Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys ei-niin-kauniille

Vierailija
07.04.2018 |

Olen tajunnut monen vähemmän kauniiin ajattelevan, että kauniimmat ihmiset eivät ajattele muuta kuin ulkonäköä ja itseasiassa ovat yhtä rumia oikeasti, mutta näkevät enemmän vaivaa ulkonäkönsä eteen. Esimerkiksi sohvaperunat-Lindasta moni puhuu siihen tyyliin, kuin näkisi ihan hirvittävästi vaivaa ulkonäkönsä eteen ja itse taas näen, ettei siitä naisesta vain saa rumaa eikä mielestäni mitenkään erityisen laittautunut ole..

Ihmettelin, miksi lihava työkaverini aikoinaan minulle vähän samaan tyyliin puhui ja minä nyt vain satun olemaan luonnostaan hoikka ja kasvoiltani nätti, en edes kaunis omasta mielestäni vaikka sitäkin olen kuullut. Ihmiset olettavat, että asia kiinnostaa minua ja olen todella kyllästynyt ulkonäköjuttuihin. Mutta eipä minusta saa rähjäisen näköistä PAITSI jos näkisin vaivaa sen eteen. Eli föönaisin hiukseni joka aamu pystyyn ja sottaisin naamani paskaiseksi meikillä. Mutta ei, minä satun olemaan luonnostaan sen näköinen, mitä muut luulevat minun olevan 2h laittautumisen jälkeen.

Että tajuatteko, jotku ihmiset vain olevat tällaisia eikä kaikkia ulkonäkö kiinnostakaan, vaikka siltä näyttäisi?! :D

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa? Kyllähän ihmisestä näkee onko se laittautunut: kellään ei ole luonnostaan pakkelia naamassa. Meikkivoiteen, puuterin, poskipunan, huulipunan yms kyllä erottaa. Jos hiukset on kiharrettu, ne on laitettu.

Toki jollain on luonnostaan tummat kulmakarvat ja ripset (no, itseasiassa suurimmalla osalla maailman ihmisistä on!) mutta jos mä nään perussuomalaisen pirkon sinisine silmineen ja blondeine hiuksineen ja pisamineen ja sitt sillä onki ihan mustat kulmakarvat ja ripset niin veikkaan ett sillä on kestovärjätyt karvat.

Kaunis voi olla ilman laittautumista, mutta silloin sitä ihmistä kutsutaankin ihan syystä luonnonkauniiksi.

Itse en varmaa mikä maailman kaunein ole, mutt en todellakaan kato kaikkia kauniita ihmisiä ja luule että toi lookki on monen tunnin työn takana, koska jos naamassa ei ole meikkiä ja hiukset on suorat niin aatteleen vaan että onpas nätti ja freesi nainen. Ite tykkään luonnollisesta tyylistä enemmän, niin itsellä kuin muillakin. Meikkivoidetta mun on vaan pakko käyttää aknearpien takia, mutt mitää ripsareita tai punia en käytä.

Vierailija
42/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä olen törmännyt sellaiseen asenteeseen, että helppoahan sulla on, kun olet luonnostaan kaunis/hoikka/pitkä. Kuin että sen eteen olisi nähnyt jotenkin kauheasti vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla