Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Keiju on onnellinen äiti, joka ruokkii lapsiaan eineksillä
06.04.2018 |
Noniin, nyt mammat taas mielipidettä asiaan.
Itse en tuomitse einesruokien syöttämistä silloin tällöin. Kyllä ne vaan niin paljon helpottaa arkea. Itsekin tulee välillä ostettua esim. Kokkikartanon lohikiusausta kun en jaksa mitään erikoisempaa ruokaa valmistamaan.
Kyllä eineksilläkin lapsen vatsa täyttyy yhtä hyvin kuin jollain itsetehdyillä gurmeeruuilla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Alkaa valmistamaan...