Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla jokin epätavallinen fetissi?

Vierailija
06.04.2018 |

Jos on niin millainen?

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joo on, sanoisi joku?(en tiedä kuka..)

Vaan itse, kuitenkin sanoisin näinkännipaalinä, että tarttisinkullejaihan joka! ikinen päivä.. Toki, vaan. Totta on myös, että tyydyn myös vähempään, tai (joskus.ainakin..).

Vierailija
62/111 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummapikmenttiset ryppyiset naisten peppureiät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotun av-mammoista.

Minäki kiihotun av-mammoista. Kiihotun näistä tänne kirjoitetuista mammojen tuhmista kirjoituksista ja fantasioista. Nousee pystyyn tai alkaa tekeen mieli runkata, kun lukee.

Vierailija
64/111 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten miesten sukkien ja kalsareiden haistelu salaa tilaisuuden tullen vaikka olen heteromies.

Vierailija
65/111 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tulee ja käskee pukeutumaan hutsuksi eli seksi hepeneisiin, jonka jälkeen sitoo minut sänkyyn, peittää silmäni ja laittaa suuhuni ISON pallon, jolloin olen täysin avuttomana hänen käytettävissään koko yön. Irti ei saisi päästää ennen aamua.

Näin oli miellä vielä vanhoin hyvinä aikoina. Toisen lapsen jälkeen muutaman kerran (8 v.), kolmannen jälkeen ollut valitettavan hiljaista.

Vierailija
66/111 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa nämä alapeukut toisten fetisseille.

Näytättekö alapeukkua ihmiselle, joka teidä mielestä pitää "väärästä" ruoasta?

Vierailija
67/111 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma N50 kirjoitti:

Nuoret miehet 20-30 vuotta, joilla on treenattu kroppa.

.

Somemaailma alkaa olla todella nyrjähtänyt paikka jos nuorista treenatuista vartaloista kiihottuminen on sukupuolesta ja iästä riippumatta "outo fetissi"

Vierailija
68/111 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunahikinen mies, en tiedä mikä siinä on mutta siellä aina hyrähtää. Ja tietty ne lötköttävät kullit ja kivekset, juhannussaunassa ihmettelivät kaikki miksi olen yhtäkkiä ihan hiljaa :) 

Heh, veit jalat suustani. Jos minä tänne jonkin kiihottumisaiheen kirjoittaisin, se olisi tässä - "lötköttävät kullit ja kivekset". Kuinka rakastankaan sekasaunoja, mielellään vielä sellaisia, joissa on mukana pariskuntien pieniä lapsia esiliinana. Se luonteva, visusti piilotettu erotiikka, kun vaivihkaa katselee ja on katseltavana, vaikka eihän siinä varsinaisesti katsota, vaan se energia syntyy korvien välissä, tietoisuudesta, että se lötköttävä kulli on uinuva peto ja kiveksissä hyrrää herättämäni miehinen himo.

Vierailija
69/111 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko miten yleinen mutta pidän kovasta pissahädästä ja sen pidättelystä. Se paine rakossa saa aikaan suuren kiihkon ja se kun reisiä joutuu puristelemaan yhteen ja käsillä kosketella jalkoväliä niin se tuntuu niin hyvältä. Joskus tullut pissat alle kun en ole malttanut mennä vessaan.

Vierailija
70/111 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsan antaminen lettipäiselle nuorelle naiselle, jolla on nilkkasukat ja lyhyt ruudullinen hame.

Vierailija
71/111 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun venytys... Olen siis nainen ja nautin suunnattomasti kun mies tutkii pillua, venyttelee sormilla, dildoilla, vihanneksilla. Kehuu kuinka hienosti otan ja kannustaa "vielä vähän, kyllä mahtuu, otat kilttinä tyttönä vielä loputkin".

Lääkäritutkimukset spekulalla jne

Vierailija
72/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haarniskanaisen pimpin nuoleminen alamaisena roolileikissä <3

Mulla sama mutta pimpin pitää olla todella likainen.

M50

Vierailija
73/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ja synnytys fetissi on t. M31

Vierailija
74/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulojen käyttö BDSM leikeissä erityisesti naisen rintoihin.

Vierailija
75/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissafetissi on, haluan katsella muiden pissaamista salaa. Sekä miesten että naisten pisut kiihottaa. Ei tämä varmaan kovin epätavallinen fetissi kyllä ole, koska pissajutuista tykkääjiä on niin paljon.

Vierailija
76/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kravattia käyttävät naiset kiihottavat.

Vierailija
77/111 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä täällä, "uudessa Sodomassa ja Gomorrassa*, voi olla "enää(vuonna2023)" yhtään tai mitenkään, kysyjä kysyi: e p ä t a v a l l i s t a ? En tiedä.

En edes, että: mikä on edes(vuonna2023) yhtään tai ollenkaan sitren, ns.fetisseissä: ' t a v a l l i s t a' ?

Vierailija
78/111 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytys kirjoitti:

Pillun venytys... Olen siis nainen ja nautin suunnattomasti kun mies tutkii pillua, venyttelee sormilla, dildoilla, vihanneksilla. Kehuu kuinka hienosti otan ja kannustaa "vielä vähän, kyllä mahtuu, otat kilttinä tyttönä vielä loputkin".

Lääkäritutkimukset spekulalla jne

Lähtisitkö mun kanssa treffeille? M46

Vierailija
79/111 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin jotenkin määritellä, mikä on tavallinen ja mikä epätavallinen fetissi,

Vierailija
80/111 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin usein ajatuksella että mies (nuori, max 40 v, komea ja lihaksikas tietty) istuu naamalleni pakottaen minut haistelemaan ja nuolemaan takapuoltaan ja nivusiaan ja kiveksiään, ja ehdottomasti ensin farkuissa/verkkareissa/shortseissa, sitten kalsareissa ja lopulta paljaalla, sheivaamattomalla takapuolellaan.