En tee lapsia koska en löydä hyvää miestä
Lapsettomuus on taas kovasti kartalla. Itselleni on aina ollut päivänselvää se, etten tee lasta yksinäni vaan haluan lapsella olevan myös isä, joka omalla tavallaan osallistuu lapsen elämään sekä kasvattamiseen.
Olen koulutettu, terveet elämäntavat omaava ja erittäin hyvin toimeentuleva nainen. Olen aina ollut erittäin kuumaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla mutta en ole löytänyt silti miestä, jonka kanssa oikeasti synkkaisi monellakin elämän osa-alueella. Pidemmät parisuhteeni ovat kariutuneet siihen, että toinen miehistä ei halunnut makuuni tarpeeksi seksiä (lapsen kyllä) ja toisella miehistä oli piiloteltu alkoholiongelma.
35+ iässä vapaat miehet markkinoilla ovat mitä ovat eli jollakin tavalla elämän syrjästä pahasti sivuun ajautuneita. Työttömiä, ikuisia opiskelijoita, taivaanrannanmaalareita yms. Normaalit, kivannäköiset, fiksut ja urheilulliset miehet loistavat poissaolollaan. Varattuina näitä toki löytyy. Olen aika kranttu mutta miehen fyysiset mitat painavat myös vaakakupissa ja pituutta olisi hyvä olla 180 cm ja vartalossa miehekkäitä muotoja ilman proteiinitankkausta ja salilla käyntiä.
Voisin heti luetella ystäväpiiristäni 10 vastaavaa eli hyvin toimeentulevaa ja hyvännäköistä naista, jotka ovat sinkkuja ja lapsettomia lähinnä siitä syystä, ettei ns. "hyviä" miehiä riitä kaikille "hyville" naisille. Miehistä kun jostakin syystä syrjäytyy isompi osa kuin naisista.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on. Näennäisesti alfoja on kaikkialla, mutta kumppaniksi ei riitä kuin harvoille ja jos arvioi itsensä liian korkealle jää käteen tyhjä arpa. Yleensä syynä on se pahuksen ku..ikaruselli, joka saa uskomaan, että on tarpeeksi kova markkina-arvo saadakseen alfan, kun on heidän kanssaan saanut nussia.
Tää k***ikaruselli on hassu juttu. Osa miehistä on niin obsessoituneita toisten miesten peniksiin, että se on ainoa, mitä he ajattelevat. Minustakin on kuviteltu, että tämä on syynä sinkkuuteeni nyt kun olen 39 v. Ihan päin näköä vieläpä treffeillä kun annoin pakit.
No, nuorena solmittu avioliitto loppui lapsettomuuden vuoksi ja nyt olen ollut joitain vuosia yksin. Kannattaisi ehkä vähän avartaa sitä maailmaa ja tajuta, että liittoja loppuu. Suurin osa naisista ei ole edes kiinnostunut panemaan mahdollisimman montaa miestä.
Taitaa olla turhaa tämä järjen puhuminen. :D
Oikeasti en jaksa tätä karusellijankutusta. En ole koskaan harrastanut yhdenyönjuttuja, eikä ole tarkoitus harrastaa. Enkä halua myöskään huonomaineista miestä.