En tee lapsia koska en löydä hyvää miestä
Lapsettomuus on taas kovasti kartalla. Itselleni on aina ollut päivänselvää se, etten tee lasta yksinäni vaan haluan lapsella olevan myös isä, joka omalla tavallaan osallistuu lapsen elämään sekä kasvattamiseen.
Olen koulutettu, terveet elämäntavat omaava ja erittäin hyvin toimeentuleva nainen. Olen aina ollut erittäin kuumaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla mutta en ole löytänyt silti miestä, jonka kanssa oikeasti synkkaisi monellakin elämän osa-alueella. Pidemmät parisuhteeni ovat kariutuneet siihen, että toinen miehistä ei halunnut makuuni tarpeeksi seksiä (lapsen kyllä) ja toisella miehistä oli piiloteltu alkoholiongelma.
35+ iässä vapaat miehet markkinoilla ovat mitä ovat eli jollakin tavalla elämän syrjästä pahasti sivuun ajautuneita. Työttömiä, ikuisia opiskelijoita, taivaanrannanmaalareita yms. Normaalit, kivannäköiset, fiksut ja urheilulliset miehet loistavat poissaolollaan. Varattuina näitä toki löytyy. Olen aika kranttu mutta miehen fyysiset mitat painavat myös vaakakupissa ja pituutta olisi hyvä olla 180 cm ja vartalossa miehekkäitä muotoja ilman proteiinitankkausta ja salilla käyntiä.
Voisin heti luetella ystäväpiiristäni 10 vastaavaa eli hyvin toimeentulevaa ja hyvännäköistä naista, jotka ovat sinkkuja ja lapsettomia lähinnä siitä syystä, ettei ns. "hyviä" miehiä riitä kaikille "hyville" naisille. Miehistä kun jostakin syystä syrjäytyy isompi osa kuin naisista.
Kommentit (102)
Otatko peppuun ja nieletkö ?
M43
Taas kerran yksi prinsessaharhailija nostamassa itse itseään täysin ansiottomalle harhaiselle jalustalleen.
Vierailija kirjoitti:
Edelliset 100000 vuotta ihmiskunnan historiassa miehet olivat yhteiskunnassa etuoikeutettuja fyysisen voimansa, sitkeytensä ja rohkeutensa ansiosta. Kaikkien niiden lukemattomien sukupolvien aikana ne etuoikeutetut miehet olivat valmiit pariutumaan itseään vähemmän hyödyllisten naisten kanssa. Suku jatkui, ihmiskunta kasvoi.
Nyt on muutama vuosikymmen noudatettu feminististä yhteiskuntapolitiikkaa ja naisille on pedattu parempi asema yhteiskunnassa. Teidän kuuluu nyt olla se perheen kantava voima. Sinun koulutetun naisen kuuluu elättää se koti-isä ja perhe. Sinun pitää hyväksyä miehesi heikompi koulutus ja matalampi yhteiskunnallinen asema. Sitä sinä et saa tehdä miestäsi halveksien, vaan häntä kunnioittaen ja arvostaen. Muutoin perheesi ei kestä ja selviä.
Elleivät länsimaiset naiset kykene kantamaan vaatimaansa yhteiskunnan tukipilarin asemaa, tulevat vahvemmat miesvaltaiset kansat tai valkoisten miesten vastaliike sen aseman riistämään.
Nyt äkkiä kaikki lompakkoloismiehet jonoon!
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei vastaajista tainnut sisäistää sitä, etten kärsi lainkaan tilanteestani. Kunhan vain totesin sen, etten todellakaan ole laskemassa rimaani. Ja että jos minulla olisi mukava kumppani, lapset voisivat olla tervetulleita.
Niinpä. Ei kaikille ne lapset ole NIIN tärkeitä että niitä olisi pakko saada tai elämä pilalla.
Itse olin/olen samanlainen kuin ap, ikää vaan jo 43 eli lapsia ei enää varmasti tule. En enää etsi miestäkään, kun viihdyn niin hyvin yksin. Mutta aikansa ajattelin että varmaan miehen haluaisin ja pari lasta, vaikka hyvin yksinkin viihdyin. Ajattelin että todennäköisesti joku ihana tavallinen mies tulee ihan arjessa etsimättä vastaan kuten useimmille tuntuu käyvän, ja se on menoa sitten. Ei tullut koskaan, ja sitten huomasin että ikää on jo sen verran etten lapsia enää alkaisi tekemään.
Ei minulla ole tästä mitään surullisia tai katkeria tunteita, koska tosiaan, olen onnellinen elämässäni näin. Uskoisin, että olisin onnellinen myös, jos minulla olisi se tavallisen hyvä mies ja pari lasta.
miksi kukaan menestynyt ja komea mies ottaisi 35 vuotiaan homehtuneilla munasoluillaan kun saa valita vapaasti tuoreista parikymppisistä?
Jos et löydä hyvää aviomiestä itsellesi, niin ei se ole maailmanloppu. Esim. alkoholiongelma on perusteltu syy torjua puolisoehdokas. Elämä on hyvää naimattomanakin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
26 jatkaa vielä että mulla ei koskaan ollut miehelle mitään pituus-, lihaksikkuus- tai koulutustasovaatimuiksia. Ne pari kertaa kun seurustelin, oli ihan tavallisen näköisten nörtähtävien tyyppien kanssa. Toista olisi voinut pitää jopa syrjäytyneenä. Näistä jutuista ei tullut itään, ekasta koska ei vaan luonteiltamme tultukaan sitten jatkuvasti yhdessä ollen keskenämme toimeen ja tuli jatkuvaa nihkeilyä, vaivautunutta oloa ja riitaa, ja toisesta koska miehellä oli aika paha sekakäyttöongelma (bentsot, kannabis, alkoholi).
Mun suhteiden syntyä on vaikeuttanut se että olen hyvin introvertti koti-ihminen ja vakavamielinen luonne. Ei kukaan tule "tavista" kotoa hakemaan eikä työpaikallakaan isketä kun ei ole yhtään flirtti ja avoimen sosiaalinen vaan erakko nörttinainen (ja vielä koodari).
Nainen voi tehdä yksin lapsen esim. hedelmöityshoidolla. Tämä on yleistymässä. Tai sitten salaa yhden illan jutun kanssa, jolle tätä ei tarvitse kertoa.
Vaikka täällä kuinka lapsettomat naiset hekumoivat sillä, että "kostavat" yhteiskunnalle eli eivät tee lapsia, niin loppupeleissä ainoa, jota lapsettomuutesi koskettaa on sinä itse. Itse elät sen kanssa loppuelämäsi jokainen päivä. Joten ole itse sinut päätöstesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi tehdä yksin lapsen esim. hedelmöityshoidolla. Tämä on yleistymässä. Tai sitten salaa yhden illan jutun kanssa, jolle tätä ei tarvitse kertoa.
Isättömiä lapsiahan maailma tarvitseekin, naisten itsekkäiden halujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap. sanonut heti ensimmäisenä lauseenaan, ettei lähde itsekseen lasta tekemään? Ja väärinhän se olisikin kaikkia kohtaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En mikäkään kaltaisesi itserakkaan naisen kanssa lasta pykäisi. Ja erittäin hyvin toimeentuleva ei ole mikään meriitti naiselle. Kaltaisiasi naisia Suomessa riittää. He ovat haluttuja jos mies on materialisti. Mutta silloinkin miestä alkaa jossain vaiheessa ärsyttää ja hän pettää (suloisemman ja pienituloisemman naisen kanssa). Eli hae isäehdokas esim Gambiasta tai Turkista.
Mutta eikös tuollainen työtön ois sulle ihan unelmamies, koska itse olet menestyvä uranainen etkä ehdi olla lasten kanssa kotona, niin se työtön mies sitten ehtii? Ja pituusvaatimusta kannattaa ehdottomasti laskea, sillä 35-vuotiaiden ja sitä vanhempien miesten keskipituus on alle 180cm ja suurin osa miehistä on +/-6cm keskipituudesta keskijakauman mukaan. Tulee heti paljon enemmän vaihtoehtoja kun laitat rajaksi sen oman ikäluokan miesten keskipituuden- 6cm.
Vierailija kirjoitti:
Voihan noin tehdä mutta itse päädyin, vähän alle nelikymppisenä tätä oikeasti vauvakuumeen kourissa olevana, siihen etten tee kuitenkaan. Tuntui vaan, etten tekisi lasta oikein optimaalisiin oloihin, ja riski olisi suuri jos minulle kävisi jotain, sairastuisin vakavasti tms. Tai jos syntyisikin hyvin vaikea erityislapsi, sellaisen kanssa olisi vaikea jaksaa yksin. Itselläni kun ei ole mitään "turvaverkkojakaan"; jotka varmaan osaltaan voisivat paikata isän puutetta niillä joilla sellaisia on.
- 26
Onko se sun ex-mies, joka ei ollut tarpeeksi kiinnostunut seksistä muuten vielä vapailla markkinoilla? Itseä kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ilman lasta on kuin lapsi ilman nukkea, yhtä surullista katsottavaa - näin on joku viisas sanonut.
Itsehän valintasi teet...
Vähän saman viestin antoi turkin presidentti. Maassa jossa jokaisella on sananvapaus ja oikeus olla oma itsensä
Kuten ap tuossa kertoi hän on tyytyväinen tilanteeseen joten sinäkin voit jatkaa elämäsi. Turha olla surullinen jostain mistä ei tarvise.
"Olen aika kranttu mutta miehen fyysiset mitat painavat myös vaakakupissa ja pituutta olisi hyvä olla 180 cm ja vartalossa miehekkäitä muotoja ilman proteiinitankkausta ja salilla käyntiä."
Kerrassaan loistava vaatimus! Miehen pitäisi olla adonis, mutta sen eteen ei saisi tehdä mitään. Tällaista vaatimusta en ole ennen nähnytkään.
Onnea vain etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ilman lasta on kuin lapsi ilman nukkea, yhtä surullista katsottavaa - näin on joku viisas sanonut.
Itsehän valintasi teet...Vähän saman viestin antoi turkin presidentti. Maassa jossa jokaisella on sananvapaus ja oikeus olla oma itsensä <3
Kuten ap tuossa kertoi hän on tyytyväinen tilanteeseen joten sinäkin voit jatkaa elämäsi. Turha olla surullinen jostain mistä ei tarvise.
Kummasti se vain aloittajaakin ulisuttaa.
Uli uli uli uli u u uuuuu