, jotka eivät ole totta?
Ottakaa yhteyttä presidentti Niinistöön ja vaatikaa Sipilää tilille tekemisistään. Yhteyttä voi ottaa myös johonkin valtakunnansyyttäjään, jos epäillään korruptiota. On aivan turhaa vain juoruta tai levittää huhuja, joista ei ole mitään todisteita. Seura-lehti kirjoittelee kaikenlaisia juoruja.
Presidentti Niinistö voi vedota ja äristä Sipilälle. Kyllä pressalla pitäisi olla sen verran arvovaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sipilä ei seurannut moraaliaan vaan leikkasi koulutuksesta lupausten vastaisesti?
Miksei tehnyt selkärankaisen tekoa ja erottanut itseään viime kesän persufiaskon jälkeen?
Vaarallinen yksilö.
On meillä ja hallitus. Lennellään pienoiskoneella teatterilentoja, matkustellaan auton takapaksissa ja ”puretaan normeja” kyhäämällä sote- ja maakuntahimmeli, joita asiantuntijatahot pitävät lähes poikkeuksetta surkeina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annetaan Juhalle lupaus että äänestetään --samalla tavalla kun Juha ja Petteri lupasivat olla leikkaamatta koulutuksesta.
Miksi te yksin Juhaa vihaatte. Mukana on myös Petteri ym. Ei yksi ihminen sentään Suomenssa saa päättää kaikkea.
Kyllä pidetään Orvoa myös ryövärinä, huoli pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmaan osoittaa edes joitakin kohtia tuosta Seuran jutusta, jotka eivät ole totta?
En viitsi enää edes lukea noita Seura-lehden juttuja. Olen jossain muissa tapauksissa lukenut näistä kirjoituksista, jotka ovat osoittautuneet täydeksi soopaksi. Luotatko tosiaan näihin. Kyllä Suomessa pitäisi saada virallisen tuomioistuimen päätös, jos olisi jotain laitonta tehnyt. Suomessa on valtakunnansyyttäjän puututtava viransa puolesta tällaisiin syytöksiin, jos ne ovat aiheellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi enää edes lukea noita Seura-lehden juttuja. Olen jossain muissa tapauksissa lukenut näistä kirjoituksista, jotka ovat osoittautuneet täydeksi soopaksi. Luotatko tosiaan näihin. Kyllä Suomessa pitäisi saada virallisen tuomioistuimen päätös, jos olisi jotain laitonta tehnyt. Suomessa on valtakunnansyyttäjän puututtava viransa puolesta tällaisiin syytöksiin, jos ne ovat aiheellisia.
Olisit voinut kirjoittaa lyhyemminkin, että ei, et pysty osoittamaan mitään virheitä mainitussa artikkelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallinen yksilö.
On meillä ja hallitus. Lennellään pienoiskoneella teatterilentoja, matkustellaan auton takapaksissa ja ”puretaan normeja” kyhäämällä sote- ja maakuntahimmeli, joita asiantuntijatahot pitävät lähes poikkeuksetta surkeina.
En usko, että yksin saisi näitä juttuja läpi..... Kyllähän pressakin meillä koko ajan tekee teatteria, eihän sillä muutakaan tekemistä juuri ole. Esittelee olevansa isä ja käy ostamassa vaippoja kaupasta, vaikka varmaan heillä on sitä varten henkilökunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut kirjoittaa lyhyemminkin, että ei, et pysty osoittamaan mitään virheitä mainitussa artikkelissa.
Sinä voit uskoa siihen roskaan, jos haluat. Minä en sitä tee.
Miten sen oikein pitäisi sitten olla. Ei tunnu osaavan mitään. Onko tuo meidän pressan touhut sitten ok? Miksi hän saa tehdä mitä vaan tai olla tekemättä yhtään mitään. Kekkosen aikana Kekkonen räjähti, jos hommat eivät sujuneet eli kyllä voisi pressakin jotai tehdä eikä vain luistella.