Mihin evakkoon kylppäriremontin ajaksi?
Ei ole sukulaisia/tuttavia jotka auttaisi. Ja koko sen ajanko remppamiehet heiluisivat kodissamme ilman, että meillä mahd siellä olla tai tietoa mitä tapahtuu jne? Aivan mahdottomalta tuntuu ajatus, että jotkut tuntemattomat tyypit menisi ja tulisi kotiimme pitkin päiviä...
Kommentit (50)
Forenomin vuokra-asunnot on hyviä tällaisissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, valitan huvikseni. Uimahalliin on 15km. Mutta tattista kommenteista.
Ap
No siltähän se kieltämättä tuntuu.
Ensinnäkin, teillä siis on vessa käytössä. Lavuaarissa voi pestä hiukset, bideellä alapään ja kostealla pyyhkeellä hinkata loput paikat. Jotkut, minäkin, tekee tällaisen pikkupesun aamulla ihan huvikseen ja sitten käy kunnon suihkussa myöhemmin.
Eikä se teini siihen kuole jos on kääk VIIKKO tai peräti kääk kääk KAKSI VIIKKOA poikkeustilaa.
Mä jouduin lähteen kylppäriremppaa evakkoon, ei onnistunut 2 kissan kanssa yksiössä, olivat kokoajan avustamassa remppamiehiä :D Onneksi mulla on äiti ja kavereita jotka jeesivät majoituksen suhteen.
Muu perhe lomareissulle jonnekin siksi aikaa (sukulaisiin tai jokin halpa majoitus vaikka kotimaassa) ja yksi jää valvomaan remonttia. Jos siis kesällä tämä remontti.
Mun pojalla on ollut toista vuotta omakotitalon remppa menossa, sauna ja pesuhuone purettu kellarista koko tämän ajan ja jatkuu...
On 2 pientä vessaa käytössä, joissa ei voi käydä suihkussa. No, he käyvät aamuisin työpaikalla suihkussa (ap ei vissiin ole töissä?), viikonloppuisin uimahallissa ja aina tilaisuuden tullessa kavereilla ja kylässä. Aina kun tulevat, jossain vaiheessa kysyvät; voinks mä käydä suihkussa?
15 km uimahalliin on ilmeisesti ap:n mielestä pitkä matka??? Koko poppoo autoon ja menoksi kerran-pari viikkoon. Mun työmatka on 80 km yhteen suuntaan :)
On ongelmia ja ongelmia. Mistä tahansa voi tehdä ongelman jos haluaa. Kesähän on sikäli hyvä juttu, että voi käydä meressä/järvessäkin uimassa. Vuokratkaa mökki kesällä loman ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
On meillä wc käsisuihkulla erikseen, mutta eihän siinä pikkukopissa voi peseytyä...
Ap
Peskää persustanne suihkussa pytyllä ja tukka, naama ja kainalot lavuaarissa.Jos joku paikka jäi mainitsematta,niin sen voi hangata vaikka pienellä veteen kastetulla pyyhkeellä.Voi pyhä yksinkertaisuus,että ihmiset ovat avuttomia.
Parikin on väittänyt ap:llä olevan bidee? Ei ap semmoista sanonut eikä niissä tukkaa pestä.
Vierailija kirjoitti:
Parikin on väittänyt ap:llä olevan bidee? Ei ap semmoista sanonut eikä niissä tukkaa pestä.
Ekalla sivulla: "On meillä wc käsisuihkulla erikseen, mutta eihän siinä pikkukopissa voi peseytyä...
Ap"
Ja hyvin voi hiukset pestä lavuaarin yllä bideesuihkulla.
Meillä kesti kylppäriremontti 5 viikkoa,kun piti kuivattaa.olin kotona koko ajan.Suihkussa ja vessassa kävin taloyhtiön saunassa. Ei mitään ongelmaa.