Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys ei-niin-kauniille

Vierailija
07.04.2018 |

Olen tajunnut monen vähemmän kauniiin ajattelevan, että kauniimmat ihmiset eivät ajattele muuta kuin ulkonäköä ja itseasiassa ovat yhtä rumia oikeasti, mutta näkevät enemmän vaivaa ulkonäkönsä eteen. Esimerkiksi sohvaperunat-Lindasta moni puhuu siihen tyyliin, kuin näkisi ihan hirvittävästi vaivaa ulkonäkönsä eteen ja itse taas näen, ettei siitä naisesta vain saa rumaa eikä mielestäni mitenkään erityisen laittautunut ole..

Ihmettelin, miksi lihava työkaverini aikoinaan minulle vähän samaan tyyliin puhui ja minä nyt vain satun olemaan luonnostaan hoikka ja kasvoiltani nätti, en edes kaunis omasta mielestäni vaikka sitäkin olen kuullut. Ihmiset olettavat, että asia kiinnostaa minua ja olen todella kyllästynyt ulkonäköjuttuihin. Mutta eipä minusta saa rähjäisen näköistä PAITSI jos näkisin vaivaa sen eteen. Eli föönaisin hiukseni joka aamu pystyyn ja sottaisin naamani paskaiseksi meikillä. Mutta ei, minä satun olemaan luonnostaan sen näköinen, mitä muut luulevat minun olevan 2h laittautumisen jälkeen.

Että tajuatteko, jotku ihmiset vain olevat tällaisia eikä kaikkia ulkonäkö kiinnostakaan, vaikka siltä näyttäisi?! :D

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alko pierettämään tää keskustelu. Taidanpa palata tv:n ääreen..

Vierailija
22/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin tästä uutta munsalaketjua, ja sitten homma menikin metsikköhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten kivannäköinen ihan luonnostaan, mutta meikkivoidetta on pakko käyttää pahojen aknearpien vuoksi.

Ilman sitä näytän oikeasti nistiltä, sekä siltä kuin joku oisi hiekkapaperilla hionut naamani verinahalle.

Olen aina toivonut kaunista sileää ihoa, vaikka kasvonpiirteet on muuten kauniit.

Vierailija
24/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo föönauskeskustelu sai mut ajattelemaan tällaista, että miettivätkö ihmiset useinkin toisten ihmisten laittautumista. Siitä ajatukseni lähti kumpuilemaan ja muistin, miten paljon olenkaan kuullut tuollaisia juttuja itsekin ja tajusin joidenkin ihmisten yksinkertaisesti arvostelevan ihmiset ulkonäön mukaan. Ne ihmiset ovat aina olleet niitä, joilla on jotain ongelmia ulkonäkönsä kanssa ja uskokaa tai älkää, sen kyllä huomaa ihmisestä onko hän sinut itsensä kanssa vai ei.

Vierailija
25/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpuilevat ajatukset.

Vierailija
26/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä nyt kunnon pieru. Saadaan jotain tolkkua tähänkin keskusteluun.

Vierailija
27/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä (jopa) me rumat tajutaan tai oikeastaan nähdään jo naamasta että onko kyseessä luonnonkaunis vai laittautuja. Jos ei nähdä, niin sitten ainakin kuullaan pyöriikö se elämä naaman ympärillä vai ei. Että kunpa te kauniit tajuaisitte, että järki se on meilläkin.

Vierailija
28/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluaisivat olla kauniita. Kateus.

Vierailija
29/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaikuta olevan.

Vierailija
30/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpuilevat ajatukset.

Ja salaiset solat. Pitääkö huutaa Pirkko avuksi?

Vierailija
31/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei kiinnosta ulkonäköasiat, mutta vaivaudut juuri siitä asiasta tekemään aloituksen? Kun maailmassa ei mitään muita asioita ole.

Vierailija
32/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki haluaisivat olla kauniita. Kateus.

Niin, ymmärtänet että se voi olla myös tapa vähätellä toisen ulkonäköä tai korottaa omaansa:

"Olisin minäkin kaunis jos näkisin yhtälailla vaivaa" tai "olisin minäkin laiha jos kokisin tarvetta laihduttaa mutta on tärkeämpääkin tekemistä"

Vierailija
33/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo föönauskeskustelu sai mut ajattelemaan tällaista, että miettivätkö ihmiset useinkin toisten ihmisten laittautumista. Siitä ajatukseni lähti kumpuilemaan ja muistin, miten paljon olenkaan kuullut tuollaisia juttuja itsekin ja tajusin joidenkin ihmisten yksinkertaisesti arvostelevan ihmiset ulkonäön mukaan. Ne ihmiset ovat aina olleet niitä, joilla on jotain ongelmia ulkonäkönsä kanssa ja uskokaa tai älkää, sen kyllä huomaa ihmisestä onko hän sinut itsensä kanssa vai ei.

Mikä föönauskeskustelu?

Vierailija
34/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pics or didnt happen, ap!

saako tähän kauniit vastata ollenkaan? jos nyt ensin ymmärtäis mitä kysytään. sen tajusin, että ap on mielessään kaunis, koska yksi työkaveri sanoi niin ja joku sohvaperuna (?) on myös kaunis? Tiedän vain siiklin ja puikulaperunan, joten ei ihan aukee..

Vierailija
35/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä föönauskeskustelu?

Se luki ihan vahingossa kauneusaiheista keskustelua, vaikkei se kiinnosta sitä "yhtään".

Vierailija
36/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästä nyt kunnon pieru. Saadaan jotain tolkkua tähänkin keskusteluun.

Söin purkin herneitä ja mietin kauneusajatuksia minäkin

Vierailija
37/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta jollekin kauniille merkitsee todella näin paljon harhaluulo siitä, että rumat jatkuvasti miettivät kadehtien, että kauniin kauneus johtuu laittautumisesta ja vaivannäöstä?

Hauskaa, että tällainen aloitus pääsi pakenemaan AP:n tapahtumahorisontista.

Vierailija
38/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin helpostiko tänne saa trollin? :D Ihmiset oikeasti vastailee tähän.. wat

Vierailija
39/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas..täällä yks älykäs mutta silti vähän yli hilseen ampui tämä aloitus. Siis oot kaunis ja muut ei usko ja mielestäs oot kaunis ja muut niin sanoo etkä laittaudu? Menikö summa summarum edes sinne päin? Tai jotain skädässkädäs.

Vierailija
40/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjälp, en ole varma olenko kaunis vai ruma, joten saanko vastata tähän?!?!