Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehessä ennennäkemättömiä piirteitä

Vierailija
21.04.2006 |

Pikkuhiljaa alkanut kontrolloida menojani, ei mitenkään ilkeästi, mutta tekee mulle vaikean olon, kyselee minne meen, ketä tulee mukaan jne. Siis ihan normaalilta kuulostaa. Pääsen yleensäkin tosi harvoin yksin bilettämään kaveriporukasssa, enkä haluis siitäkään luopua.

Mies vaan on bile-illan jälkeen pitkään inhottava, vihjailee kaikkee, arvostelee mun bilevaatteita ja muuten vaan ulkoista olemustani,

Me mennään tyttöporukassa tanssiin ja ottamaan parit sidut. Miehelle oon sanonu, et tuu mukaan jos et usko. Hymähtelee vaan.

Viime pisara oli se, kun uuden takkini oli sotkenut johonkin marjamehuihin ja lastenruokiin. Onks tommonen mustasukkasuus yleistäkin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei silti saisi toisen omaisuutta tärvellä !

Vierailija
2/2 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täälläkin hymistään yms, mutta olen kyllä tehnyt ihan selväksi että minä en mitään tavaroiden tuhoamista ja suoria epäilyitä, halveksuntaa ja nälvinttä katsele.

Minäkin olin viime viikonloppuna käymässä kavereiden kanssa ulkona, eikä oltu miehen kanssa sovittu mitään aikaa jolloin tulen kotiin (ei sitä yleensä etukäteen edes tiedä tahtooko olla pilkkuun asti vai tulla ajoissa), no mies sitten ihan paniikissa soitti klo2 kun ei ollut kuullu minusta mitään ja uhkasi lähteä ulos ja jättää vauvan yksin kotiin ymsyms " kun minä kuitenkin olin siellä kaikkien miesten kanssa" idioottimasta!

Onneksi tajusi hävetä myöhemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla