Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Juha Sipilä odottaa vaaleissa kansalta palkkiota pidetyistä lupauksista!

Vierailija
08.04.2018 |

- Sanotaan näin, että menen hyvin avoimin mielin ja mielenkiinnolla vaaleihin. Kun sanotaan, että Suomessa arvostetaan sitä, että saadaan aikaiseksi mitä on luvattu, niin pitääkö se paikkansa vai ei?
Juha Sipilä
Haluatteko, että sama hallitus jatkaa seuraavalle kaudelle kuten Juha odottaa?

Kommentit (558)

Vierailija
181/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte lapsellisia kun ette itse ota mitään vastuuta elämästä vaan kaiken vastuun kaadatte Sipilän niskaan. Onko hän kenties Jumala joka ehtii joka paikkaan ja vaikuttaa kaikkeen.

https://seura.fi/asiat/seuran-selvitys-juha-sipilasta-tuli-miljonaari-v…

Uskokoot ken tahtoo noihin juttuihin. Sinähän voit itse yrittää samaa, jos kerran uskot, että noin pärjäät. Ota mallia Sipilästä.

Eli minä otan sipilältä lainaa, jolla ostan hänen omaisuuttaan ja myyn sen sitten voitolla pois. Hienoa.

Vit-t-u teitä uskovaisia.

Vierailija
182/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte lapsellisia kun ette itse ota mitään vastuuta elämästä vaan kaiken vastuun kaadatte Sipilän niskaan. Onko hän kenties Jumala joka ehtii joka paikkaan ja vaikuttaa kaikkeen.

Uskokoot ken tahtoo noihin juttuihin. Sinähän voit itse yrittää samaa, jos kerran uskot, että noin pärjäät. Ota mallia Sipilästä.

Sinulla on varmaan osoittaa edes joitakin kohtia tuosta Seuran jutusta, jotka eivät ole totta?

En viitsi enää edes lukea noita Seura-lehden juttuja. Olen jossain muissa tapauksissa lukenut näistä kirjoituksista, jotka ovat osoittautuneet täydeksi soopaksi. Luotatko tosiaan näihin. Kyllä Suomessa pitäisi saada virallisen tuomioistuimen päätös, jos olisi jotain laitonta tehnyt. Suomessa on valtakunnansyyttäjän puututtava viransa puolesta tällaisiin syytöksiin, jos ne ovat aiheellisia.

Olisit voinut kirjoittaa lyhyemminkin, että ei, et pysty osoittamaan mitään virheitä mainitussa artikkelissa.

No onko se Haukio sen Niinistön kummi? Onko soopaa vai ihan totta? Tässäpä myös ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää olla suomalainen jos joku pösilö aattelee ton olevan pätevä.

Eikös se joku Rooman keisari nimittänyt hevosensa "ministeriksi", Suomessa puoli kansaa nimitti aasin maan johtoon.

Eikös se takia nimitetty, kun entiseen hallitukseen ja asioiden hoitoon ei oltu tyytyväisiä.  Ei kaikki johdu yhden ihmisen pätevyydestä, moni ihminen hoitaa maamme asioita. 

Hoitavat vaan veronmaksajien rahoja omiin taskuihinsa. VARKAAT

Vierailija
184/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahakasvaapuissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minä otan sipilältä lainaa, jolla ostan hänen omaisuuttaan ja myyn sen sitten voitolla pois. Hienoa.

No tämä elämä on kilpalua myös uskovaisilla.

Vierailija
185/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää olla suomalainen jos joku pösilö aattelee ton olevan pätevä.

Eikös se joku Rooman keisari nimittänyt hevosensa "ministeriksi", Suomessa puoli kansaa nimitti aasin maan johtoon.

Eikös se takia nimitetty, kun entiseen hallitukseen ja asioiden hoitoon ei oltu tyytyväisiä.  Ei kaikki johdu yhden ihmisen pätevyydestä, moni ihminen hoitaa maamme asioita. 

Vielä pahempaa, kokonainen aasilauma johtaa Suomea

Vierailija
186/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipilä pitäisi tappaa.

Hallituksen hajoaminen riittää kyllä.

Ei viitsitä alentua niiden tasolle.

Totta, mutta tuon päivän kun näkisi. Suurimalta osaa suomalaisista nykypoliitikoista ei löydy selkärangaa tuohon. Monta syytä olisi ollut erota ja hajottaa hallitusta mutta "ilmainen raha" kelpaa tossa ja.

Vierailija
187/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerran Suomen lain mukaan ei Sipilää tai kumppaneita ole voitu tuomita, meidän on turha syyttää häntä mistään laittomuudesta.  Näinhän kaikki rikkaat ovat varkaita ja huijareita, sillä joltainhan he ovat omaisuutensa keränneet. Suomessa on ikävä kyllä paljon rikkaita ja hyvätuloisia. Kuitenkaan heitä ei lain edessä voida tuomita. Me köyhät ollaan tyhmiä, kun me ei pystytä rikastumaan, vaan raadetaan vaan.

Vierailija
188/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipilä pitäisi tappaa.

Hallituksen hajoaminen riittää kyllä.

Ei viitsitä alentua niiden tasolle.

Totta, mutta tuon päivän kun näkisi. Suurimalta osaa suomalaisista nykypoliitikoista ei löydy selkärangaa tuohon. Monta syytä olisi ollut erota ja hajottaa hallitusta mutta "ilmainen raha" kelpaa tossa ja.

Kohta tulee vaalit ja sitten uusi hallitus. Ainahan on tullut uusi hallitus, kun vanhaan ei olla koskaan oltu tyytyväisiä. Jaksakaa odottaa....... 

Vierailija
189/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänä päivänä lehdet ja media syytävät myös kaikenlaista soopaa, koska sellaiset uutiset myyvät. Kukaan ei osta sellaisia uutisia, jossa sanotaan, että joku on tehnyt kaiken hyvin tai jokin on mennyt hyvin. Enkä tässä nyt tarkoita yksin Sipilää. Oikein käydään niin kuin haaskalla nokkimassa, kun kuullaan jotain ikävää.

Vierailija
190/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Sipilän haastattelussa ei tullut mitään konkreettista esille, missä hän olisi onnistunut.

Onnistuminen on aktiivimalli, mutta se taitaa jäädä ainoaksi. Ne, jotka eivät halua tehdä töitä vastustavat aktiivimallia, mutta eihän rahaa tule loputtomasti ovista ja ikkunoista.

Sote-uudistus on ollut täysin farssi. Korjataan jotain, joka ei ole rikki ja siirretään verovaroja yksityisille lääkäriasemille, jotka eivät maksa Suomeen lainkaan veroja. Tällainen on BKT:ta heikentävää toimintaa ja valtion taloudelle haitaksi. Onnistuminen on siis, että tämä ei mennyt läpi, toivottavasti ei tulevaisuudessakaan.

Persoonana Sipilä vaikuttaa kylmältä kuin jääpuikko, hänen viestintätaitonsa ovat suorastaan onnettomat ja käsitys omasta hyvyydestä on aivan ristiriidassa saavutusten kanssa. Mitä ne saavutukset ovat?

Sipilä on epäonnistunut myös yrittäjien sosiaaliturvan parantamisessa. Heillähän pitäisi olla perustuslain suomat yhdenvertaiset oikeudet sosiaaliturvaan, mutta ei vaan ole. Ei ihme, että yrittäjyys ei näyttäydy Suomessa kovin kannattavana asiana. Jotta valtion talous saataisiin nousuun, yrittäjyyden pitäisi olla houkuttelevaa.

Myös moni töissäkäyvä vastustaa aktiivimallia. Esimerkiksi minä. Se on turhaa ihmisten kyykyttämistä ja maksaa veronmaksajille. Sipilällä on taipumusta sosialismiin ja siihen liittyvään valtion kontrolliin ja kansalaisten oikeuksien rajoittamiseen. Esimerkkinä kiky ja aktiivimalli. Taitaa olla Sipilä itse punikki.

Aktiivimallin yksi tärkeimmistä tavoitteista lienee lisätä ja helpottaa palkattoman työn teettämistä entisestään. Kokkarekepuli-”yrittäjät” sekä kaupungit ja kunnat kiittävät, kun työstä ei tarvitse enää maksaa kuin harvoille.

Eikös tässä taustalla ajeta mallia, jossa on pakko ottaa vastaan kokoaikatyötä, jonka palkkaus on pienempi kuin korvaukset? Ja kannattaa muistaa se tosiasia, että käsitettä minimipalkka ei ole olemassakaan - siinähän sitten työskennellään huonoimmillaan yhden (1) sentin kuukausipalkalla täysipäiväisesti...

Vierailija
191/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
192/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat uskovaiset eivät ole sen kummoisempia eli uskovaisuuteen ei voi vedota. Mulla on yksi perhe, jolla on kaikki mahdolliset asiat, eivätkä varmaan antaisi kenellekään yhtään mitään. Sanotaan aina, että nyt Jumala antoi meille tilaisuuden saada uusi auto. Heillä kotona esitellään kaunista kotia ym. Todella rasittavaa kuunneltavaa ja katsottavaa.

Sipilästä en tässä tapauksessa osaa sanoa mitään, mutta tämä perhe ainakin elää tosi vauraasti eikä luultavasti osaa ajatelle sellaisia ihmisiä, joilla ei ole juuri mitään. 

Vierailija
193/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä seurannut, ettei monet tyttömät halua mennä töihin työttömyysturvarahalla. Minusta kyllä sitä ainakin voisi kokeilla, jospa siitä olisi apua. Voihan sitä lopettaa, jos ei sitten palka nouse 1-2 kuukauden kuluttua. Eihän siinä mitään menetä. Sitäpaitsi jos on harjoitteija, ei varmaankaan sinulta voida odottaa vakkarin osaamista. 

Itse olen ainakin mennyt ensimmäisiin paikkoihin todella pienillä palkoilla. Aina on sitten siitä jotain poikinut jatkoksi. Olisin tällä hetkellä työtön, jos sen olisi mennyt ensin harjoittelijaksi. Pääsin sitten harjoittelujakson jälkeen töihin, koska hoidin työni hyvin. En sittenkään vakituiseksi, mutta sitten sain kokemusta ja pääsin muualle töihin. Aina on sitten joku paikka löytynyt. Tietenkään kaikilla ei näin onnistu, mutta kannattaisi ainakin yrittää. 

Vierailija
194/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala ottaa ja antaa.

Vierailija
195/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kuule jotain aivan muuta kuin kilpailua.

Vierailija
196/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kuule jotain aivan muuta kuin kilpailua.

No kuule kyllä tässä eletään Darwinin oppien mukaan, vaikka jotain muuta väitettäisiin. Toki tavoitteita saa ja pitää olla.

Vierailija
197/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki insinöörit autisteja? Numerot muka osataan, mutta moraali ja empatia ovat täysin vieraita.

Vierailija
198/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IKINÄ en halua olla samanlainen ihmishirviö kuin Juha Sipilä. 

Vierailija
199/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IKINÄ en halua olla samanlainen ihmishirviö kuin Juha Sipilä. 

Eikä Sipilä sun kaltainen. Eikä moni muukaan sun kultainen. Meillä on kaikilla omat heikkoutemme ja salaisuutemme.

Vierailija
200/558 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki insinöörit autisteja? Numerot muka osataan, mutta moraali ja empatia ovat täysin vieraita.

Maailma on mennyt kovaksi ja näitä autisteja on joka paikassa, eikä ainoastaan insinöörit. Myös lakimiehet ovat näitä ja meidän pressa on lakimies eli hyvin itseään täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän