Nainen, millaisen vartalon tahtoisit mieluiten? Mies, millainen vartalo naisella paras?
Käytetään tässä vaikka jotain julkkista apuna josko se auttaisi havainnollistamaan. 😊
Kommentit (141)
Tässä on aikalailla unelmakroppa naisella. Hoikka ja muodokas. Hyvin lähellä täydellistä ellei täydellinen.
https://www.google.fi/amp/s/www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-56651…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen, muttei todellakaan mikään fitnes, yök.
Sopusuhtaisen hoikka ilman selluliittia.Selluliittia on lähes kaikilla yli 25 vuotiailla, vaikka olisi hoikka, sitä on mahdoton välttää
Välillä kyllästyttää kun saa lukea putkeen paljon näitä miesten kommentteja, kuinka ei naisella saisi olla selluliittia. Eivät tosiaan ymmärrä että naisen keho toimii eri lailla kuin miehen tässäkin asiassa ja siksi selluliittia on naisista noin 90 prosentilla.
Omalla 35 vuotiaalla vaimollani on takana 2 synnytystä eikä ole raskausarpia tai selluliittiä. Eikå hän edes juurikaan liikuntaa harrasta.
Emily Ratajkowskin vartalo on 10/10
https://i0.wp.com/sexvcl.net/wp-content/uploads/2016/11/Emily-Ratajkows…
Kasvot ovat asia erikseen.
Kiitossiitä kirjoitti:
Omalla 35 vuotiaalla vaimollani on takana 2 synnytystä eikä ole raskausarpia tai selluliittiä. Eikå hän edes juurikaan liikuntaa harrasta.
Hänellä on siltä osin hyvät geenit. Toiset ei pääse sellustaan eroon edes jättämällä sokerit ja liikkumalla hullun lailla.
Naisen mielipide:
86 (rinta), 60, 88
Kauniit pitkät sääret
Kokonaispituus vähintään 175 cm
No naisena toivoisin semmosta, että pystys vetää leukoja ja juoksee cooperin testissä 3000.
4784537o8 kirjoitti:
Miks helvetissä joku haluaa olla 160 cm tappi? Mitä tavoiteltavaa tai kaunista lyhyydessä on?
t. 157 cm
Voisin kysyä ihan samaa pituudesta, jos siis olisin idiootti.
Olen ihan tyytyväinen vartalooni, joka pääosin on terve. Olen melko pieni ikäisekseni ja urheilen paljon. Eniten olen siitä onnellinen, että raajat liikkuvat ja toimivat. Ylipainoa ei ole, mikä mahdollistaa ripeän liikkumisen.
Jos jotain haluaisin muuttaa, muuttaisin mieltäni. Etten olisi niin ujo, estynyt ja pelokas. Itsevarmalla mielenlaadulla pääsee pidemmälle, kuin hyvällä kropalla. Olisi kiva laajentaa aivojaan myös niin, että oppisi esim. koodaamaan tosi hyvin, mitä kautta saisi massia. Ja itsenäisyyttä.
Mielen lujuus on pidemmässä juoksussa paljon tärkeämpi ominaisuus kuin kroppa!
Olen nainen, ja unelmakroppani on terve, terveessä painossa ja kaikin puolin toimiva.
Tämän haluan säilyttää, ja sen eteen teen voitavani.
Vierailija kirjoitti:
Emily Ratajkowskin vartalo on 10/10
Huh,kauheen laNayttaabestikselta
mun ex bestikselta
Ja aidilta
Pitkät sääret (ei vinot). Soposuhtainen Keskipainoinen (alle 70 kg) tai hoikka. Kiinteä mielellään vähän pyöreä peppu. Ehdottomasti pituutta alle 175cm. Pitkä. Ei lihaksekas. Kauniit tyttömäiset/naiselliset symmetriset kasvot. Hyvälaatuiset hiukset (värillä ei väliä). Pukeutuu elegantin naisellisesti, mutta kuitenkin seksikkäästi. Ei extrimisti (Persu, anarkisti feministi,vihreä, saati kokoomuslainen etc..) Naimaton ja ei lapsia edellisistä suhteista.
Vierailija kirjoitti:
No naisena toivoisin semmosta, että pystys vetää leukoja ja juoksee cooperin testissä 3000.
January ryhtipunnerrus sujuu 20 sarjana Myös rystysten varassa.
Terveen, vahvan kropan, normaalipainoisen, mieluummin olen pitkähkö kuin lyhyt (olen 170 cm eli pitkähkö). Minusta liian lyhyet, laihat, sirot naiset voivat olla hiirimäisiä. Modesty Blaisella on hieno vartalo :-):
https://www.google.fi/search?q=modesty+blaise&rlz=1C1NNVC_enFI508FI508&…:
Itse asiassa haluisin saman vartalon kuin mitä minulla oli 22-vuotiaana, olin muodokas, rintava, mutta normaalipainoinen, jopa hoikahko, nyt olen valitettavasti pullea, mutta olen karistanut kiloja viime vuodesta n. 10 kg., Aion jatkaa tällä linjalla). Miesten mielipiteet hajoavat, monet haluavat pienen, siron naisen, toiset muodokkaan (mutta ei lihavan), toiset mallivartalon, jotkut pyöreän naisen, toiset rintavan, jotkut nimenomaan pienirintaisen jne.
https://thechive.com/wp-content/uploads/2017/08/e70d85baaaa83489c2adb31…
Mun tavoitekroppa
Pienikokoinen, pienet rinnat, lähes olematon perse. hot. ilman meikkiä.
Terveen ja kivuttoman!