Onko sinulla jokin epätavallinen fetissi?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siis olla "objektina" lääketieteellisissä tutkimuksissa. Tai se kiihottaisi jos olisin viimeisillään raskaana ja mies hyväilisi vatsaani tai katsoisi synnytystäni.
N27
Miehenä joskus fantasioin näkeväni gynekologisen tutkimuksen "kärpäsenä seinästä" joko suoraan sivulta päin tai pään suunnasta viistosti niin, että "areena", eli intiimit paikat, pysyvät piilossa ja kuvittelen, että niiden näkemiseen ei ole minulla mitään asiaa. Itse toimenpiteillä, puhutuilla asioilla tms. ei ole mitään väliä, en näe toimenpiteitä tarkasti ja korvillani voivat olla myös luurit etten kuule keskusteluja, vaan oleellisinta on päästä mukaan naisen kannalta hyvin intiimiin ja henkilökohtaiseen tilanteeseen samalla, kun vastapainoksi myös naisen yksityisyydestä pidetään huolta.
M35
Olisit opiskellut gynekologiksi. Saist yli tarpeesi katsella näkymiä.
Töissäni on kaunis sopusuhtainen, mutta isoperseinen nainen. Unelmoin hänen istuvan naamalleni, nuolettavan perseensä reikä reiältä kokonaan ja lopuksi pierevän sieraimiini erittäin voimallisen hajuisen ja pitkän pärinäpierun.
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin usein ajatuksella että mies (nuori, max 40 v, komea ja lihaksikas tietty) istuu naamalleni pakottaen minut haistelemaan ja nuolemaan takapuoltaan ja nivusiaan ja kiveksiään, ja ehdottomasti ensin farkuissa/verkkareissa/shortseissa, sitten kalsareissa ja lopulta paljaalla, sheivaamattomalla takapuolellaan.
Ainakin naisilla lienee harvinainen fetissi.
Raskaus ja synnytys kiihottaa t. M31
Itseäni kiihottaa jostain syystä aivan JÄRJETTÖMÄSTI sellainen, että useampi mies hyväksikäyttäisi minua. Eivät välittäisi tuon taivaallista, että olen varattu. Olisimme jossain esim mökillä tai pitkällä purjehduksella tms ja sitten ne miehiset himot vaan ottavat heistä vallan. Kun 'pato murtuu', niin joutusin vain antautumaan ja he vähättelisivät tapahtunutta jotenkin niin että 'äläs nyt....vähän vaan naidaan tässä nyt paineet pois' Itse en voisi mitään sille että kehni reagoisi kiihottumalla ja saisin siinä orgasmeja tahtomattani. Minua siis alistettaisiin oikein kunnolla miesten seksileluksi. Nolottaa tästä kiihottuminen, enkä ole asiasta maininnut edes parhaille ystävilleni, kauhistelen kuorossa niitä 'kinkyihmisiä' jotka moisesta kiihottuvat. Käsrin ehkä vähän, kun tätä ei voi toteuttaa turvallisesti. Elämä on.
Kiltti ja kunnollinen perheenäiti, 48
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko fetissi vai mikä mutta kun mieheni on ottanut vaikkapa pari lasia viiniä eli on huppelissa muttei kännissä niin mua alkaa haluttaa heti ihan vietävästi. Sama muiden viehättävien miesten kohdalla.
My girl!
Vanhemmat miehet, itse olen 25v ja haaveilen 40-65v miehistä. En ole koskaan saanut. Olen haaveillut jo monta vuotta.
Fantasioin että mies olisi vähän tukeva, mahaa saisi olla, ja pienehkö muna, hän olisi tosi kiimainen minun nuorekkaasta, hoikasta kropasta, laukeaisi pilluuni ja nuolisi minut sen jälkeen.
Meillä olisi todella likaiset leikit, pissattaisi toistemme päälle, vaatteet päällä ja ilman, minulla olisi vain alushousut ja hän ottaisi pillun suuhunsa ja pissisin niiden läpi hänen suuhun.
Hän tulisi kyykkyyn kasvojeni päälle, näkisin hänen karvaisen reiän ja kivekset ja pienen munan ja hän alkaisi pissaamaan kasvoilleni.
Oltaisi sängyssä ja molemmat pissailisi paljon toistensa ja itsensä päälle, patja olisi niin märkä että pissasta tulisi lammikko, hän painaisi pääni siihen niin että olisin lähellä hukkua samalla kun hän panisi minua kovaa molempiin reikiin ja joutuisin nielemään pissaa saadakseni happea.
Fantasioin myös paljon muista mutta tämä olisi yksin "pahin"
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ensin jotenkin määritellä, mikä on tavallinen ja mikä epätavallinen fetissi,
Kun tätä foorumia lukee niin joukossa on sellaisia fetissejä ettei tarvitse hirveästi määrittelyjä pohtia. Leuan hilaaminen takaisin ylös kestää parikin minuuttia.
Tosin 90% fantasioista on aika normijuttuja ja listalla vain siksi että lähes kaikki foorumin kirjoittajat ovat eläkeikää lähestyviä jotka haukkovat henkeään jos vaimo haluaa aina 15v välein kerran takaa lähetyssaarnaajan sijaan ja joutuvat ottamaan pöydänreunasta tukea jos karvarevohkaa on hiukankin siistitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin usein ajatuksella että mies (nuori, max 40 v, komea ja lihaksikas tietty) istuu naamalleni pakottaen minut haistelemaan ja nuolemaan takapuoltaan ja nivusiaan ja kiveksiään, ja ehdottomasti ensin farkuissa/verkkareissa/shortseissa, sitten kalsareissa ja lopulta paljaalla, sheivaamattomalla takapuolellaan.
Ainakin naisilla lienee harvinainen fetissi.
Se johtuu siitä että naiset ei tunnetusti ymmärrä hyvän päälle!
"Tieteellinen seksuaalisuus" eli sellainen, että olen tutkittavana sinänsä ei-seksuaalisessa tutkimustilanteessa, jossa tutkija/t on/ovat naispuolisia.
Tilanteeseen voi liittyä esimerkiksi sitä, että tilanne tallennetaan joko videolle tai pelkästään äänen kanssa. Tutkimustilannetta voidaan seurata toisesta huoneesta esimerkiksi videon välityksellä tai yksisuuntaisen ikkunan/peilin läpi ja mahdollisesti ohjataan niin, että en tiedä tai ainakaan huomaa sitä tilanteen aikana. Tässä toisessa huoneessa olevilla tutkijoilla voi olla kuulokkeiden tai korvanapin avulla toteutettu kuiskausyhteys tutkijaan/tutkijoihin, jotka ovat itse tutkimustilassa. Tilanteeseen voi liittyä muitakin asioita, joita ei ole minulle kerrottu tai joista on jopa kerrottu harhaanjohtavaa tietoa, jotta tutkimus ei epäonnistu. Lisäksi tutkimukseen voi liittyä muitakin elementtejä, kuten näön ja/tai kuulon rajoittamista.
Tässä kiehtoo useampi asia. Ensinnäkin olen objektina, naispuolisten tarkkailtavana ja lievän vallankäytön kohteena. Tilanteeseen liittyy myös salaperäisyyttä ja mahdollisesti tirkistelyä, jonka muut tilanteessa olevat tietävät mutta minä en. Lisäksi joku tutkijoista voi salaa pitää minua hyvän näköisenä tai muuten viehättävän oloisena vaikka ei sitä ammatillisuuden vuoksi ilmaisekaan. Kaiken huippuna vielä se, että seksuaalisuus on läsnä tilanteessa, jonka ei pitäisi olla seksuaalinen.
M35
Mua vanhemmat, reippaasti keski-ikäiset, isityyliset miehet. Turvallisesti mua määräävä ja ohjaava, isäntämäinen käytös.
Seksissä vaativuus ja mun kevyt nöyrryyttäminen ja rankaisu. Polvilleen laittaminen ja napakka remmin antaminen ahh... Sit mun lohduttelu ja lupaukset että olen taas kiltti tyttö.
Yksi fetissi on myös opettajat tai yo professorit. Kiihotun kun minulle luennoidaan asiantuntevasti ja neuvotaan kädestä pitäen. Muitakin kuin tieteenalan asioita. :P
Vierailija kirjoitti:
Löysin itsestäni uuden puolen ja nimesinkin sen Tuhkimo -fetissiksi. On aika kuumottavaa pukea naiselle korkkarit tai piikkikorkoiset nilkkurit hänen nukkuessaan. Vaimo on pariin kertaan osittain herännyt kesken touhujeni, mutta ei ole "puuttunut" toimintaani mitenkään. Kerran homma eskaloitui rauhakseen siihen asti, ettei kiihottuneiduuden tilasta vaimonkaan puolella jäänyt epäselvyyttä.
Tämähän on kuin suoraan Disney-sadusta!
Skottiruutuinen, erittäin lyhyt minihame, paljaat sääret, valkoiset nilkkasukat
Valkoiset pikkarit vilahtavat edestä minihameen alla seistessä js istuessa
Pieni mutta muodokas pylly
Pienet rinnat ja nöpöttävät nännit
Koko ajan näkyvillä olevat isot sisemmät häpyhuulet
Tiukat farkut ja camel toe
Kalun muoto näkyy erektiossa housun läpi
Runsas siemensyöksy
Mulla on muutaman kertaa ollut sellainen, että seksi fantasisssa ois nainen mukana seksissä joka mielellään puhelee välillä siitä että tykkää ajatella sellaista kun ensin rakastelisi minua ja sitten kun rakastelisin häntä niin että haluaisi myös samalla kahdestaan jonkun naisen kanssa rakastella niin että samalla nuolisi häntä tai tykkäisi myös siitä että minä katselisin kun tuon toisen naisen kanssa rakastelisi ja samalla katselisi minua kun runkkaisin siinä vieressä. Sellainen mielikuva tai mieliteko ois seksi fantasiassa. Itseänikin se sellainen aina tai ainakin myös välillä vähän kiihottaa.. ehkä. ehkä joitain muitakin?
Vierailija kirjoitti:
Humaltunut ja ehkä aavistuksen tupakalle tuoksuva nainen, joka homssuisena antaa näkyä enemmän kuin jos olisi selvinpäin. Siis jotenkin riettaantunut. Kiihottaa myös ns jakorasirouvat, jotka viinipäissään tulevat monen miesten naiduksi ja aamulla häpeilevät tekosiaan.
Mua kiihottaa naiset jotka kännissä unohtaa pyyhkiä pillunsa pisujen jälkeen. Se tuoksu on älyttömän huumaavaa.
Nuori tyttö virtsaa pikariin ja ulostaa lautaselle. Sitten nuolettaa minulla molemmat reikänsä puhtaaksi.
M60
Pillu kiinnostaa, se ei ole varmaan mikään fetissi terveelle heteromiehelle mutta täällä kirjoittelu on.
Fetlifessakaan ei ole omaa osastoaan tälle eikä bdsm-testi tunne tällaista.
M48
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiihottaa jostain syystä aivan JÄRJETTÖMÄSTI sellainen, että useampi mies hyväksikäyttäisi minua. Eivät välittäisi tuon taivaallista, että olen varattu. Olisimme jossain esim mökillä tai pitkällä purjehduksella tms ja sitten ne miehiset himot vaan ottavat heistä vallan. Kun 'pato murtuu', niin joutusin vain antautumaan ja he vähättelisivät tapahtunutta jotenkin niin että 'äläs nyt....vähän vaan naidaan tässä nyt paineet pois' Itse en voisi mitään sille että kehni reagoisi kiihottumalla ja saisin siinä orgasmeja tahtomattani. Minua siis alistettaisiin oikein kunnolla miesten seksileluksi. Nolottaa tästä kiihottuminen, enkä ole asiasta maininnut edes parhaille ystävilleni, kauhistelen kuorossa niitä 'kinkyihmisiä' jotka moisesta kiihottuvat. Käsrin ehkä vähän, kun tätä ei voi toteuttaa turvallisesti. Elämä on.
Kiltti ja kunnollinen perheenäiti, 48
Lukiessa tota, tuli mieleeni jotkut netissä olevat seksinovelli tarinat? Joo. En tiedä mut ehkä sä oot just niitä sinne (salanimellä, toki) kirjoittavia? Ja pervoaseksiä päivitteleviä kuoroihmistyyppejä.. Kiva!
Haistelen töissä naisten (oma firmani, kaikki alaisiani) työtuoleja ennen työajan alkua tai sen päätyttyä, kun olen varmasti yksin.Usein saatan samalla runkatakin, jos on kovathuumaavat tuoksut.