Mitä mieltä olette pettääkö mies
Mitä mieltä olette kun mies aloitti koulun niin joka aamu laittaa hiuksia ja kaiken maailman hajusteita ja vetää kireimmän paidan päälle. kävi parturissakin..
Ja ei ole kertonut kuinka paljon naisia luokalla on ja ryhmätöitäkin on tulossa.
pettääköhän? Kotona ei sitten viitti panostaa ei ollut tänäänkään laittanut mitään hajuateita tai hiuksia kun ei ollut koulua. sano ettei laittanu koska on nukkunut koko päivän..
Kommentit (16)
No mä ainakin meikkaan, laitan siistit vaatteet, ja hiukset vain töihin ja juhliin mennessä. En kauppaan enkä kotona ollessa. Olen nainen 30v. Enkä todellakaan petä miestäni. Olen opinto ohjaaja. Jos tulossa joku seminaari, pitempi koulutus ym. Niin käyn parturissa.
Ja miehesi on aloittanut siis ilmeisesti ammattikoulun autolinjalla Kouvolassa?
Mahdankohan mäkin pettää, kun kotona olen vaan pieruverkkareissa ja töihin laitan smart casualia päälle hajua naamaan?
Tottakai se pettää. Sehän on mies.
no on nii ilosena menossa kouluun joka päivä oikern illalla oottaa et saa aamulla mennä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä tapaus taitaa olla Porvoosta.
Jos jatkat tolla epäilylinjalla, niin saattaa jossain vaiheessa pettääkin. Luottamus on parempi kuin vaino.
Keskity vaikka johonkin mukavaan ja nauti keväästä! Hymyä huuleen 😋
ei tässä ihan kauheesti nyt hymyilytä
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aattelin että Kouvolassa saattais vielä olla trendikästä vetää se kirein paita päälle.
alko käymään salilla taas enempi nii se paita kiristy.
Vierailija kirjoitti:
ei tässä ihan kauheesti nyt hymyilytä
No sika pihalle sitten, kun kerta noin pitävät todisteetkin on. Voipi johtua hyväntuulisena kouluun lähteminen siitä, ettei tartte jäädä katselemaan mutristeluasi.
en mä mitää mutristele kysyin siltä ihan asiallisesti asiasta.
Toivottavasti pettää. Syöt sen sielun kuitenkin, ehtis edes vähä saada parempaa pildee ennenkuin lopullisesta lerpautat sen.
Trololololololoooo