Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tee lapsia koska en löydä hyvää miestä

Vierailija
06.04.2018 |

Lapsettomuus on taas kovasti kartalla. Itselleni on aina ollut päivänselvää se, etten tee lasta yksinäni vaan haluan lapsella olevan myös isä, joka omalla tavallaan osallistuu lapsen elämään sekä kasvattamiseen.

Olen koulutettu, terveet elämäntavat omaava ja erittäin hyvin toimeentuleva nainen. Olen aina ollut erittäin kuumaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla mutta en ole löytänyt silti miestä, jonka kanssa oikeasti synkkaisi monellakin elämän osa-alueella. Pidemmät parisuhteeni ovat kariutuneet siihen, että toinen miehistä ei halunnut makuuni tarpeeksi seksiä (lapsen kyllä) ja toisella miehistä oli piiloteltu alkoholiongelma.

35+ iässä vapaat miehet markkinoilla ovat mitä ovat eli jollakin tavalla elämän syrjästä pahasti sivuun ajautuneita. Työttömiä, ikuisia opiskelijoita, taivaanrannanmaalareita yms. Normaalit, kivannäköiset, fiksut ja urheilulliset miehet loistavat poissaolollaan. Varattuina näitä toki löytyy. Olen aika kranttu mutta miehen fyysiset mitat painavat myös vaakakupissa ja pituutta olisi hyvä olla 180 cm ja vartalossa miehekkäitä muotoja ilman proteiinitankkausta ja salilla käyntiä.

Voisin heti luetella ystäväpiiristäni 10 vastaavaa eli hyvin toimeentulevaa ja hyvännäköistä naista, jotka ovat sinkkuja ja lapsettomia lähinnä siitä syystä, ettei ns. "hyviä" miehiä riitä kaikille "hyville" naisille. Miehistä kun jostakin syystä syrjäytyy isompi osa kuin naisista.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varsinkin tietyn iän ylitettyä pitää jo viimeistään luopua noista ulkonäkövaatimuksista. Toki voi vaatia urheilullista miestä, mutta tuommoiset "miehekkäiden muotojen" vaatiminen on turhaa. Todennäköisesti vaadit itseäsi parempi tasoista miestä ja sen huomaa kirjoituksestasi, "olen erittäin kuumaa kamaa ja  erittäin sitä tätä tota" se viestii, että todennäköisesti olet kaikkea muuta. Hyvännäköiset ja menestyvät ihmiset eivät leuhki sillä, että ovat mitä ovat, heidän ei tarvitse.

Vierailija
42/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka täällä kuinka lapsettomat naiset hekumoivat sillä, että "kostavat" yhteiskunnalle eli eivät tee lapsia, niin loppupeleissä ainoa, jota lapsettomuutesi koskettaa on sinä itse. Itse elät sen kanssa loppuelämäsi jokainen päivä. Joten ole itse sinut päätöstesi kanssa.

joo nää on näitä samoja protesteja kun "en tee töitä ja elän köyhyydessä, koska en halua maksa veroja!" No elä köyhyydessä elämäsi ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka täällä kuinka lapsettomat naiset hekumoivat sillä, että "kostavat" yhteiskunnalle eli eivät tee lapsia, niin loppupeleissä ainoa, jota lapsettomuutesi koskettaa on sinä itse. Itse elät sen kanssa loppuelämäsi jokainen päivä. Joten ole itse sinut päätöstesi kanssa.

Enpä ole koskaan tavannut ketään lapsetonta naista, joka ajattelisi noin että kostaa yhteiskunnalle. Taitaa olla kyseessä joku yksi ainoa tapaus, joka huutelee kovasti tällä palstalla, mikäli tuo on täällä yleistä.

Vierailija
44/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tee lapsia koska en ole hyvä mies.

Vierailija
45/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ilman lasta on kuin lapsi ilman nukkea, yhtä surullista katsottavaa - näin on joku viisas sanonut.

Itsehän valintasi teet...

Kyllähän tuo on ajattelematon lausunto. Lapsen hankkimisessa on kyse toisen ihmisen elämästä, ei nukkeleikeistä. Vastuullinen ihminen harkitsee vakavasti niitä olosuhteita, joihin lapsen tekee yksinäisen vanhuuden uhallakin. Onnettomia ihmisiä on jo tarpeeksi maailmassa. Ei ole kiva saada lasta epäluotettavan kumppanin kanssa. Toivon kovin, että ap löytää sopivan kumppanin, mutta ei kuitenkaan luovu periaatteistaan, jos niin ei käykään.

Vierailija
46/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi tehdä yksin lapsen esim. hedelmöityshoidolla. Tämä on yleistymässä. Tai sitten salaa yhden illan jutun kanssa, jolle tätä ei tarvitse kertoa.

Itse olen tehnyt yksin jo yhdenlapsen hedelmöityshoitojen kautta ja uusi tulossa. Tämä oli huvä vaihtoehto kun en sopivaa miestä löytänyt itselleni. Ikää nyt 33 ja ihanan 4 vuotiaan tytön äiti.

Vierailija
47/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ilman lasta on kuin lapsi ilman nukkea, yhtä surullista katsottavaa - näin on joku viisas sanonut.

Kyllähän tuo on ajattelematon lausunto. Lapsen hankkimisessa on kyse toisen ihmisen elämästä, ei nukkeleikeistä. Vastuullinen ihminen harkitsee vakavasti niitä olosuhteita, joihin lapsen tekee yksinäisen vanhuuden uhallakin. Onnettomia ihmisiä on jo tarpeeksi maailmassa. Ei ole kiva saada lasta epäluotettavan kumppanin kanssa. Toivon kovin, että ap löytää sopivan kumppanin, mutta ei kuitenkaan luovu periaatteistaan, jos niin ei käykään.

Oletko mt-häiriöinen kun et tajua metaforaa ? uli uli uli 

Vierailija
48/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi tehdä yksin lapsen esim. hedelmöityshoidolla. Tämä on yleistymässä. Tai sitten salaa yhden illan jutun kanssa, jolle tätä ei tarvitse kertoa.

Itse olen tehnyt yksin jo yhdenlapsen hedelmöityshoitojen kautta ja uusi tulossa. Tämä oli huvä vaihtoehto kun en sopivaa miestä löytänyt itselleni. Ikää nyt 33 ja ihanan 4 vuotiaan tytön äiti.

onneksi olkoon. Katso sitten perään kun alkaa l.utkailemaan, koska ei ole saanut isän rakkautta.

Vierailija
49/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertauskuvien ymmärtämättömyys on merkki "mielen vammaisuudesta"-... tiedätkö mitä tarkoittaa esim. "uusi luuta lakaisee paremmin" ? 

Napit naamaan ja kone kiinni ja nukkumaan mars.

Vierailija
50/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi miehetkin nykyään synnyttää ettei naisten tarvitse :)

Vierailija
51/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onneksi olkoon. Katso sitten perään kun alkaa l.utkailemaan, koska ei ole saanut isän rakkautta.

Ulien ja jonnejen nukkumaanmeno aika oli jo:D

Vierailija
52/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toisaalta, ihan hyvä ettei nainen joka kirjoittelee av-mammana, lisäänny ollenkaan.

Minua aina jaksaa huvittaa että samalla palstalla kirjoitteleva ihminen kokee, että toisen voi häpäistä samasta asiasta, jopa siihen pisteeseen että tämä on niin huono eläjä ettei ansaitse edes lisääntyä (!). Aika kova syytös. Miten ko logiikka omasta mielestäsi menee? Vai oliko vastapuolen naiseus sittenkin tämän synnin ydin.

Vierailija
53/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Syrjäytyneet miehet ja rimaa liian korkealla pitävät naiset jäävät yksin. Tämä on itsestään selvä asia joka ei tule ratkeamaan. Syntyvyyden nostamisessa avainasemassa ovatkin ne ihmiset, jotka muutenkin löytävät parin, ja heistäkin ensisijaisesti he jotka hankkivat muutenkin lapsia. Heitä pitäisi vaan kannustaa hankkimaan niitä lapsia aiemmin ja enemmän.

Minä kannattaisin lapsilukuun pohjautuvia verohelpotuksia ja perhekohtaista verotusta. Kukaan täysjärkinen ei hanki lasta rahan takia, mutta lapsiluku saattaa kyllä jäädä yhtä tai kahta pienemmäksi taloudellisten realiteettien paineessa. Tai ihan iän takia, jos on odotettu ensin sitä valmistumista ja vakipaikkaa.

Vierailija
55/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Syrjäytyneet miehet ja rimaa liian korkealla pitävät naiset jäävät yksin. Tämä on itsestään selvä asia joka ei tule ratkeamaan. Syntyvyyden nostamisessa avainasemassa ovatkin ne ihmiset, jotka muutenkin löytävät parin, ja heistäkin ensisijaisesti he jotka hankkivat muutenkin lapsia. Heitä pitäisi vaan kannustaa hankkimaan niitä lapsia aiemmin ja enemmän.

Minä kannattaisin lapsilukuun pohjautuvia verohelpotuksia ja perhekohtaista verotusta. Kukaan täysjärkinen ei hanki lasta rahan takia, mutta lapsiluku saattaa kyllä jäädä yhtä tai kahta pienemmäksi taloudellisten realiteettien paineessa. Tai ihan iän takia, jos on odotettu ensin sitä valmistumista ja vakipaikkaa.

Sulkava palauttaa vuoden aikana maksetut kunnallisverot molemmille vanhemmille vuodelta, jonka aikana lapsi syntyy.

Vierailija
56/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt sitten naisuli?

Vierailija
57/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät sisäistä, että miehiä ei kiinnosta naisten tulotaso juurikaan. Naiset olettaa, että kiinnostaa, koska heille miehen tulotasolla on niin paljon merkitystä.

Vierailija
58/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisin heti luetella ystäväpiiristäni 10 vastaavaa eli hyvin toimeentulevaa ja hyvännäköistä naista, jotka ovat sinkkuja ja lapsettomia lähinnä siitä syystä, ettei ns. "hyviä" miehiä riitä kaikille "hyville" naisille. Miehistä kun jostakin syystä syrjäytyy isompi osa kuin naisista."

Onko heillä yhtä typerät kriteerit miehen fyysisyydelle? Jos on, en yhtään ihmettele. Pituudesta ja miehisistä muodoista vouhkaaminen antaa mielikuvan teinin tasolle jääneestä naisesta ja tuskin hyvä mies sellaista haluaa

Vierailija
59/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen tuo 180cm vaatimus.

Ymmärtäisin jos nainen haluaisi esim että mies on vaikka sentin pitempi kuin hän mutta mikä juuri tuossa lukemassa 180 on niin merkittävää?

Ihan kuin se olisi joku sellainen merkkipaalu millä naiset kilpailee toisiaan vastaan. Vähän kuin miehen status millä voi leuhkia kavereille.

Vierailija
60/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tilanne on suorastaan kadehdittava. Toivottavasti hän ei muuta tilannettaan millään tavalla. Tai tehköön mitä tekee, mutta järkevää se ei olisi. Nyt hänellä on kaikki ovet auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi