Onko muita alisuorittaja/heikkolahjaisuudesta masentuneita?
Kommentit (29)
Oikeasti heikkolahjaiset pärjää elämässä paremmin, koska eivät stressaa mistään eivätkä huolehdi tulevasta. Ovat myös oppineet tukeutumaan toisiin.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Taas näitä jotka kalastelevat "et ole heikkolahjainen, saatat olla jopa keskivertoa älykkäämpi!" -kommentteja.
Olet säkin älykäs.
Miten voi olla alisuorittaja ja heikkolahjainen? Ihmettelen vaan. Eikö heikkolahjaisen suoritustaso juurikin ole alhainen heikoista lahjoista johtuen.
Voihan se tietty potuttaa, mutta otsikko on järjetön.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Heh joo. En pysty pitämään yhtäkään tyäpaikkaa, kaikista on heitetty pihalle vaikka parhaani olen yrittänyt. En tiedä miten tulen selviämään elämästä. Tulevaisuus pelottaa.
Kyllä elämä kantaa. Ehkä sinäkin löydät joku päivä sen oman juttusi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Taas näitä jotka kalastelevat "et ole heikkolahjainen, saatat olla jopa keskivertoa älykkäämpi!" -kommentteja.
Olet säkin älykäs.
Eiku mä oon heikkolahjainen!!! Ihan hirveen raskasta on elämä tällaisena heikkolahjaisena, säälikää ja kehukaa mua, pliis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet säkin älykäs.
Eiku mä oon heikkolahjainen!!! Ihan hirveen raskasta on elämä tällaisena heikkolahjaisena, säälikää ja kehukaa mua, pliis!
Olet siis kateellinen vaikeuksissa oleville jopa heidän saamistaan vähäisistä kehuista.