Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi kunnolla vettä käyttävä pesukone?

Vierailija
06.04.2018 |

Eli mistä löytyisi pyykinpesukone, joka käyttää reilusti vettä? Nyt olisi uuden koneen osto edessä ja olen totaalisen kyllästynyt nykyaikaisiin vettä pihisteleviin pesukoneisiin, jotka eivät huuhtele kunnolla ja pesutuloskin välillä vähän niin ja näin. Vesi tulee omasta kaivosta ja sitä todellakin riittää, sen sijaan aikaa minulla ei ole riittävästi näiden nykykoneiden kanssa temppuiluun. Olisin erittäin kiitollinen vinkeistä!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG kone pesee pitkään ja vähällä vedellä, mutta huuhteluita saa lisää vaikka kuinka paljon, jos haluaa.

Vierailija
2/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypesukoneet ovat energiaa ja vettä säästäviä.

Ja surkeita.

Uusikin pesukone saattaa jättää pyykit märiksi ellei pesun jälkeen irrota aina alaventtiiliä että ylimääräinen vesi pääsee pois.

Pesutulos ei ole puhdas ja pesuainejäämiä lähtee vaatteista sekä iholle että myös vielä seuraavassa pesussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin. Olisi varmaan myyntikilleri jos joku toisi kotikäyttöön koneen joka pesee ja huuhtelee nopeasti ja hyvin. Ihan yks vitunmaku maksaako 10 vai 20 senttiä.

Vierailija
4/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on LG ja jokaikinen kerta laitan sen extrahuuhtelun. Useasti pyöritän kiekkoa saadakseni kaksi huuhtelua vielä kun kone on jo lopettanut.

Vierailija
5/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vanha kone. Ne ei pihistele vedessä.

Toinen kuulemani niksi on kaataa vettä itse sinne rumpuun vaatteiden sekaan, ennen kuin käynnistää koneen.

Vierailija
6/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskuksesta? Ja eikö ns. ammattilaiskäyttöön (esim. taloyhtiön pyykkitupaan tai työvaatteiden pesuun) tarkoitetut koneet ole sekä kestäviä että kunnolla vettä käyttäviä.

Vierailija
7/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Miele, jossa voi lisätä veden määrää. Tosi puhdasta tulee.

Vierailija
8/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung. Ei veivaa tuntikausia yhtä koneellista ja ottaa reilusti vettä.

Vierailija
9/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole yksin. Olisi varmaan myyntikilleri jos joku toisi kotikäyttöön koneen joka pesee ja huuhtelee nopeasti ja hyvin. Ihan yks vitunmaku maksaako 10 vai 20 senttiä.

Ostaisin heti ö-luokan koneen, jos niitä vaan myytäisiin!

Vierailija
10/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kuulemani niksi on kaataa vettä itse sinne rumpuun vaatteiden sekaan, ennen kuin käynnistää koneen.

Tuo niksi ei toimi kaikissa koneissa. Mun yksi vanha kone lirutti ne ylimääräiset vedet pois koneesta.

Vierailija
11/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Aeg:ssa joka pesussa lisähuuhtelu päällä ja silti pesee huonommin kuin vanha kone.

Todellakin joku tienaisi hyvät rahat, kun tekisi paljon vettä käyttävän ja hyvin pesevän koneen. Mä ostaisin heti!

Vierailija
12/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän nuijin. Kaikissa koneissa on vesitason mittaus.

Vierailija
13/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että pesukoneet ei kiinnosta miehiä. Jos kiinnostaisi, netti olisi pullollaan virityslastuja ja ohjelmointiniksejä koneen muuttamiseksi turboksi ;-)

Vierailija
14/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Miele ja ohjelmoi omat pesuohjelmat lisävedellä:) Käyttöohjekirjassa on ohje tähän.

Vierailija
15/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa suurin osa koneista aloittaa pesuohjelman tyhjennyksellä, sinne meni se lisävesi heti aluksi.

Itsellä ei ole pyykin kanssa niin kiire, ettenkö jaksaisi odottaa tunnin "pikaohjelmaa". Eikä ole mitään moittimista pesutuloksessakaan.

En ole kokeillut, mutta pesukaukalon kauttahan voisi lisätä vettä kesken ohjelman :) Lurauta kokeeksi pari litraa lisää vettä.

Vierailija
16/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi käyttäjän ei itse anneta valita pitääkö vettä ja sähköä pihdata ajankäytön ja pesutuloksen kustannuksella. Olisi siis valittavissa nopea ja tehokas ohjelma, joka pesee ja huuhtelee hyvin ja nopeeasti? Ero kustannuksissa on senttejä/pesukerta!

Vierailija
17/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa suurin osa koneista aloittaa pesuohjelman tyhjennyksellä, sinne meni se lisävesi heti aluksi.

Itsellä ei ole pyykin kanssa niin kiire, ettenkö jaksaisi odottaa tunnin "pikaohjelmaa". Eikä ole mitään moittimista pesutuloksessakaan.

En ole kokeillut, mutta pesukaukalon kauttahan voisi lisätä vettä kesken ohjelman :) Lurauta kokeeksi pari litraa lisää vettä.

Siis pesujauhekaukalon kautta vettä koneeseen, sen jälkeen kun se on mielestään ottanut jo riittävästi.

Vierailija
18/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se edes auta huuhtelun alkaessa.

Vierailija
19/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, konehan ottaa vettä pintarajaan asti, eli pohjalle laitettu lisävesi ei tule määrän lisäksi, vaan sisältyy siihen. Ehkä joku kone voi ottaa vettä myös punnituksen perusteella.

Neuvo oli samaa luokkaa kuin se että laittaa uunin aluksi "täysille" ja pudottaa asteet alemmaksi kun uuni on jo lämmennyt, ei nopeuta oikeasti lämpenemistä yhtään.

Vierailija
20/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi käyttäjän ei itse anneta valita pitääkö vettä ja sähköä pihdata ajankäytön ja pesutuloksen kustannuksella. Olisi siis valittavissa nopea ja tehokas ohjelma, joka pesee ja huuhtelee hyvin ja nopeeasti? Ero kustannuksissa on senttejä/pesukerta!

Viranomaiset suojelee meitä omalta typeryydeltämme.

Nykyään autoista ei saa ovia lukkoon ulkopuolelta, jos auto on käynnissä, sekin on joku viranomaismääräys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi