Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys ei-niin-kauniille

Vierailija
07.04.2018 |

Olen tajunnut monen vähemmän kauniiin ajattelevan, että kauniimmat ihmiset eivät ajattele muuta kuin ulkonäköä ja itseasiassa ovat yhtä rumia oikeasti, mutta näkevät enemmän vaivaa ulkonäkönsä eteen. Esimerkiksi sohvaperunat-Lindasta moni puhuu siihen tyyliin, kuin näkisi ihan hirvittävästi vaivaa ulkonäkönsä eteen ja itse taas näen, ettei siitä naisesta vain saa rumaa eikä mielestäni mitenkään erityisen laittautunut ole..

Ihmettelin, miksi lihava työkaverini aikoinaan minulle vähän samaan tyyliin puhui ja minä nyt vain satun olemaan luonnostaan hoikka ja kasvoiltani nätti, en edes kaunis omasta mielestäni vaikka sitäkin olen kuullut. Ihmiset olettavat, että asia kiinnostaa minua ja olen todella kyllästynyt ulkonäköjuttuihin. Mutta eipä minusta saa rähjäisen näköistä PAITSI jos näkisin vaivaa sen eteen. Eli föönaisin hiukseni joka aamu pystyyn ja sottaisin naamani paskaiseksi meikillä. Mutta ei, minä satun olemaan luonnostaan sen näköinen, mitä muut luulevat minun olevan 2h laittautumisen jälkeen.

Että tajuatteko, jotku ihmiset vain olevat tällaisia eikä kaikkia ulkonäkö kiinnostakaan, vaikka siltä näyttäisi?! :D

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mitä? En tajunnut hölkäsen pöläystä alotuksesta. Johtuukohan se siitä, että olen kaunis?

Vierailija
2/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotta vähemmät älykkäätkin ymmärtävät, niin tiivistettynä:

ihminen voi olla kaunis myös luonnostaan eikä näekään vaivaa ulkonäkönsä eteen.

Jotku (useimmiten) vähemmän kauniit eivät tätä usko tai ymmärrä, vaan luulevat että kauneuden eteen on nähtävä poikkeuksetta vaivaa. Ja että ulkonäkö kiinnostaa kaikkia, jotka näyttävät hyvältä.

Vierailija
4/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä se Kysymys olikaan?

Vierailija
5/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
6/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä heti ymmärsin, mikä kysymys on ja täällä ääliöt kyselee tarkennuksia? 

Vierailija
7/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko mitalin?

Vierailija
8/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule, vaikken itse olekaan kuin ihan tavallisen näköinen. :)

Vierailija
9/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä heti ymmärsin, mikä kysymys on ja täällä ääliöt kyselee tarkennuksia? 

No kerro sinä, mikä se kysymys oli. Sillee vähän lyhyemmin kuin ap.

Vierailija
10/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sä olet ainoa ketjun löytänyt ei niin kaunis.

Vierailija
11/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuvitellut että kauneus välttämättä vaatisi vaivaa. Totta kai on olemassa luonnonkauniita ihmisiä jotka näyttävät hyvältä aina.

Vierailija
12/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tismalleen samaa mieltä.

Vierailija
13/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mitä? Sano kovempaa!

Vierailija
14/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sä olet ainoa ketjun löytänyt ei niin kaunis.

Ehkä, tai ehkä vain ymmärsin mikä kysymys on. En ole mikään idiootti.

Vierailija
15/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muiden ihmisten luulot ja kuvitelmat sinuun vaikuttaa? Minua ei itseasiassa kiinnosta pätkääkään mistä toisten "hyvä" ulkonäkö johtuu. Tosi kyllä on, että monet julkisuudessa kauniina pidetyt naiset eivät ole kovinkaan kauniita ilman laittamista. Toisaalta taas jopa miehistä saa meikkaamalla kauniin ja naisellisen näköisen.

Vierailija
16/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö Suomen kansan nyt kerääntyä ymmärtämään sitä, että sinä olet mielestäsi luonnonkaunis?

Koeta päästä sirkukseen, niin voit esitellä hämmästyttävää olemustasi.🎪

Vierailija
17/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tajuatteko, jotku ihmiset vain olevat tällaisia eikä kaikkia ulkonäkö kiinnostakaan, vaikka siltä näyttäisi?! :D

Tässä pitkän jaarituksen jälkeen taitaa olla se kysymys, ja oikein huutomerkkikin on perässä.

Sen verran tyhmä kysymys, etten vaivaudu vastaamaan. Enkä edes osaa sanoa, kuulunko suht nätteihin vai ei-niin-kauniisiin.

Vierailija
18/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kysymys ap:n väsyttävässä monologissa oli "tajuatteko". Jotenkin tylsämielisen kuuloinen sekava sepustus, onko pakko tajuta pöllön sielunelämää jos ei jaksa.

Vierailija
19/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu, että arvotat ihmiset ulkonäön perusteella? Miksi myös et salli sinun mielestäsi vähemmän kauniin olevan tyytyväinen ulkonäköönsä ja pitävän itseään yhtä hyvännäköisenä laitettuna? Miksi se on sinulta pois?

Vierailija
20/42 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tänne, niin nähdään kuinka kaunis oletkaan