Onko Donna Tarttin Tikli ihan sikahyvä?
Kommentit (14)
Hyvä, mutta pitkänpuoleinen. Ei mennyt mun sikahyvä-kategoriaan.
Tykkään pitkistä kirjoista, ehtii oikeen kunnolla muhia siinä maailmassa 😊
Onko parempi kuin Jumalat juhlivat öisin? Se oli sikahyvä. Tikli lukupinossa.
Ei tosiaankaan.
The Secret History oli huippu, suomennos kusee, eli lue englanniksi.
Seuraavassa kirjassa arvuuteltiin tuhannen sivun verran kuolemaa saamatta asiaan selvyyttä.
Tikli oli vielä surkeampi.
Ei. Ihan ok, mutta tosiaan tiivistämistä olis tarvinnut ja oli oikeastaan kuin kolme eri kirjaa samoissa kansissa. Kyllä sen silti luki.
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan.
The Secret History oli huippu, suomennos kusee, eli lue englanniksi.
Seuraavassa kirjassa arvuuteltiin tuhannen sivun verran kuolemaa saamatta asiaan selvyyttä.
Tikli oli vielä surkeampi.
Tykkäsin sikapaljon siitä toisesta. ap
Ei ole sikahyvä. Ihan ok, ja kuten muutkin todenneet, ylipitkä.
Mullakin toi Tikli ollut hyllyssä odottamassa jo pitkään. Jumalat juhlivat öisin oli hyvä, mutta ei niin hyvä kuin suositusten perusteella kuvittelin. Liian maalailevaa eli tiivistämätöntä mun makuuni.
Tikli oli hyvä. Se kannen lintu , tikli, ahdistaa mua kovasti. Siihen kiteytyy paljon kirjasta.
Pidän kaikista Tarttin kirjoista, mutta Pieni ystävä on suosikkini.
Oli pitkä tietysti, mutta jotenkin lopussa ne pitkätkin ja lukiessa irralliselta tuntuvat osuudet loksahti paikoilleen. Jumalat juhlivat öisin oli nuorena todella hyvä mutta nyt aikuisempana uudelleen lukiessa tekotaiteellisen tai lapsellisen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko parempi kuin Jumalat juhlivat öisin? Se oli sikahyvä. Tikli lukupinossa.
Ei ollut ollenkaan yhtä hyvä. Keinotekoisesti pitkitetty, välliin aika puuduttava.
On se hyvä. Erittäin hyvin kirjoitettu. Tempaa mukaansa. Pitkä kirja, ja ehkä joitain osia olisi voinut tiivistää, mutta se nyt on pientä.