Mikä olisi hyvä kakkosauto?
Mies vaihtoi työtä ja uudessa paikassa tulee auto etuna. Miehen vanha auto iso farkku, joten se pitäisi vaihtaa pienempään ja uudempaan. 2 lasta löytyy (2 ja 5v.)
Kokemuksia mikä olisi hyvä? Automaattivaihteistosta plussaa
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtoi työtä ja uudessa paikassa tulee auto etuna. Miehen vanha auto iso farkku, joten se pitäisi vaihtaa pienempään ja uudempaan. 2 lasta löytyy (2 ja 5v.)
Kokemuksia mikä olisi hyvä? Automaattivaihteistosta plussaa
Paljonko autobudjetti? Se vaikuttaa myös auton ostoon.
AP: vaihdossa menvä auto mukaanlukien 25-35000.
Itse olen tykännyt Ford Fiestasta ja Focucsesta.
Citroen c3 tai C 4 miellyttää myös. En halua isoa autoa. Nuo on kivoja ja näppäriä autoja.
No, jos budjetti on tuo niin joku kiva MB tai Audi. Niitä pienempiä malleja.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalainen - tottakai!!
Laaduttomia paskoja. Miksi nyt sellaista kukaan ostaisi?
(Harrasteautot ISOLLA veekasilla tietty erikseen.)
Ei koskaan, ei ikinä toyotaa. Kaamean huono auto. Aina jos tulee mieleen osta toyota, käy koeajamassa joku samanhintainen. Se on aina tilavampi, mukavampi ja kestävämpi ja lisäbonarina ette saa tylsimyksen mainetta.
Katselin tuossa juuri 12 vuoden katsastustilastoa. Se antaa oikeastaan vähän väärän kuvan.
Saksalaiset ja japanilaiset ovat tulleet vähän alaspäin laadussa ja toisaalta ranskikset ovat parantaneet kuin sika juoksuaan: Ne ruostuvat vuosi vuodelta vähemmän. Renault arvioitiin tällä hetkellä parhaiten ruosteelta suojatuksi autoksi ja PSA:t eli Peugeot ja Citroen ovat nekin jo melko luotettavia.
Valitsisin itse Ford Focuksen tai Peugeot 308sw:n jos farkkua kaivataan, ja jos haluat pienemmän auton niin sitten samoilta merkeiltä Fiesta tai 208
Meillä on kaksi audia: Q9, R8. Mieheni on ajatellut myydä r8 ja ostaa jonkun kalliimman, nopeamman ja paremman. Suosittelen audia ei ole kummassakaan mitää vikaa ollut. Q7 on 2018 vuoden malli ja R8 2017.
mikä vaan muu kirjoitti:
Ei koskaan, ei ikinä toyotaa. Kaamean huono auto. Aina jos tulee mieleen osta toyota, käy koeajamassa joku samanhintainen. Se on aina tilavampi, mukavampi ja kestävämpi ja lisäbonarina ette saa tylsimyksen mainetta.
Onhan se paha jos auto on luotettava.
Toyota Yaris on pieni ja edullinen, eli hyvä kakkosauto.
Joku toyotan pienempi tila-auto?