Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on sitten tämäkin todistettu! Nainen etuili Citymarketin jonossa.

Vierailija
08.04.2018 |

Kertoi tulevansa takaisin jonoon mistä oli juuri muka lähtenyt. Huonolla suomella puhui. Onneksi mulla oli hyvä päivä! Muutama ostos käsissä ja hitto minkä määrän kaivoi ostoksia kassistaan. Ei oo todellista 😂 Mulla oli itsellä ostoksia paljon vähemmän. Veikkaisin venäläistä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs päästit. Jos poistuu jonosta niin saa mennä jonon hännille.

Vierailija
22/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä venäläistä käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomijuntit vauhdissa. Menkää edes käymään vaikka Tukholmassa niin näette että elämä on erilaista kuin kirkonkylän ABC-asemalla.

Mene sinä käymään nyt ensin esimerkiksi Imatralla tai Lappeenrannassa niin näet, että venäläiset todellakin etuilee koko ajan ja joka paikassa.

Itse tulin just Kööpenhaminasta.

Vierailija
24/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turhasta tullut formula-sanonta "etenee kuin venäläinen buffettijonon kärkeen".

Vierailija
25/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomijuntit vauhdissa. Menkää edes käymään vaikka Tukholmassa niin näette että elämä on erilaista kuin kirkonkylän ABC-asemalla.

Mene sinä käymään nyt ensin esimerkiksi Imatralla tai Lappeenrannassa niin näet, että venäläiset todellakin etuilee koko ajan ja joka paikassa.

Suomalaisten ongelma on se kun kuvitellaan että muunmaalaiset käyttäytyy yhtä nöyrästi ja jonottavat kiltisti. Ei käyttäydy eikä jonota. 

Vierailija
26/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampaan kertaan todistettu. Mies, ihan suomalainen perheen isä, kassajonossa, kenties mukulan kanssa, pari ostosta käsissä.

Alkaa lähestyä heidän aika laittaa ostokset hihnalle, mies pälyilee paniikissa ympärille.

Kulman takaa juoksee nainen, toinen mukulan ja kahden viikon ruoat kärryillä lappaamaan ostokset hihnalle.

Naurattaa aika paljon nämä joiden elämä on sellaista minuuttipeliä että pitää ihan käydä varaamassa ruokakaupan kassajonosta paikka omalle perheelle.

Vierailija
27/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten ongelma on se kun kuvitellaan että muunmaalaiset käyttäytyy yhtä nöyrästi ja jonottavat kiltisti. Ei käyttäydy eikä jonota. 

Eiköhän se ole muunlaisten ongelma, jos eivät osaa käyttäytyä.

Vierailija
28/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla etuili perjantaina raksaukko. Kävelin kassalle vanavedessäni tää kaveri. Pysähdyin kassajonoon jättäen metrin verran väliä edellä olevaan, jotten hengitä niskaan, kun hän lastaa tavaroitaan hihnalle. Tämä takana tulevapa käveli suoraan tähän väliin ja tunki tavaransa hihnalle ennen kuin edellinen oli kapulaa hihnalle saanut laitettua. Hieno mies!

Vierailija
29/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla etuili perjantaina raksaukko. Kävelin kassalle vanavedessäni tää kaveri. Pysähdyin kassajonoon jättäen metrin verran väliä edellä olevaan, jotten hengitä niskaan, kun hän lastaa tavaroitaan hihnalle. Tämä takana tulevapa käveli suoraan tähän väliin ja tunki tavaransa hihnalle ennen kuin edellinen oli kapulaa hihnalle saanut laitettua. Hieno mies!

Olisin ottanut pari tavaraa hihnalta ja heittänyt ne kauemmas nätin hymyn kera. :)

Vierailija
30/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R*ssät yleensä käyttäytyy asiattomasti. Vastenmielistä sakkia kaikenkaikkiaan. Jotkut yrittää etuilla joskus kaupan ruokatiskijonossakin, vaikka olisi jonotusnumerot käytössä. Yleensä sanon sen verran painokkaasti, että tässä mennään ihan numerojärjestyksessä niin äm*ät (poikkeuksetta akkoja) perääntyvät.

Kiinalaiset turistit ovat vielä pahempia. Tämän näkee parhaiten Yhdysvalloissa.

Vierailija
31/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi typerää alkaa täällä avautumaan asiasta. Kulttuurieroja niitä on kaikkialla. Jos et kestä muuta sitten pois Suomesta tai jotain, älä valita täällä!

Vierailija
32/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi pitänyt avata tätä. Pistää vihaksi kun ihmiset ei osaa pitää puoliaan. Tuossa tilanteessa komennetaan törppö jonon päähän ja sillä selvä.

Vierailija
33/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi typerää alkaa täällä avautumaan asiasta. Kulttuurieroja niitä on kaikkialla. Jos et kestä muuta sitten pois Suomesta tai jotain, älä valita täällä!

Yleensä muualta tulevat yrittävät sopeutua uuden kotimaansa kulttuuriin eikä toisinpäin.

Vierailija
34/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua etuili törkeästi joskus todella iso korstomainen mies. kokonsa ja agressiivisen olemuksensa takia en uskaltanut sanoa mitään :(

Vierailija
35/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin tönäissyt etuilijan jonosta pois.

Tosin ei hän olisi eteeni alun perin uskaltanut tullakaan, olisi etsinyt jonkun alistuvan nyhjöttäjän uhrikseen.

Mä annan kovaäänisen palautteen. Häipyvät häntä koipien välissä tai jäävät luimistelemaan siihen kaikkien katsoessa törkyläjä-ohittelijaa. Kerrankin luvallinen tilaisuus v*ttuilla oikein kunnolla.

Vierailija
36/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa onko metri tässä tilanteessa liikaa, mutta joskus kun joku jonottaa kaukana, häntä ei huomaa jolloin varmasti olen etuillut (kun en ole nähnyt sitä jonottajaa). Silloin on kyllä ihan oma moka jos pitää jonossa ihmeellisiä hajurakoja.

Vierailija
37/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden kohdalla sanon ääneen sarkastistisesti: V*ttu mikä herrasmies!

Vierailija
38/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa onko metri tässä tilanteessa liikaa, mutta joskus kun joku jonottaa kaukana, häntä ei huomaa jolloin varmasti olen etuillut (kun en ole nähnyt sitä jonottajaa). Silloin on kyllä ihan oma moka jos pitää jonossa ihmeellisiä hajurakoja.

Mä oon ajanut aikanaan kolarin tällaisen turvaväliin kiilaajan perään. Todellakin saan vihata näiträ.

T: ERi

Vierailija
39/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuumaan etuilijalle aina vähän säälivään sävyyn että ”köyhillä on aina niin kiire”

Vierailija
40/60 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä muualta tulevat yrittävät sopeutua uuden kotimaansa kulttuuriin eikä toisinpäin.

Ai myös jos on turistina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi