Miten paljon käytätte pikkuhousunsuojia?
Mä käytän niitä paljon. Olen aina niin märkänä että pakko olla pikkuhousunsuoja aina . Mulla on tullu valkovuotoa aina tosi paljon, ei auta mikään konsti. Olen käynyt tutkimuksissa ja mitään ei ole vialla, kokoajan vaan vuotaa niin että jos en käyttäisi pikkuhousunsuojia saisin vaihtaa pikkareita monesti päivässä. Olen myös yrittänyt olla ilman suojaa mutta ei vaikutusta ja työpäivän ajan on ainakin jokatapauksessa pakko pitää ja vaihtamaankin joutuu pari kertaa työpäivän aikana.
Onko muita jotka tuskailee tämän asian kanssa?
Kommentit (29)
Tiedän kylla että ne hautoo mutta olen mieluummin pöksyt kuivana pikkuhousunsuojien avulla kuin vaihdan esim. työpäivän aikana pikkuhousuja.
Gyne sanoi aivan äskettäin, että joillakin sitä vuotoa on runsaastikin, ei se ole merkki mistään. Mulla on aina ollut "paikat" kunnossa vaikka vuodankin paljon.
Tulee käytettyä nykyisin päivittäin, lähinnä sen takia kun käyn "aika" kuumana työkaveriin, sen pelkkä ajattelu saa mut valumaan mahlaa pöksyihin saati sitten kun juttelen sen kans jne..
Ei vaan pysty, ei sitten yhtään.
Käyttäisin varmaan päivittäin mutta saan aivan kamalan tuskaisen vaippaihottuman niistä. Justiin taas kokeilin.
nyt raskaana ollessa pakko käyttää koko ajan, muuten en ole tarvinut...
Käytin joskus runsaan valkovuodon takia päivittäin, ja tuli hiivatulehdus. Sittemmin en ole käyttänyt (paitsi kuukautisten viimeisimpinä päivinä), ja valkovuotokin onneksi vähentynyt.
Kyllä käytän päivittäin olen aina märkä, jotenkin siitä on tullu mulle tapa ja on turvallisempi tunne ei tarvii pelätä märkää länttia perseessä.
Kyllä tulee päivittäin käytettyä, on jotenkin helpompaa vaihtaa tarvittaessa pikkuhousunsuoja kun ruveta pikkuhousuja vaihtamaan esim. työpaikalla kesken päivää. Olen käyttänyt pikkuhousunsuojia vuosia eikä niistä ole tullut minulle mitään oireita.
En käytä muuten kuin menkkojen loppuvaiheessa, joskus jos on runsas vuoto niin kuukupin kanssa (varalta) ja yhdynnän jälkeen jos mies on tullut mun sisään. Vaihdan joka päivä alushousut niin en koe tarpeelliseksi normaalisti käyttää.
Käytän pikkuhousunsuojia arkipäivisin eli kun työpäivinä. Kotona ollessa olen ilman. Ikinä ei ole mitään tulehduksia tai muita. Kuukautisten aikaan käytän tietysti siteitä, mulla on runsaat ja kivuliaat menkat ollut aina.