Mitä kummaa ja jopa vaarallista olet vahingossa tehnyt väsyneenä?
Tähän havahduin, koska olen lukenut aikaisemmin provinssi luulemani jutun silmämeikin poistamisesta kynsilakanpoistoaineella. Se ON mahdollista! Kastoin vanulapun mutta juuri ennen silmää haju pysäytti käden.
Huh!
Kommentit (18)
Tilastokeskuksen puhelinhaastattelussa unohdin toisen kaksosvauvani toisen nimen.
Tein viime kesänä remonttihommia koko päivän..itikka pisti mua ohimoon, läimäytin tietysti sitä...ja auts, oli vasara kädessä..
Vierailija kirjoitti:
Tähän havahduin, koska olen lukenut aikaisemmin provinssi luulemani jutun silmämeikin poistamisesta kynsilakanpoistoaineella. Se ON mahdollista! Kastoin vanulapun mutta juuri ennen silmää haju pysäytti käden.
Huh!
Siis...ethän sä tehnyt mitään..
Olen laittanut saippuaa hammasharjaan, lyönyt pääni mm. ikkunalasiin, kaapinoveen ja liesituuletimeen.
Meikatessa tökännyt silmään vanupuikolla.
Käsisaippuaa hammasharjaan ja sit vaan hampaita pesemään. Ei hyvältä maistunut
Ajanut autolla pitkää matkaa puoliunessa :(
Nukahtanut rattiin. Tapahtui onneksi liikennevaloissa eikä ollut muita liikkeellä. Heräsin heti kun auto alkoi valua taaksepäin. Ikkuna auki ja pää ulkona ajoin loppu matkan kotiin.
Harrastanut seksiä miehen kaverin kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Nukahtanut rattiin. Tapahtui onneksi liikennevaloissa eikä ollut muita liikkeellä. Heräsin heti kun auto alkoi valua taaksepäin. Ikkuna auki ja pää ulkona ajoin loppu matkan kotiin.
Niin joo ja pelästyksestä selvittyä totesin että kolmivuorotyö ei sovi minulle.
Ajanut autolla aivan päin vittua. Poliisitkin pysättivät ja puhalluttivat kun ajoin keskiviivan päällä. Käskivät sitten kotiin nukkumaan kun selitin asian.
Kävellyt päin oven lasia niin että se särkyi. Julkisessa tilassa - en edes joutunut maksamaan, kun katsoivat sairauskohtaukseksi ja ilmeisesti meni vakuutuksesta. Ambulanssi-ihmiset kävi paikalla, ei ottanut mukaan. Ei se sairauskohtaus ollut kuitenkaan, vaan väsymyksen ja matalan verenpaineen yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Tilastokeskuksen puhelinhaastattelussa unohdin toisen kaksosvauvani toisen nimen.
En ollut väsynyt mutta lapsi löi päänsä ja sai colfpallon kokoisen kuhmun. Pelästynyt olin ja siitä jotenkin sekaisin. Unohdin jopa lapsen syntymäpäivän kun olimme päivystyksessä.
Onneksi löysi nimellä tiedot kun en onnistunut edes kelakorttia lompakosta löytämään.
(Siellä se kuitenkin oli kun lopulta kotona katsoin)
Osaan kyllä lapsen sotun ulkoa. Silloin löi pää tyhjää.
Laittanut vauvan turvaistuimeen ja turvavyöt kiinni, nostanut istuimen autoon ja perille tullessa tajunnut että olin väsyneenä unohtanut kiinnittää istuimen auton turvavöihin, eli istuin oli irrallaan penkillä (tämä ennen isofix-aikaa).
Yövuoron jälkeen ajoin puoliunessa melkein rekan keulaan. Kamalaa. Ei enää yövuoroja mulle.
Jätin pääni auton oven väliin 🙈
Mies antoi väsyneenä 4kk ikäiselle vauvalle tuttipullon äidinmaidonvastikkeen sijasta vahingossa ruokakermaa (joka oli vieläpä ollut huoneenlämmössä monta tuntia). Vauva nukkui paremmin kuin koskaan eikä onneksi saanut vatsavaivoja! Hämärässä väsyneenä ei siis nähnyt eroa purkissa.
Kirjoittanut tänne mitä ajattelen. Kuten nyt.
Sanonut, että ärsyttää työpaikan rupinaama nainen. Kuuleppas paskiainen MINÄ autoon sinua hyvää hyvyyttäni kun tulit. Luuletko, että se oli työtehtävän? Sinut olisi vain heitetty sinne selviytymään. Nyt sitten asiantuntija rupinaama olet niin nokkava.
Ja kaikki muut jotka olette niin typeriä, että luulette työnkuvani olevan teidän henkilökohtaisena palvelusneitsyenä oleminen...Haistakaa paska.
Siis provoksi luulemani..