Onko sinulla jokin epätavallinen fetissi?
Kommentit (111)
Täällä myös yksi synnytys- ja lääketiedefetissillä varustettu N25. Ärsyttää suunnattomasti, kun fetissi on sen verran marginaalinen, etten ole itse törmännyt niihin piireihin Suomessa.
Ovulaation aikoihin jo valmiiksi suuret rintani kiristävät ja turpoavat ja kiihotun ajatuksesta, että niitä tutkittaisiin.
Fantasioin tilanteesta, jossa olisin viimeisilläni raskaana ja gynekologisessa tutkimuksessa.
Minulle voi lähettää kik-viestiä samaan nimimerkkiin kuin tässäkin kommentissa.
Humaltunut ja ehkä aavistuksen tupakalle tuoksuva nainen, joka homssuisena antaa näkyä enemmän kuin jos olisi selvinpäin. Siis jotenkin riettaantunut. Kiihottaa myös ns jakorasirouvat, jotka viinipäissään tulevat monen miesten naiduksi ja aamulla häpeilevät tekosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Humaltunut ja ehkä aavistuksen tupakalle tuoksuva nainen, joka homssuisena antaa näkyä enemmän kuin jos olisi selvinpäin. Siis jotenkin riettaantunut. Kiihottaa myös ns jakorasirouvat, jotka viinipäissään tulevat monen miesten naiduksi ja aamulla häpeilevät tekosiaan.
Juuri tämä: miksi naisten pitää häpeillä tekosiaan? ei tarvii!
Vierailija kirjoitti:
Jakorasiarouvat? tuokin on kyllä syvältä,
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siis olla "objektina" lääketieteellisissä tutkimuksissa. Tai se kiihottaisi jos olisin viimeisillään raskaana ja mies hyväilisi vatsaani tai katsoisi synnytystäni.
N27
Varasin sinulle tutkimusajan. Otappa yhteys: setosikiva@gmail.com
mustanvalkea kirjoitti:
Täällä myös yksi synnytys- ja lääketiedefetissillä varustettu N25. Ärsyttää suunnattomasti, kun fetissi on sen verran marginaalinen, etten ole itse törmännyt niihin piireihin Suomessa.
Ovulaation aikoihin jo valmiiksi suuret rintani kiristävät ja turpoavat ja kiihotun ajatuksesta, että niitä tutkittaisiin.
Fantasioin tilanteesta, jossa olisin viimeisilläni raskaana ja gynekologisessa tutkimuksessa.
Minulle voi lähettää kik-viestiä samaan nimimerkkiin kuin tässäkin kommentissa.
Varasin sinulle tutkimusajan. Rintojen tutkinta ja gynekologinen tarkistus.
Otappa yhteys: setosikiva@gmail.com
Tämä on oma kummallisuuteni ja en voi käsittää minkä ihmeen vuoksi se kiihottaa aivan TÖRKEÄSTI ja aina vaan: Kiihotun suunnattomasti sellaisesta, kun näen vaimoni antavan/saavan intiimin ja pitkän kielisuudelman joltain toiselta mieheltä. Ei siis mitään panoa tms mutta se kielisuudelma toisen miehen kanssa saa minut aivan hulluksi kiimasta. Välillä oikein yllytän siihen ja muutama kaverinikin ovat "joutuneet" tätä tekemään.
Sellaista hulluutta täällä.
M50
Haarniskanaisen pimpin nuoleminen alamaisena roolileikissä <3
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siis olla "objektina" lääketieteellisissä tutkimuksissa. Tai se kiihottaisi jos olisin viimeisillään raskaana ja mies hyväilisi vatsaani tai katsoisi synnytystäni.
N27
No joko synnytit? Kiihotuitko 🤭
Mies tulee ja käskee pukeutumaan hutsuksi eli seksi hepeneisiin, jonka jälkeen sitoo minut sänkyyn, peittää silmäni ja laittaa suuhuni ISON pallon, jolloin olen täysin avuttomana hänen käytettävissään koko yön. Irti ei saisi päästää ennen aamua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä: miksi naisten pitää häpeillä tekosiaan? ei tarvii!
Niin no, jos harrastaa holtittomasti seksiä päihtyneenä mitä ei selvinpäin tekisi niin...?
Varsinkin jos lisääntymisikäinen jakaa paljaalla, se on melko outoa. Vaikka olisi oma ehkäisy.
Vierailija kirjoitti:
Raskaus- ja synnytysfetissi
Lääketieteellinen fetissi
Jos sydäntäni tai vatsaani kuunnellaan stetoskoopilla se kiihottaa myös tosi paljon.
N27
Raskaana olevat naiset on ihania! Ja kun olin mukana synnytyksessä... olin kovana koko ajan. Ja ihanaa on imeä tissiä... maidolla taikka ilman.
Löysin itsestäni uuden puolen ja nimesinkin sen Tuhkimo -fetissiksi. On aika kuumottavaa pukea naiselle korkkarit tai piikkikorkoiset nilkkurit hänen nukkuessaan. Vaimo on pariin kertaan osittain herännyt kesken touhujeni, mutta ei ole "puuttunut" toimintaani mitenkään. Kerran homma eskaloitui rauhakseen siihen asti, ettei kiihottuneiduuden tilasta vaimonkaan puolella jäänyt epäselvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Haarniskanaisen pimpin nuoleminen alamaisena roolileikissä <3
Edes yksi joka luki ketjun otsikon ja vastasi siihen mitä kysyttiin :)
Ihan pienet isonänniset pystytissit joiden kanssa ei käytetä koskaan liivejä.
Aivan sairaan kiihottavat varsinkin sitten kun ne alkavat riippua sen verran että tiukan pompahtelun sijaan heilahtelevat kävellessä ohuen mutoihin liimautuvan paidan alla.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä "mun outo fetissi on naisen pylly :)" joka keskustelussa aina näitä muutama. Mun "fetissi" on miesten (leveät) hartiat ja rintakehä. Hui miten outoa.
Joo nämä on hauskoja.
Myös se kun pidän naiseni tukevista reisistä ja isosta pyllystä sekä luomuista tuherokarvoista, on se kuulemma mun oma fetissi.
Nykymaailma on niin sairas, että normaalia olisi kiihottua epäaidosta naisesta, tai korkeintaan hoikista ja sheivatuista. Nainen on kai viallinen jotenkin, koska ei naiselle kuuluisi mitään "v tun karvoja" kasvaa.
No, on vaimo tyytyväinen koska välttyy painostamiselta sheivaamiseen joka aiheuttaa kutinaa, näppyjä yms.
Silti meillä on ilmapiiri jossa karvoja on liikaa, niitä "pitää" poistaa ja tuloksena on näppyjä ja punoitusta sekä kutinaa ja myös nihkeämpi alapää.
Tämä ei taida edes olla kovin epätavallinen, mutta minulla on pissafetissi. Tykkään katsella pissaavaa naista ja erityisesti kiihotun siitä, että nainen pissaa päälleni. Myös housuun pissaaminen kiihottaa. Voisin ehkä minäkin tykätä pissata kumppanin päälle, mutta niin päin on vielä kokeilematta.
Vierailija kirjoitti:
Löysin itsestäni uuden puolen ja nimesinkin sen Tuhkimo -fetissiksi. On aika kuumottavaa pukea naiselle korkkarit tai piikkikorkoiset nilkkurit hänen nukkuessaan. Vaimo on pariin kertaan osittain herännyt kesken touhujeni, mutta ei ole "puuttunut" toimintaani mitenkään. Kerran homma eskaloitui rauhakseen siihen asti, ettei kiihottuneiduuden tilasta vaimonkaan puolella jäänyt epäselvyyttä.
Tää on näin naisena mielenkiintoisen kuuloinen. En pahastuisi, jos mies ostaisi tämän varjolla minulle laadukkaita korkkareita ja saappaita.
Vierailija kirjoitti:
N27
Miehenä joskus fantasioin näkeväni gynekologisen tutkimuksen "kärpäsenä seinästä" joko suoraan sivulta päin tai pään suunnasta viistosti niin, että "areena", eli intiimit paikat, pysyvät piilossa ja kuvittelen, että niiden näkemiseen ei ole minulla mitään asiaa. Itse toimenpiteillä, puhutuilla asioilla tms. ei ole mitään väliä, en näe toimenpiteitä tarkasti ja korvillani voivat olla myös luurit etten kuule keskusteluja, vaan oleellisinta on päästä mukaan naisen kannalta hyvin intiimiin ja henkilökohtaiseen tilanteeseen samalla, kun vastapainoksi myös naisen yksityisyydestä pidetään huolta.
M35
Anaaliseksi, samalla fantasioiden naisen prolapsesta ja vaippojen pukemisesta