Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tee lapsia koska en löydä hyvää miestä

Vierailija
06.04.2018 |

Lapsettomuus on taas kovasti kartalla. Itselleni on aina ollut päivänselvää se, etten tee lasta yksinäni vaan haluan lapsella olevan myös isä, joka omalla tavallaan osallistuu lapsen elämään sekä kasvattamiseen.

Olen koulutettu, terveet elämäntavat omaava ja erittäin hyvin toimeentuleva nainen. Olen aina ollut erittäin kuumaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla mutta en ole löytänyt silti miestä, jonka kanssa oikeasti synkkaisi monellakin elämän osa-alueella. Pidemmät parisuhteeni ovat kariutuneet siihen, että toinen miehistä ei halunnut makuuni tarpeeksi seksiä (lapsen kyllä) ja toisella miehistä oli piiloteltu alkoholiongelma.

35+ iässä vapaat miehet markkinoilla ovat mitä ovat eli jollakin tavalla elämän syrjästä pahasti sivuun ajautuneita. Työttömiä, ikuisia opiskelijoita, taivaanrannanmaalareita yms. Normaalit, kivannäköiset, fiksut ja urheilulliset miehet loistavat poissaolollaan. Varattuina näitä toki löytyy. Olen aika kranttu mutta miehen fyysiset mitat painavat myös vaakakupissa ja pituutta olisi hyvä olla 180 cm ja vartalossa miehekkäitä muotoja ilman proteiinitankkausta ja salilla käyntiä.

Voisin heti luetella ystäväpiiristäni 10 vastaavaa eli hyvin toimeentulevaa ja hyvännäköistä naista, jotka ovat sinkkuja ja lapsettomia lähinnä siitä syystä, ettei ns. "hyviä" miehiä riitä kaikille "hyville" naisille. Miehistä kun jostakin syystä syrjäytyy isompi osa kuin naisista.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Syrjäytyneet miehet ja rimaa liian korkealla pitävät naiset jäävät yksin. Tämä on itsestään selvä asia joka ei tule ratkeamaan. Syntyvyyden nostamisessa avainasemassa ovatkin ne ihmiset, jotka muutenkin löytävät parin, ja heistäkin ensisijaisesti he jotka hankkivat muutenkin lapsia. Heitä pitäisi vaan kannustaa hankkimaan niitä lapsia aiemmin ja enemmän.

Minä kannattaisin lapsilukuun pohjautuvia verohelpotuksia ja perhekohtaista verotusta. Kukaan täysjärkinen ei hanki lasta rahan takia, mutta lapsiluku saattaa kyllä jäädä yhtä tai kahta pienemmäksi taloudellisten realiteettien paineessa. Tai ihan iän takia, jos on odotettu ensin sitä valmistumista ja vakipaikkaa.

Naiset eivät sisäistä, että miehiä ei kiinnosta naisten tulotaso juurikaan. Naiset olettaa, että kiinnostaa, koska heille miehen tulotasolla on niin paljon merkitystä.

Kummasti sillä naisen tulotasolla on kuitenkin merkitystä, kun lukee palstamiesten avautumisia, miten vaimolla on niin pieni palkka ettei hän kykene maksamaan puolia perheen menoista.

Ei ole vielä tuollaista ketjua tullut vastaan, laitatko linkkiä? Tämä yritetään ilmeisesti kääntää miesten syyksi, kuten tavallista (älä usko provoja)

Vierailija
82/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Syrjäytyneet miehet ja rimaa liian korkealla pitävät naiset jäävät yksin. Tämä on itsestään selvä asia joka ei tule ratkeamaan. Syntyvyyden nostamisessa avainasemassa ovatkin ne ihmiset, jotka muutenkin löytävät parin, ja heistäkin ensisijaisesti he jotka hankkivat muutenkin lapsia. Heitä pitäisi vaan kannustaa hankkimaan niitä lapsia aiemmin ja enemmän.

Minä kannattaisin lapsilukuun pohjautuvia verohelpotuksia ja perhekohtaista verotusta. Kukaan täysjärkinen ei hanki lasta rahan takia, mutta lapsiluku saattaa kyllä jäädä yhtä tai kahta pienemmäksi taloudellisten realiteettien paineessa. Tai ihan iän takia, jos on odotettu ensin sitä valmistumista ja vakipaikkaa.

Naiset eivät sisäistä, että miehiä ei kiinnosta naisten tulotaso juurikaan. Naiset olettaa, että kiinnostaa, koska heille miehen tulotasolla on niin paljon merkitystä.

Kummasti sillä naisen tulotasolla on kuitenkin merkitystä, kun lukee palstamiesten avautumisia, miten vaimolla on niin pieni palkka ettei hän kykene maksamaan puolia perheen menoista. Osa miehistä vielä olettaa naisen hoitavan kaikki kotityöt vain siksi, että miehellä on parempi palkka.

https://www.researchgate.net/profile/Guanlin_Wang/publication/322128430…

We found that ratings of attractiveness were around 1000 times more sensitive to salary for females rating males, compared to males rating females.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti sillä naisen tulotasolla on kuitenkin merkitystä, kun lukee palstamiesten avautumisia, miten vaimolla on niin pieni palkka ettei hän kykene maksamaan puolia perheen menoista.

Ei ole vielä tuollaista ketjua tullut vastaan, laitatko linkkiä? Tämä yritetään ilmeisesti kääntää miesten syyksi, kuten tavallista (älä usko provoja)

Näin sivuhuomautuksena...

Palstan ketjuista en osaa sanoa, mutta kyllä ihan empiirinen havainnointi osoittaa, että naisen ansiotyössäkäynti on merkittävä tekijä naisen pariutumistodennäköisyyttä arvioitaessa. Esim. minä tunnen mielestäni ihan normaaleja ihmisiä, ja kaikki tuntemani vakituisessa parisuhteessa olevat naiset ovat ansiotyöläisiä ja uraäitejä, kun taas lähes kaikki tahattomasti ja pitkäaikaisesti sinkut naiset ovat työttömiä ja köyhiä. En usko, että tämä on sattumaa.

Ilmiötä alleviivaa sekin, että miehet hylkäävät vaimonsa vielä siinäkin vaiheessa, jos tämä liiton aikana joutuu työkyvyttömäksi sairauden takia, useammin kuin vaimot miehensä käänteisessä tilanteessa. Tällaisen tilaston luin aikoinaan, en tosin tiedä, onko tilanne muuttunut viime vuosina.

Vierailija
84/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi tehdä yksin lapsen esim. hedelmöityshoidolla. Tämä on yleistymässä. Tai sitten salaa yhden illan jutun kanssa, jolle tätä ei tarvitse kertoa.

Itse olen tehnyt yksin jo yhdenlapsen hedelmöityshoitojen kautta ja uusi tulossa. Tämä oli huvä vaihtoehto kun en sopivaa miestä löytänyt itselleni. Ikää nyt 33 ja ihanan 4 vuotiaan tytön äiti.

onneksi olkoon. Katso sitten perään kun alkaa l.utkailemaan, koska ei ole saanut isän rakkautta.

Ihan kuin kaikkien perheiden isät olisivat hyviä isiä ja rakastaisivat automaattisesti lapsiaan. Oma isäni oli varmasti ulkopuolisten silmissä hyvä isä ja hyvässä asemassa. Hän oli kyllä hyvin huolehtiva, silti en muista koskaan istuneeni isäni sylissä ja 13-vuotiaana pyysin äidiltä että hän eroaisi isästä. Olin saanut tarpeeksi koiranremmistä. Ei äiti kumminkaan eronnut ja meistä kolmesta lapsesta ei kenestäkään kasvanut ihan täysipäistä, hyvällä itsetunnolla varustettua ihmistä. Jos sain kokeista ysin, isä sanoi että taisi olla helpot kokeet ja kaikki muut sai varmaan kympin?

Joskus on parempi tehdä se lapsi yksin. Vaikka joku vaikuttaa mainiolta isätyypiltä, ei se välttämättä niin ole ja ihmiset muuttuu.

Vierailija
85/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sivuhuomautuksena...

Palstan ketjuista en osaa sanoa, mutta kyllä ihan empiirinen havainnointi osoittaa, että naisen ansiotyössäkäynti on merkittävä tekijä naisen pariutumistodennäköisyyttä arvioitaessa. Esim. minä tunnen mielestäni ihan normaaleja ihmisiä, ja kaikki tuntemani vakituisessa parisuhteessa olevat naiset ovat ansiotyöläisiä ja uraäitejä, kun taas lähes kaikki tahattomasti ja pitkäaikaisesti sinkut naiset ovat työttömiä ja köyhiä. En usko, että tämä on sattumaa.

Ilmiötä alleviivaa sekin, että miehet hylkäävät vaimonsa vielä siinäkin vaiheessa, jos tämä liiton aikana joutuu työkyvyttömäksi sairauden takia, useammin kuin vaimot miehensä käänteisessä tilanteessa. Tällaisen tilaston luin aikoinaan, en tosin tiedä, onko tilanne muuttunut viime vuosina.

taisi olla kyse syöpäsairaasta puolisosta.

Vierailija
86/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi opettaa, ja oppilaina kaikki tämän maan lastentekoikäiset naiset.

Vierailija
87/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingenjööri kirjoitti:

Karu totuus on se että parhaimmat yksilöt miehistä ja naisista varataan alle 30 vuotiaina.

Sen jälkeen joutuu todennäköisemmin tyytymään niihin kakkossijan tuotteisiin.

Ylipäätään liian tiukat kriteerit ovat huono asia. Kuten jokin tietty pituus, paino, hiusten väri, tietty palkka, tietty koulutus, yms. Nuo kaikki ovat asioita jotka parisuhteen aikana joko muuttuvat tai osoittautuvat merkityksettömiksi.

Mutta aina voi iskeä varatun miehen:)

Kyllä ne kilttimiehetkin sortuu kun imarrellaan ja seksi upeaa:)

Vierailija
88/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siinä onnellisessa asemmassa että rakastuin jo 22v ihanaan ja kunnolliseen mieheen joka myös halusi mennä naimisiin ja perustaa perheen.

Mutta jos olisin jäänyt yksin niin olisin ehdottomasti tehnyt tavalla tai toisella edes yhden lapsen sillä vauvakuume oli niin voimakas että oli ihan "pakko" saada lapsi. Yksin tuskin olisin tehnyt toista lasta.

Mutta äiti minusta olisi joka tapauksessa tullut. Olisin vaikka mennyt hoitoihin Tanskaan jos Suomesta ei olisi saanut apua. En vaan voisi kuvitella elämää lapsettomana. 

Vierailija
89/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minustakin oli tullut parempi ihminen ilman isääni joka oli ilkeä narsisti.

Elämä muuttui paremmaksi kun äitini vihdoin uskalsi erota isästäni kun olin 13v.

En ole isäni kanssa missään tekemisissä. En jaksa ottaa paskaa niskaan jatkuvasti.

Ihan hyvin voi nainen tehdä lapsia yksinkin. Yksi rakastava vanhempi riittää!

Vierailija
90/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen aika kranttu mutta miehen fyysiset mitat painavat myös vaakakupissa ja pituutta olisi hyvä olla 180 cm ja vartalossa miehekkäitä muotoja ilman proteiinitankkausta ja salilla käyntiä."

Kerrassaan loistava vaatimus! Miehen pitäisi olla adonis, mutta sen eteen ei saisi tehdä mitään. Tällaista vaatimusta en ole ennen nähnytkään.

Onnea vain etsintään.

Nykynaisten perusvaatimuksia: lihaksikas pitää olla mutta lihakset pitää olla työllä ei bodaamalla hankittuja. Toiseksi pitää olla hyvin koulutettu elikkä työ kuitenkaan ei todennäköisesti saa olla ruumiillista vaan ilmeisesti kotitöillä pitää nykymiehen hankkia lihakset vaikka asuisi kerrostalossa. Imuroimalla ja tiskaamalla saa muuten hyvin lihaksia ja mattojen tamppaus se vasta hyvää treeniä onkin...

Vierailija
91/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v on auttamatta myöhässä. Suurin osa pariutuu parikymppisinä opiskeluaikoina. Jäljellejäävät on mitä on. Kannattaa katsella toisella kierroksella olevia nelikymppisiä.

Vierailija
92/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu katsoo puolison jo opiskeluaikoina.

Vierailija
93/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 v on auttamatta myöhässä. Suurin osa pariutuu parikymppisinä opiskeluaikoina. Jäljellejäävät on mitä on. Kannattaa katsella toisella kierroksella olevia nelikymppisiä.

kaikkea ei voi saada. Pitää valita k.ullikaruselli tai sitoutua nuorena hyvän miehen kanssa.

Vierailija
94/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on taas kovasti kartalla. Itselleni on aina ollut päivänselvää se, etten tee lasta yksinäni vaan haluan lapsella olevan myös isä, joka omalla tavallaan osallistuu lapsen elämään sekä kasvattamiseen.

Olen koulutettu, terveet elämäntavat omaava ja erittäin hyvin toimeentuleva nainen. Olen aina ollut erittäin kuumaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla mutta en ole löytänyt silti miestä, jonka kanssa oikeasti synkkaisi monellakin elämän osa-alueella. Pidemmät parisuhteeni ovat kariutuneet siihen, että toinen miehistä ei halunnut makuuni tarpeeksi seksiä (lapsen kyllä) ja toisella miehistä oli piiloteltu alkoholiongelma.

35+ iässä vapaat miehet markkinoilla ovat mitä ovat eli jollakin tavalla elämän syrjästä pahasti sivuun ajautuneita. Työttömiä, ikuisia opiskelijoita, taivaanrannanmaalareita yms. Normaalit, kivannäköiset, fiksut ja urheilulliset miehet loistavat poissaolollaan. Varattuina näitä toki löytyy. Olen aika kranttu mutta miehen fyysiset mitat painavat myös vaakakupissa ja pituutta olisi hyvä olla 180 cm ja vartalossa miehekkäitä muotoja ilman proteiinitankkausta ja salilla käyntiä.

Voisin heti luetella ystäväpiiristäni 10 vastaavaa eli hyvin toimeentulevaa ja hyvännäköistä naista, jotka ovat sinkkuja ja lapsettomia lähinnä siitä syystä, ettei ns. "hyviä" miehiä riitä kaikille "hyville" naisille. Miehistä kun jostakin syystä syrjäytyy isompi osa kuin naisista.

Uskon, että kaikki voittavat kun sinä ja ystäväpiirisi ette lisäänny. Rodunjalostusta emme kaipaa.

Vierailija
95/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa mitä. Olen hyvin toimeentuleva, sosiaalinen ja monipuolisesti harrastava ja urheileva DI. Naisten komeaksi kehuma ja varustukseltaan riittävä, jolla varressakin pituuttakin reilusti yli maagisen 180. Silti olen yhä ilman perhettä.

En pidä itseäni nirsona. Riittää kun nainen on hyväluontoinen ja liikunnallinen, sekä jollain lailla jostain kiinnostunut ja tavoitteellinen. Luulisi siis että leidejä pyörii riesaksi asti.

Totuus on se että harvoin kohtaan ketään. Olen myös huonosti alttiina kohtaamisille. Työmatkat taittuu autolla, konttori on miesvoittoinen, harrastukset miesporukoissa. Lisäsi matkustan paljon ulkomailla projektitöissä. Baareissa tai ravintoloissa en Suomessa käy kuin ne pakolliset. Nettitreffeihin tai Tinderiin en usko. Ne latistavat ja vääristävät persoonallisuuden. Haluan tavata naiseni livenä ja rakastua luonnossa. Niitä ohimeneviäkin mahdollisuuksia on vain niiin harvoin. Lisäksi nämä meetoot ja muut häirintänostot tekevät entistä varovaisemmaksi.

Vierailija
96/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa mitä. Olen hyvin toimeentuleva, sosiaalinen ja monipuolisesti harrastava ja urheileva DI. Naisten komeaksi kehuma ja varustukseltaan riittävä, jolla varressakin pituuttakin reilusti yli maagisen 180. Silti olen yhä ilman perhettä.

En pidä itseäni nirsona. Riittää kun nainen on hyväluontoinen ja liikunnallinen, sekä jollain lailla jostain kiinnostunut ja tavoitteellinen. Luulisi siis että leidejä pyörii riesaksi asti.

Totuus on se että harvoin kohtaan ketään. Olen myös huonosti alttiina kohtaamisille. Työmatkat taittuu autolla, konttori on miesvoittoinen, harrastukset miesporukoissa. Lisäsi matkustan paljon ulkomailla projektitöissä. Baareissa tai ravintoloissa en Suomessa käy kuin ne pakolliset. Nettitreffeihin tai Tinderiin en usko. Ne latistavat ja vääristävät persoonallisuuden. Haluan tavata naiseni livenä ja rakastua luonnossa. Niitä ohimeneviäkin mahdollisuuksia on vain niiin harvoin. Lisäksi nämä meetoot ja muut häirintänostot tekevät entistä varovaisemmaksi.

Mikähän tämän viestin pointti oli? Haluat perheen, muttet laita tikkua ristiin sen saamiseksi. Et käy missään etkä usko nettitreffeihin. Tiedätkö mihin minä en usko? Siihen, että tuolla tyylillä löydät luonnossa yhtään ketään. Saduissa ihmiset sattumalta törmäävät ja saavat suunsa auki ja rakastuvat.

M30

Vierailija
97/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tämän viestin pointti oli? Haluat perheen, muttet laita tikkua ristiin sen saamiseksi. Et käy missään etkä usko nettitreffeihin. Tiedätkö mihin minä en usko? Siihen, että tuolla tyylillä löydät luonnossa yhtään ketään. Saduissa ihmiset sattumalta törmäävät ja saavat suunsa auki ja rakastuvat.

M30

Luulen että ap, vaikka onkin nainen, on samankaltaisissa ongelmissa.

Onko sinulla ehdotuksia mitä tehdä asiassa? Varmaankin ymmärsit kontekstista että ongelmana ei ole halu vaan lähinnä vähäinen aika ja se miten sen käyttää.

Vierailija
98/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä korkeampi koulutus naisilla on, sitä harhaisemmat vaatimukset. Itse deittailen mieluummin normaaleja duunarineitoja, ovat paljon mukavampia.

Vierailija
99/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Näennäisesti alfoja on kaikkialla, mutta kumppaniksi ei riitä kuin harvoille ja jos arvioi itsensä liian korkealle jää käteen tyhjä arpa. Yleensä syynä on se pahuksen ku..ikaruselli, joka saa uskomaan, että on tarpeeksi kova markkina-arvo saadakseen alfan, kun on heidän kanssaan saanut nussia.

Vierailija
100/102 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Luulen että ap, vaikka onkin nainen, on samankaltaisissa ongelmissa.

Onko sinulla ehdotuksia mitä tehdä asiassa? Varmaankin ymmärsit kontekstista että ongelmana ei ole halu vaan lähinnä vähäinen aika ja se miten sen käyttää.

Hmm. En tiedä tarkalleen, mitä sinun kohdalla tehdä, mutta voin kertoa, mitä itse tein oman tilanteeni parantamiseksi.

Itse olen miesvaltaisella alalla kotoansa työskentelevä yrittäjä. Minulla ei ole työkavereita. Enkä siis usein poistu kotoani enkä työmatkaile ylipäänsä autolla saati julkisilla. Julkisissa kulkuvälineissä tai arkielämän julkisilla paikoilla jonkun tapaaminen on muutenkin mielestäni melkoista toiveajattelua ja haihattelua. Ihmiset ovat kiireisiä, laput silmillä ja, kun joku tulee juttelemaan, olettaa toinen syystäkin, että juttelemaan tulija on rahanpummija tai ärsyttävä feissari. Harrastukseni ovat pitkälti yksinään harrastettavaa sorttia. Ne ovat myös aika miesvaltaisia nekin. Sinun lailla mahdollisuudet kohtaamisille ovat harvassa.

Mutta pidän tanssimisesta ja tietyn tyypin musiikista hyvin paljon. Käyn tämän musiikkigenren tapahtumissa baareissa ja klubeilla. Tanssin ja juttelen siellä. Olen usein liikkeellä yksin, koska viihdyn kyllä pelkästään sen musiikin ja tanssimisen voimin. Yksinolo pakottaa hakeutumaan jonkun seuraan. Olen silloin yleensä sosiaalisimmillani. Joskus mukana on hommansa osaava wingman. Isomman porukan kanssa tuudittautuu helposti siihen porukan tuomaan turvaan. Vähintään juttuseuraa saa aina, kun menee vaan juttelemaan jollekin porukalle tai jollekulle toiselle, joka on itsekseen. Se on suorastaan hellyyttävää, miten joku porukka ottaa sinut suojelukseensa, kun heille selviää, että olet yksin liikkeellä. Mikäs siinä. Toisinaan noissa tapahtumissa osuu kohdalle nainen, joka kiinnostuu. Joskus joku nainen saattaa suorastaan itse tulla juttelemaan. Kuitenkin, useimmiten kukaan ei kiinnostu sen enempää . Tuurista se on kiinni. Ei avauslaineista, jutuista tai paljon mistään muustakaan.

Kohtaamiset ja tuuri yöelämässä jäivät mielestäni riittämättömäksi, että sitä kautta ihan oikeasti uskoisin löytäväni ketään kuin juurikin sillä hyvällä tuurilla. En tapaa olla onnekas. Enkä nyt niin usein jaksa siellä olla heilumassa muutenkaan. Joten totesin, että paras tapa löytää joku on minun kohdallani nettitreffit. Siellä on jo lähtökohtaisesti selvää, että toinen on etsimässä seuraa ja todennäköisesti sinkku. Tinder helpotti hommaa vielä entisestään, kun siellä tietää matchin saadessaan toisen olevan edes alustavalla tasolla kiinnostunut. Aiemmissa ja toisen tyyppisissä palveluissa homma oli paljon enemmän hakuammuntaa ja runojen kirjoittelua sellaisten naisten postilaatikoihin, joita ei kiinnostanut yhtään.

Nettitreffit ovat toimineet minulle. Löysin edellisen hyvän ja pitkän parisuhteen nettitreffeistä. Nyt taas sinkkuna olen käynyt monilla treffeillä Tinderin kautta. Vielä ei ole tärpännyt, mutta muutaman kerran on ollut jo ihan lähellä, että natsaa kaikki. Sen kyllä sanon, että nettitreffailu on raakaa hommaa ja musertaa sielua. Mutta koittaa jatkaa vaan ja uskoa asiaansa. Siitä tulee ihan hyvä mieli, kun voi sanoa itsellensä, että ainakin yrittää ja tekee parisuhde- ja perhetoiveidensa eteen jotain. Tietyillä keinoilla ja ajattelutavalla nettitreffailu pysyy ihan siedettävänä. Minulla olisi aika paljon kaikenlaisia vinkkejä miehille Tinderin käytöstä. Erityisesti liittyen kuupan pitämiseen kasassa ja mielialan pitämisessä korkealla. Mutta tästä tulisi jo aika pitkä viesti niitä listatessa ja menisi kenties jo aiheen ohi.

Ehdotan siis oman tilanteeni ja kokemuksieni kautta nettitreffejä ensisijaisesti ja toissijaisesti jotain harrastusta tai mielenkiinnonkohdetta, joka tapahtuu ihmisten ilmoilla ja jossa tapaa etsimänsä sukupuolen edustajia.

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän