Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka oli unessani! Auttakaa, olkaa niin kilttejä.

Vierailija
06.04.2018 |

Näin pari yötä sitten todella pitkän ja todentuntuisen unen, jossa tapasin nuoren, hymyileväisen, vaalean ja hieman laineilevahiuksisen miehen. Heti ensinäkemältä tunsin syvää yhteenkuuluvaisuutta ja rakkautta tähän henkilöön, joka esitteli itsensä Karriksi. (unessa ihmettelin, etten koskaan ole pitänyt nimestä Karri, joten miksi tämä ihminen vetää minua puoleensa näin..) Kohtalomme nivoutuivat unessa odottamattomalla tavalla yhteen, jonka seurauksena meistä ilmeisesti tuli pari. En tiedä, koska aamu koitti ennen kuin kaikki tuli päätökseen. Tämä uni on vainonnut minua. En ole koskaan elämäni aikana nähnyt tätä henkilöä oikeasti, mutta tiedän, että jos hän kävelisi minua vastaan juuri myt, tunnistaisin hänet heti. Hänen nimensä on Karri, hän on 163cm pitkä, (tiedetään, lyhyt kuin mikä, mutta onneksi olen itsekin hobitti..) vaaleahiuksinen, hieman laineilevat, olkapäille ulottuvat hiukset, siniset silmät, normaalivartaloinen, mutta ennenkaikkea: keltainen takki. Se herätti huomioni alunperinkin. Ja nauravainen luonne.

Voitte olla uskomatta uniin, voitte olla uskomatta mihinkään hömppään, mutta jos tunnet tällaisen henkilön, pyydän. Laita edes pieni kommentti.

Kommentit (22)

1/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen, hauska uni. Piti jo eilen illalla kommentoida, mutten ehtinyt, kun palsta meni kiinni. Minäkin olen joskus nähnyt vähän vastaavanlaisen unen, mutta erilaisesta miehestä toki.

Tulen kertomaan tähän ketjuun, jos törmään laineilevahiuksiseen Karriin :)

Vierailija
2/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrvän koko olis olennainen tieto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karri koira

Vierailija
4/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli enneuni. Jonain päivänä Karri tulee vastaan ja tiedät että hän on se oikea

Vierailija
5/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain kuullut että ihminen ei voi keksiä unissa kasvoja joita ei ole ikinä nähnyt oikeassa elämässä. Eli kaikilla unien henkilöillä on jonkun kasvot. Voi tietysti olla että jotkut piirteet hieman sekoittuvat. En kyllä tiedä auttaako tämä ap:ta löytämään Karria.

Vierailija
6/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sinun salattu maskuliininen puolesi. Onnittelut.

Vierailija
7/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli sinun salattu maskuliininen puolesi. Onnittelut.

No tai sitten ei.

Vierailija
8/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jostain kuullut että ihminen ei voi keksiä unissa kasvoja joita ei ole ikinä nähnyt oikeassa elämässä. Eli kaikilla unien henkilöillä on jonkun kasvot. Voi tietysti olla että jotkut piirteet hieman sekoittuvat. En kyllä tiedä auttaako tämä ap:ta löytämään Karria.

Pitää varmasti paikkaansa koska olen nähnyt paljon unia kasvottomista ihmisistä.

Vierailija
9/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta sinulla on niin suloinen tyyli kirjoittaa :>

Vierailija
10/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanahan se oli.

Vierailija
11/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla enneuni. Odota vaan niin jonain päivänä tapaat tuon Karrin.

Vierailija
12/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demoni, joka oli ottanut ihmishahmon. Pian alat nähdä seksiunia, joissa tämä Karri panee sinua. Samaan aikaan sun reaalimaailmassa kaikki alkaa mennä päin seiniä.

Vierailija
13/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uni ❤! Toivon että löydät Karrisi!

Vierailija
14/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmasti poika Rodokselta, sanoimme häntä Karri kakkoseksi. Oli kotoisin Milanosta ja oli kesätöissä siellä hotellilla vapaa-ajanohjaajana. Ihana poika ;)

Vierailija
15/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt aika varma, että tää on joko söpö pääministerimme tai älyttömän komea ulkoministerimme. Onnekas oot kun tuollaisen unosen näit!

Vierailija
16/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa se Karri!

Joo kaikki naiset sen tuntee.

Vierailija
17/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Cheekistä unta

Vierailija
18/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gary Moore, se on valitettavasti delannut. Ehkä hän henkenä oli yhteydessä sinuun unessasi.

Vierailija
19/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen kuvauksen miehen, mutta sen nimi on Harri.

20/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi se olla toki Harrikin.. Minkähän ikäinen tämä Harri on?