Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisia häiritsee kaljuus miehessä niin paljon?

Vierailija
07.04.2018 |

Tuntuu että kukaan nainen ei halua deittailla kanssani. Onko muilla kaljuilla samoja kokemuksia? Onko se niin luontaantyöntävä vai olenko sitten muuten vain ruma

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että olet ruma.

Vierailija
42/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa yhtään, koska kiinnitän enemmän huomiota kasvoihin ja koko olemukseen. Minun mieheni on kalju ja tosi komea ja miehekäs :) Hän on myös sinut kaljunsa kanssa ja omaa hyvän itsetunnon, johon kaljuus ei vaikuta millään tavalla.

Ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta. Erityisesti näin pitkässä parisuhteessa ymmärtää, mitkä asiat oikeasti on tärkeitä miehessä ja parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne kuin yhden naisen lähipiirissäni, joka saattaisi pitää kaljuutta turnoffina. Ei se kovin yleiseltä vaikuta.

Useimmat naiset eivät halua vaikuttaa pinnallisilta, koska he toivovat, että heillekin annetaan anteeksi heidän omat ulkonäkövirheensä. Siksi useimmilta naisilta ei saa rehellisiä vastauksia ulkonäköasioissa, vaan täytyy katsoa tutkimuksia ja deittisovellusten dataa. Kyllä se kaljuuntuminen vain useimmille haitaksi on. Maskuliininen ja parrakas mies tosin saattaa jopa hyötyä nahkakaljusta, jos pää on sopivan muotoinen.

Vierailija
44/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuutta suurempi ongelma on ne huonosti peitetyt kaljut. Eli vedetään lirpakket sivuilta kaljun yli tai sivut pitkät, pää paljas lokin paskaisulle. Jos päälaella ei kasva enää mitään niin surutta kaikki muukin pois.

Vierailija
45/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuus ei häiritse yhtään, oikeastaan päinvastoin voi olla positiivisesti persoonallinen. Pään sisältö on ratkaisevaa.

Vierailija
46/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on riittänyt kaljusta huolimatta. Korkeakoulututkinto ja ylemmän toimihenkilön titteli auttaa paljon.

Vierailija
47/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vientiä kun hiusraja oli alkuperäisessä paikassaan, sama tahti on jatkunut hiusrajan vetäydyttyä. Eli syy on jossain muualla minun kohdallani.

Vierailija
48/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljuutta suurempi ongelma on ne huonosti peitetyt kaljut. Eli vedetään lirpakket sivuilta kaljun yli tai sivut pitkät, pää paljas lokin paskaisulle. Jos päälaella ei kasva enää mitään niin surutta kaikki muukin pois.

Onko tällainen kampaus ehdoton ei?

https://static.independent.co.uk/s3fs-public/styles/article_small/publi…

Vierailija
49/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että kaljupäät eivät tule häiriköimään.

En muutenkaan pidä siitä, että mua häiritään.

Vierailija
50/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole huomannut että häiritsisi. Enemmän ihmettelen miksi miehet niin epätoivoisesti pitävät kiinni hiuksistaan, vaikka kalju sopii oikeastaan kaikille miehille.

Vierailija
51/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi? Katsele vanhempia.

Kuinka vanhoja pitäisi katsella, että kaljuuntuminen ei heitä haittaisi?

Niin vanhoja että ovat itse alkaneet kaljuuntua/harmaantua.

Vierailija
52/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee, jos kaljuus johtuu vanhentumisesta, eli sellainen kiiltävä kalju. Jos taas sänkeä, eli näkee että ajettu tiheä tukka pois, silloin tosi kuuma. Kai tämä joku biologinen juttu on että nuoruus ja potenssi kiinnostaa, kaljuuntuminen antaa toisen vaikutelman. Sama kai se on miehillä naisten kanssa että nuoret sytyttävät, toisin kuin vanhat/vanhentuneet naiset. 

Vierailija
53/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ole huomannut että häiritsisi. Enemmän ihmettelen miksi miehet niin epätoivoisesti pitävät kiinni hiuksistaan, vaikka kalju sopii oikeastaan kaikille miehille.

Miksi naiset niin usein kuuvaavat sitä "epätoivoisesti kiinni pitämisenä" tai "viimeisisssä haivenissa roikkumisena", jos mies ei ole heti höyläämässä kaikkea pois? Eihän naisistakaan ole hyväksyttävää puhua noin halventavasti. Missä kohtaa asteikkoa on kaikki alettava höyläämään loppuelämän ajan? Kuva liittyy.

https://smhttp-ssl-33667.nexcesscdn.net/manual/wp-content/uploads/2017/…

.

Vierailija
54/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään naista jota kaljuuntuminen häiritsisi, ei naiset välitä kovinkaan paljon miehen hiuksista, ne pitää vaan sopia sille miehelle, jos on kalju niin ajelee loputkin pois kuten vaikka Toni Wirtanen, ketään naista ei haittaa yhtään. Naiset ei myöskään kiinnitä huomiota miesten ryppyihin naamassa tai edes aknearpiin vaikka itse ovat joskus jopa hysteerisen huolissaan omista rypyistään.

Mies saa olla ruma jos on karismaattinen, charmantti, huumorintajuinen tai muuten tosi kiva luonteeltaan. Joku Juice Leskinenkin oli niin ruma mieheksi kuin olla ja voi, ja se hiusten ja kaljun yhdistelmä oli kuvottava, mutta kyllä silläkin naisia riitti, ensin nuorena oli liian laiha ja vanhana läski, ei ollut lihaksikas koskaan.

Ja arvatenkaan sillä ei ole ollut asian kanssa mitään tekemistä, että sattui olemaan menestyvä artisti.

Niin, sillä varmasti oli merkitystä, ja se miksi hän oli menestyvä artisti johtui hänen persoonastaan, ei ulkonäöstään.

Kehtaisin silti väittää, että jos olisi samalla persoonalla esiintymislavan sijaan ollut elämänsä töissä vaikka liukuhihnalla sinappituubeja paketoimassa, ei naisia olisi riittänyt läheskään samaan malliin.

Ei varmasti olisi samaan malliin riittänyt, mutta yhden miehen tarpeiksi varmasti. Kun on hyvä suustaan ei ole väliä ulkonäöllä, jos ei nyt ihan katuojasta ole noussut.

Vierailija
55/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei taida mennä ihan tasan, koska kun kyseessä on mieshormoneiden aiheuttama kaljuuntuminen, niin miehet luonnollisesti alkavat kaljuuntua aiemmin. Vähän kuni sanoisi, että riipputissinen nainen ansaitsisi saada vain riipputissisen miehen.

Vierailija
56/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoittaa ilmeisesti, että naisten pitäisi juosta kieli pitkällä hänen perässään.

Vierailija
57/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei taida mennä ihan tasan, koska kun kyseessä on mieshormoneiden aiheuttama kaljuuntuminen, niin miehet luonnollisesti alkavat kaljuuntua aiemmin. Vähän kuni sanoisi, että riipputissinen nainen ansaitsisi saada vain riipputissisen miehen.

ÖÖh..kuinka luonnollista on että miehellä on tissit?

Vierailija
58/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuksi ajeltu nuori lihaksikas mies on tooodella kuuma...esim armeijakundit. Ei kyllä päde jos hiukset itsekeseen pudolleet...

Vierailija
59/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset niin usein kuuvaavat sitä "epätoivoisesti kiinni pitämisenä" tai "viimeisisssä haivenissa roikkumisena", jos mies ei ole heti höyläämässä kaikkea pois? Eihän naisistakaan ole hyväksyttävää puhua noin halventavasti. Missä kohtaa asteikkoa on kaikki alettava höyläämään loppuelämän ajan? Kuva liittyy.

https://smhttp-ssl-33667.nexcesscdn.net/manual/wp-content/uploads/2017/…

.

Nelosen kohdalla ottaisin ja ajaisin pois, jos olisin mies. Vitosen kohdalla peli on jo menetetty. Useinhan se on niin että ei se kaljuuntuminen jatku vaan se on lopun ikää se kolmekymppisenä ilmaantuntu paljas läntti päälaella. Ja toisilla vaan se hiusraja pakenee johonkin asti mutta siinä se sitten sinnittelee vanhuuteen asti.

Minä olen miehen kanssa ollut kohta 20 vuotta, eikä sen kalju kohta ole pahemmin suurentunut, päältä on hiukset ohentuneet ja harmaantuneet. Olen sitä tarkkaillut kun ajelen miehen hiukset aina muutaman viikon välein. Kun olen katsonut miehen nuoruuskuvia joissa hänellä on vielä kunnon hiukset, niin ei ne sovi yhtään hänelle. Toiselle pojallekin on periytynyt miehen vähän rumasti kasvavat hiukset, niitä ei oikein leikkaamalla saa hyvän näköiseksi, pojan hiuksetkin n. 1cm pituisena parhaimmat.

Varmasti monelle naisellekin olisi hyvä pitää mahdollisimman lyhyttä mallia, osalla on tosi harvat, ohuet ja rumat hiuset joita ei oikein millään saa hyvin, mutta kun miehet tykkää vaan pitkähiuksisista naisista niin pakko niitä hiippuja on jotenkin yritettävä pitää.

Vierailija
60/121 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÖÖh..kuinka luonnollista on että miehellä on tissit?

Yhtä luonnollista kuin naisten kaljuuntuminen. Toinen johtuu mieshormoneista, toinen naishormoneista.