Minkä ammatin omaavat ihmiset on yleensä kaikista eniten "kaikkitietäviä"?
Itse joudun vastaamaan lähihoitaja. Tiedetään kaikesta kaikki ja ollaan lääkäriäkin ylempänä. Juu ei. :D
Kommentit (29)
Pahimmat viisastelijat ovat lähihoitajia.
Mielestäni tuntuu olevan kovin yleistä näillä luokkanousukkailla.
kaikkienalojen erikoisasiantuntijat
Ei varsinaisesti ammatti mutta valtiotieteen maisterit tai tohtorit.
Valitettavasti kirjoitti:
Opettajat. Lääkärit.
Mun kokemuksen mukaan lääkärit varoo sanomasta elleivät ole ihan varmoja ja opettajat varoo ettei kukaan hermostu.
Kaksi pahinta tapausta, jotka ovat minun elämääni osuneet, ovat kumpikin samalla alalla myyjinä.
Vierailija kirjoitti:
Itse joudun vastaamaan lähihoitaja. Tiedetään kaikesta kaikki ja ollaan lääkäriäkin ylempänä. Juu ei. :D
No lähihoitaja yleensä tuntee ne asiakkaan asiat paremmin. Viimeksi eilen lääkäri määräsi eräälle asiakkaalle opiaattipohjaisia kipulääkkeitä. Onneksi eräs lähihoitajakollega muisti, että asiakas on aiemmin saanut niistä allergisen reaktion.
Lähihoitajavihaaja taas vauhdissa :) Voidaanhan koko lähihoitajan ammatti lakkauttaa ja kouluttaa/palkata pelkästään sairaanhoitajia. Mielellään varmaan kansa maksaa sen verojen muodossa ;)
Lähihoitajat on kovia v*ttuilemaan sairaanhoitaja- ja ensihoitajaopiskelijoille.
Rakennusmestarit ja insinöörit tietävät kaikesta kaiken ja jäljet hirvittävät tietämätöntäkin.
Opettajat. En eläissäni ole tuntenut yhtä kykenemätöntä ihmistä olemaan missään asiassa väärässä kuin ex, joka oli opettaja.
Lähihoitajat! Ovat tietävinään kaikesta kaiken vaikka tosiasiassa lähihoitajiksi ajautuvat ne jotka eivät pääse minnekään opiskelemaan.
Lähihoitajat