Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on sitten tämäkin todistettu! Nainen etuili Citymarketin jonossa.

Vierailija
08.04.2018 |

Kertoi tulevansa takaisin jonoon mistä oli juuri muka lähtenyt. Huonolla suomella puhui. Onneksi mulla oli hyvä päivä! Muutama ostos käsissä ja hitto minkä määrän kaivoi ostoksia kassistaan. Ei oo todellista 😂 Mulla oli itsellä ostoksia paljon vähemmän. Veikkaisin venäläistä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se sittarissa teki? Juntit hengaa yleensä prismassa.

Vierailija
42/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla etuili perjantaina raksaukko. Kävelin kassalle vanavedessäni tää kaveri. Pysähdyin kassajonoon jättäen metrin verran väliä edellä olevaan, jotten hengitä niskaan, kun hän lastaa tavaroitaan hihnalle. Tämä takana tulevapa käveli suoraan tähän väliin ja tunki tavaransa hihnalle ennen kuin edellinen oli kapulaa hihnalle saanut laitettua. Hieno mies!

Kaikki raksa-ukot ei ole suomalaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi typerää alkaa täällä avautumaan asiasta. Kulttuurieroja niitä on kaikkialla. Jos et kestä muuta sitten pois Suomesta tai jotain, älä valita täällä!

Yleensä muualta tulevat yrittävät sopeutua uuden kotimaansa kulttuuriin eikä toisinpäin.

Ai myös jos on turistina?

Kyllä. Esim. jottei tule ryöstetyksi.

Vierailija
44/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai s**tana olis ollu herkullista heittää ne ohittelijan kamat jonon hännille/koriin takaisin.

Tai lattialle yhdellä pyyhkäisyllä ja sanoa coolisti, että täällä ei ohitella.

Vierailija
45/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai s**tana olis ollu herkullista heittää ne ohittelijan kamat jonon hännille/koriin takaisin.

Tai lattialle yhdellä pyyhkäisyllä ja sanoa coolisti, että täällä ei ohitella.

Sweep the leg, Johnny.

Vierailija
46/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla etuili perjantaina raksaukko. Kävelin kassalle vanavedessäni tää kaveri. Pysähdyin kassajonoon jättäen metrin verran väliä edellä olevaan, jotten hengitä niskaan, kun hän lastaa tavaroitaan hihnalle. Tämä takana tulevapa käveli suoraan tähän väliin ja tunki tavaransa hihnalle ennen kuin edellinen oli kapulaa hihnalle saanut laitettua. Hieno mies!

Tämä yksilö oli. Eikä aikeistani voinut erehtyä kun ensin kori kädessä porhalsin ja sitten kassan kohdalla pysähdyin kuin seinään. Tämä kommenttina sille, jonka mielestä ei voi tietää olinko minä jonossa...

Vierailija
47/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksilö oli. Eikä aikeistani voinut erehtyä kun ensin kori kädessä porhalsin ja sitten kassan kohdalla pysähdyin kuin seinään. Tämä kommenttina sille, jonka mielestä ei voi tietää olinko minä jonossa...

Sanoit jättäneesi metrin väliä, ehkä näytti että pysähdyit miettimään josko unohdit jotain? 

Vierailija
48/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalla valitetaan, että kassajonossa tönitään ja toisaalla sanotaan, että mitäs jätit liian pitkän välin.

Vierailija
49/60 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani jokainen saa etuilla venäläisten eteen. Ainakin niiden etuilevien ja jonoissa keinottelevien venäläisten eteen, jotka tunnistaa jo kaukaa. Kyllä se sen sortin idioottimaista sokkaamista on. Aikuiset ihmiset kuitenkin kyseessä. Joku geeni varmaankin, kun on tarpeeksi jääty soppajonossa soppaa vaille ja vain etuilijat ovat päässeet jatkamaan sukua. Kiire seuraavaan kauppaan, kun pelko on, että sieltä on tavarat loppumassa.

Vierailija
50/60 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten komennat, kun eivät ole ymmärtävinään mitään kieltä ja saat katsella selkää, kun yllättäen ovat haluttomia asiaa puimaankin? Ei siinä jää vaihtoehdoksi kuin jonkin sortin nujakointi, jos ja kun kaupan henkilökunta ei etuilijaa paimenna jonon hännille. Jostakin kumman syystä liikkeiden politiikkana on palvella näitä etuilijoita, vaikka etuilijat aiheuttavat suurta vitutusta mahdollisesti pidemmässäkin ostosjonossa. Etuilijoiden palveleminen on mielestäni kaikkea muuta kuin hyvää asiakaspalvelua. Ilmeisesti etuilijan taakse jäävien pitäisi jättää ostoksensa siihen ja kävellä kilpailevaan liikkeeseen, jotta kauppiastakin vituttaisi.

Vierailija
51/60 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ei osaa pitää puoliaan edes kassajonossa, ei hyvin mene.

Tää on niin totta. Olin kerran kuulemassa, kuinka iso virolainen mies huusi oikein kunnolla kiilailijalle. Ja se kiilailija oli kiilannut sen virolaisen TAAKSE!!! Ei ollut mitään kaunista huomauttelua se, vaan kunnon läksytystä.

Mutta arvatkaa mitä se kiilailija teki? Jäi röyhkimys vain muina miehinä seisomaan sen virolaisen taakse, vaikka toinen huusi sille suoraa huutoa ja osoitteli. Kiilailijan väritys viittasi erittäin etelään.

Oli siinä suomalaisella ihmettelemistä, kun kulttuurit törmäsi ihan siinä nenän edessä. Seisoin siis näiden tyyppien perässä.

Vierailija
52/60 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomijuntit vauhdissa. Menkää edes käymään vaikka Tukholmassa niin näette että elämä on erilaista kuin kirkonkylän ABC-asemalla.

Pariisissa on näitä erittäin röyhkeitä ohittelijoita. Mutta sittenpä on myös erittäin röyhkeitä ohitettaviakin. Siellä saattaa koko jono alkaa huutamaan näille kiilareille. Vain pohjoismaiset vaikenee. Aika nopeasti joutuvat kiilarit hipsimään jonon perälle joukkovoiman alta.

Vierailija
53/60 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toi mies etuili meitä! Miks se etuilee?" huudahti 4-vuotias pikkuveljeni, kun esiteininä olin hänen kanssaan kaupan kassalla ja äijä kiilasi meidän muutaman jonossa seisoneen ohi. Viereisen kassan jonottajat kääntyi katsomaan veljeni osoittamaa miestä ja tämä köhi" sori" ja hiihti jonon perälle.

Vierailija
54/60 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se melkoista, kun venäläisiä hyökkää jonosta toiseen muiden jonottajien eteen. Harmittaa etenkin, kun ei satu olemaan siinä jonossa, josta toiseen hyökkäävät. Se on selvästi tarkkaa hommaa, kun yhdenkin edessä olevan asiakkaan vuoksi ollaan valmiita etuilemaan toiseen jonoon. Se kylläkään ei ole kovin tarkkaa (fiksua) touhua, kun ostoskärry ajetaan tyhjänä äkkiä ostosjonoon, ja sitten juostaan porukalla edestakaisin ympäri kauppaa hakemassa ostoksia tuote kerrallaan siihen ostoskärryyn.  joku venäläinen kansanpiirre, että jonottaa ei kaupassa jakseta, mutta juosta kaupassa kyllä jaksetaan kymmenkertainen matka siihen nähden mitä tarvitsisi, jos sen ostoskärryn kanssa tekisi yhden kierroksen kaupassa? Sitä varten kai se ostoskärry on, ettei ostoksia tarvitse kuljettaa käsin kassalle ja yksitellen. Ehkä siihen ostoskärriin pitäisi laittaa venäjäksi jotkut käyttöohjeet? Ja samalla ohjeet jonottamisesta? Kun suomenkieliset asiakkaat eivät yleensä venäjää osaa eikä venäläisten asioinnin ja jonottamisen ohjeistus kai suomalaisten asiakkaiden tehtävä ole muutenkaan?

Vierailija
55/60 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläiset on pahoja. Jos olis minun eteeni tullut olisi koko kauppa kuullut!

Minä olisin kouraissut pakarasta, että tulee vaan eteen. Olen mieluusi takana. Minun lempipaikkani.

Vierailija
56/60 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tuo Neuvostoliiton lakkauttaminen sai tämän pahan aikaan.Silloin ennen Neovostoliiton aikaan ihmeteltiin aina täällä Suomessa, että miten ne ihmiset siellä jaksavat jonottaa rauhassa valtavan pitkiä aikoja.Samaa ihmettelin itsekin.Kaupoissa, kassajonoissa, jäätelökioskeilla, bussipysäkeillä.Joka paikassa pitkät jonot.Jonot suoria enkä ikinä nähnyt etuleimista enkä tönimistä.Oli siitä silloisesta kurista jotain hyötyäkin.

Vierailija
57/60 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset on pahimpia. Etuilevat ja käyttäytyvät huonosti, ja olettavat että heitä pitää kunnioittaa sen takia ku ovat vanhoja. Ette ole sen etuoikeutetumpia kuin muutkaan, jonotatte siinä missä muutki!

Vierailija
58/60 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseolisin sanonut, että "itse lähdit, mun vuoro.". + oisin nauranu p****ista naurua viel päälle 😂😂😂

Vierailija
59/60 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset on pahimpia. Etuilevat ja käyttäytyvät huonosti, ja olettavat että heitä pitää kunnioittaa sen takia ku ovat vanhoja. Ette ole sen etuoikeutetumpia kuin muutkaan, jonotatte siinä missä muutki!

Tiedät varmasti itsekin, että sorruit nyt älyttömään yleistykseen.Tiedän lukemattomia vanhuksia jotka ovat turhankin nöyriä ja myös nuoria joiden röyhkeydellä ei ole rajaa.Onneksi on myös paljon ystävällisiä ja hyväkäytöksisiä nuoria. Ehkäpä sinäkin voisit vähän miettiä ja pohtia asioita ennenkuin vanhuus, fyysinen heikkous tai jokin vaikea, invalidisoiva tauti yllättää.

Vierailija
60/60 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät varmasti itsekin, että sorruit nyt älyttömään yleistykseen.Tiedän lukemattomia vanhuksia jotka ovat turhankin nöyriä ja myös nuoria joiden röyhkeydellä ei ole rajaa.Onneksi on myös paljon ystävällisiä ja hyväkäytöksisiä nuoria. Ehkäpä sinäkin voisit vähän miettiä ja pohtia asioita ennenkuin vanhuus, fyysinen heikkous tai jokin vaikea, invalidisoiva tauti yllättää.

Täällä yleistetään muunmaalaisiakin. Vanhukset, vammaiset jne ei ole yhtään ylempänä arvotaulussa kuin muutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme