Onko muita gradun kanssa kamppailevia mammoja? Mä oon niin kypsä
tohon juttuun, ei saa tehtyä. Nyt on jo hankalaa tehdä, ku ei voi istua kauaa ku synnytän pian kaksoset ja esikoinen häärii jaloissa.
Kuinkakohan paskan työn sitä kehtais jättää, että pääsis läpi?
Kommentit (6)
täällä yksi onneton!
haaveissa oli valmistua tänä keväänä, mutta...
tälläkään viikolla en ole saanut mitään tehtyä, kun mies oli reissussa ja lapsi 1v3kk ei kauheesti anna äidille aikaa ja rauhaa.
ahdistaa!!
kaksoset tulossa niin koita painaa vaan kirjotushommia ennen kuin syntyvät tai jätä kesken ja odota parempaa aikaa.
ja sit laita ohjaajalle se versio, ja kysy hänen mielipiteensä siihen, että joko voisit laittaa korjattavaksi. Ei sitä tarvitse hioa ja hioa loputtomiin, ja parissa viikossa ehdit tehdä jo ihmeitä, jos edes 3-4h päivässä paneudut ihan tosissaan. Tsemppiä kovasti, on se vaan älyttömän stressaavaa just se kirjotusvaiheen loppupuoli.. Ja onnea kaksosista! :)
Mulla onneksi 1v3kk ikänen lapsi on hoidossa ja saan ihan hyvin päivällä tehtyä gradua. Mä oon asettanut selkeän aikarajan, jonka jälkeen en enää koske pikkusormellakaan siihen työhön. Jos ei siihen päivään mennessä ole valmis, niin palautan sellasenaan korjattavaksi. Teen korjauspyynnöt ja jätän siihen. Gradu on kuitenkin vaan gradu, ei elämää suurempi homma! Mun täytyy tätä hokea itelle joka päivä...;)
Siis jos ei tutkijaksi meinaa, niin eipä sillä gradun arvosanalla ole mitään väliä.
Onhan tässä opiskelujen aikana tullut väännettyä niitä 10-15 sivun esseitä melkoinen liuta. Ei se gradu ole sen kummempi, vain vähän laajempi. Ainoa mikä vähän ärsyttää on se, että siitä pitää toimittaa yliopiston kirjastoon kappale. Toivottavasti kukaan ei sitä ikinä lainaa!
Väsäät vaan jotain sontaa joka osioon, kyllä se siitä!