Voisitko seurustella selkävikaisen miehen kanssa?
Mies ei pystyisi siivoamaan tai kantamaan tavaroita.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
En, selässä on psyykeongelmat.
Yhden tutun ex-vaimo väitti, että selkäkipu on henkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selkävaivaakin on aika monenmoista. Ilmeisesti tässä nyt kysyttiin haluaisinko alkaa jonkun omaishoitajaksi.. En.
En etsi omaishoitajaa. Kuten sanoin minulla käy siivoaja ja käyn töissä.
Lisäksi olen ihan ok 180cm ja 80kg eli kipu ei johdu ylipainosta Ja en ole kiukuttelija. Toki joudun kieltäytymään monesta toiminnasta . esim. häissä en voi tanssia jne.
ap
Vastasitko sinä ap nuo lukuisat kiukutteluvastaukset vai joku toinen? Tämä äskeinen kommenttisi oli ihan fiksu ja jos keskustelu olisi ollut sitä koko ajan, niin olisit saanut mukavampia vastauksia, mutta valitettavasti niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
siis olen kirjoittanut avausviestin ja viestin jossa kerroin palkanneeni siivoajan ja äskeisen. Puolestani raivostunut on joku muu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selkävaivaakin on aika monenmoista. Ilmeisesti tässä nyt kysyttiin haluaisinko alkaa jonkun omaishoitajaksi.. En.
En etsi omaishoitajaa. Kuten sanoin minulla käy siivoaja ja käyn töissä.
Lisäksi olen ihan ok 180cm ja 80kg eli kipu ei johdu ylipainosta Ja en ole kiukuttelija. Toki joudun kieltäytymään monesta toiminnasta . esim. häissä en voi tanssia jne.
ap
Vastasitko sinä ap nuo lukuisat kiukutteluvastaukset vai joku toinen? Tämä äskeinen kommenttisi oli ihan fiksu ja jos keskustelu olisi ollut sitä koko ajan, niin olisit saanut mukavampia vastauksia, mutta valitettavasti niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
siis olen kirjoittanut avausviestin ja viestin jossa kerroin palkanneeni siivoajan ja äskeisen. Puolestani raivostunut on joku muu.
ap
Okei, hyvä. Ihmettelinkin jo mikä ihme sai leppoisan aloituksen tekijän tuollaiseen raivoon. Kyllä, voisin seurustella selkävikaisen miehen kanssa ja hänen selkäongelmat tuskin vaikuttaisivat suhteen laatuun mitenkään. Olen itse tekevä nainen ja harvoin mikään homma jää kesken sen takia, että en pysty ja että tarvitsen siihen jonkun "miehen" auttamaan. Mies on minulle enemmän ystävä kuin renki, ja rahalla saa apua niin muuttoon kuin vaikka pihan kolaamiseenkin. Kiukuttelijaa en ottaisi ikinä vaikka hän olisi täydellisen terve muutoin.
Näin se usein käy. Asiat eivät muutu itkemällä ja valittamalla, vaan tekemällä. Tekemällä mahdollisuuksiensa mukaan jokainen pystyy parantamaan elämänlaatuaan halutessaan. Jos haluja ei ole, niin muut eivät voi sellaista tyyppiä pelastaa ja tilannetta muuksi muuttaa. Apuvälineet ja ostettu apu on aina oikein, mutta läheiset ihmiset eivät ole se loppuun käytettävä tuki ja turva.