Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oli unessani! Auttakaa, olkaa niin kilttejä.

Vierailija
06.04.2018 |

Näin pari yötä sitten todella pitkän ja todentuntuisen unen, jossa tapasin nuoren, hymyileväisen, vaalean ja hieman laineilevahiuksisen miehen. Heti ensinäkemältä tunsin syvää yhteenkuuluvaisuutta ja rakkautta tähän henkilöön, joka esitteli itsensä Karriksi. (unessa ihmettelin, etten koskaan ole pitänyt nimestä Karri, joten miksi tämä ihminen vetää minua puoleensa näin..) Kohtalomme nivoutuivat unessa odottamattomalla tavalla yhteen, jonka seurauksena meistä ilmeisesti tuli pari. En tiedä, koska aamu koitti ennen kuin kaikki tuli päätökseen. Tämä uni on vainonnut minua. En ole koskaan elämäni aikana nähnyt tätä henkilöä oikeasti, mutta tiedän, että jos hän kävelisi minua vastaan juuri myt, tunnistaisin hänet heti. Hänen nimensä on Karri, hän on 163cm pitkä, (tiedetään, lyhyt kuin mikä, mutta onneksi olen itsekin hobitti..) vaaleahiuksinen, hieman laineilevat, olkapäille ulottuvat hiukset, siniset silmät, normaalivartaloinen, mutta ennenkaikkea: keltainen takki. Se herätti huomioni alunperinkin. Ja nauravainen luonne.

Voitte olla uskomatta uniin, voitte olla uskomatta mihinkään hömppään, mutta jos tunnet tällaisen henkilön, pyydän. Laita edes pieni kommentti.

Kommentit (22)

21/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. :) <3

22/22 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen kuvauksen miehen, mutta sen nimi on Harri.

Voisitko kertoa jotain tästä Harrista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi