Kysymys ei-niin-kauniille
Olen tajunnut monen vähemmän kauniiin ajattelevan, että kauniimmat ihmiset eivät ajattele muuta kuin ulkonäköä ja itseasiassa ovat yhtä rumia oikeasti, mutta näkevät enemmän vaivaa ulkonäkönsä eteen. Esimerkiksi sohvaperunat-Lindasta moni puhuu siihen tyyliin, kuin näkisi ihan hirvittävästi vaivaa ulkonäkönsä eteen ja itse taas näen, ettei siitä naisesta vain saa rumaa eikä mielestäni mitenkään erityisen laittautunut ole..
Ihmettelin, miksi lihava työkaverini aikoinaan minulle vähän samaan tyyliin puhui ja minä nyt vain satun olemaan luonnostaan hoikka ja kasvoiltani nätti, en edes kaunis omasta mielestäni vaikka sitäkin olen kuullut. Ihmiset olettavat, että asia kiinnostaa minua ja olen todella kyllästynyt ulkonäköjuttuihin. Mutta eipä minusta saa rähjäisen näköistä PAITSI jos näkisin vaivaa sen eteen. Eli föönaisin hiukseni joka aamu pystyyn ja sottaisin naamani paskaiseksi meikillä. Mutta ei, minä satun olemaan luonnostaan sen näköinen, mitä muut luulevat minun olevan 2h laittautumisen jälkeen.
Että tajuatteko, jotku ihmiset vain olevat tällaisia eikä kaikkia ulkonäkö kiinnostakaan, vaikka siltä näyttäisi?! :D
Kommentit (42)
No jotta vähemmät älykkäätkin ymmärtävät, niin tiivistettynä:
ihminen voi olla kaunis myös luonnostaan eikä näekään vaivaa ulkonäkönsä eteen.
Jotku (useimmiten) vähemmän kauniit eivät tätä usko tai ymmärrä, vaan luulevat että kauneuden eteen on nähtävä poikkeuksetta vaivaa. Ja että ulkonäkö kiinnostaa kaikkia, jotka näyttävät hyvältä.
Miksi minä heti ymmärsin, mikä kysymys on ja täällä ääliöt kyselee tarkennuksia?
En luule, vaikken itse olekaan kuin ihan tavallisen näköinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä heti ymmärsin, mikä kysymys on ja täällä ääliöt kyselee tarkennuksia?
No kerro sinä, mikä se kysymys oli. Sillee vähän lyhyemmin kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä olet ainoa ketjun löytänyt ei niin kaunis.
En ole koskaan kuvitellut että kauneus välttämättä vaatisi vaivaa. Totta kai on olemassa luonnonkauniita ihmisiä jotka näyttävät hyvältä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä olet ainoa ketjun löytänyt ei niin kaunis.
Ehkä, tai ehkä vain ymmärsin mikä kysymys on. En ole mikään idiootti.
Miten muiden ihmisten luulot ja kuvitelmat sinuun vaikuttaa? Minua ei itseasiassa kiinnosta pätkääkään mistä toisten "hyvä" ulkonäkö johtuu. Tosi kyllä on, että monet julkisuudessa kauniina pidetyt naiset eivät ole kovinkaan kauniita ilman laittamista. Toisaalta taas jopa miehistä saa meikkaamalla kauniin ja naisellisen näköisen.
Pitäisikö Suomen kansan nyt kerääntyä ymmärtämään sitä, että sinä olet mielestäsi luonnonkaunis?
Koeta päästä sirkukseen, niin voit esitellä hämmästyttävää olemustasi.🎪
Vierailija kirjoitti:
Että tajuatteko, jotku ihmiset vain olevat tällaisia eikä kaikkia ulkonäkö kiinnostakaan, vaikka siltä näyttäisi?! :D
Tässä pitkän jaarituksen jälkeen taitaa olla se kysymys, ja oikein huutomerkkikin on perässä.
Sen verran tyhmä kysymys, etten vaivaudu vastaamaan. Enkä edes osaa sanoa, kuulunko suht nätteihin vai ei-niin-kauniisiin.
Ainoa kysymys ap:n väsyttävässä monologissa oli "tajuatteko". Jotenkin tylsämielisen kuuloinen sekava sepustus, onko pakko tajuta pöllön sielunelämää jos ei jaksa.
Miten minusta tuntuu, että arvotat ihmiset ulkonäön perusteella? Miksi myös et salli sinun mielestäsi vähemmän kauniin olevan tyytyväinen ulkonäköönsä ja pitävän itseään yhtä hyvännäköisenä laitettuna? Miksi se on sinulta pois?
Kuva tänne, niin nähdään kuinka kaunis oletkaan
Anteeks mitä? En tajunnut hölkäsen pöläystä alotuksesta. Johtuukohan se siitä, että olen kaunis?