Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on outoa kun sanotaan ettei ruma nainen saa miestä

Vierailija
06.04.2018 |

Mihin se perustuu?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkökulmasta kyselet?

Vierailija
2/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön kokemukseen? Siihen että miehet eivät ajattele naisessa muuta kuin ulkonäköä? Esim. jos nainen on ruma mutta älykäs, hauska ja luova, se saa miehet arvioimaan hänet entistäkin epäviehättävämmäksi (tästä on tutkittua tietoa). Miesten silmissä paremmat pisteet saa, jos on ruma ja tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se perustuu samaan kuin väite, ettei ruma mies saa naista? Kyse lienee lähinnä niiden rumien kokemuksesta, jotka eivät ole löytäneet kumppania. Kuitenkin on olemassa sekä rumia miehiä että rumia naisia parisuhteessa, eli ei se ulkonäkö mikään kumppanin löytämisen mahdottomaksi tekevä asia ole. Varmasti se vaikeuttaa kumppanin löytymistä kuitenkin useimpien kohdalla.

Vierailija
4/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä miehen saamisella tarkoitetaan. Jos siis tarkoitat että tavoitteena on se, että ruma nainen saa miehen tallinnan laivalta klo 4:00 niin varmasti saa ainakin jos kriteerit laittaa riittävän alas. Fakta tietysti on että suurimmalla osalla ihmisistä on aika realistinen käsitys omasta ulkonäöstään ja suurin osa pareista on ns. samalla tasolla, joten rumalla naiselle riittää kyllä rumia miehiä. Toki joku seinäruusu saa aina sen adoniksenkin ja sitä ihmetellään kuin se on mahdollista ja aina joku setämies saa sen 20-vuotiaan missin ja tai se harvahammas risuparta jääkiekkoilija, mutta silloin sanotaan että rahahan se tuonkin suhteen takana on.

Vierailija
5/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännön kokemukseen? Siihen että miehet eivät ajattele naisessa muuta kuin ulkonäköä? Esim. jos nainen on ruma mutta älykäs, hauska ja luova, se saa miehet arvioimaan hänet entistäkin epäviehättävämmäksi (tästä on tutkittua tietoa). Miesten silmissä paremmat pisteet saa, jos on ruma ja tyhmä.

Mun mielestä on ihan ok jos nainen on joku älykkömaisteri ja tienaa mua enemmän mutta yleensä se vain menee niin että jos nainen on tuollainen niin vaatimukset miehen statukselle ja älylle on myös suuret.

Vierailija
6/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... kuka on kenenkin silmissä ruma ja millä tavalla. Se, mikä on ns. yleisen mielipiteen mukaisesti kaunista, voi olla oikeasti hyvinkin monen mielestä rumaa ja taas toisinpäin - se, mitä pidetään ns. yleisesti rumana tai mitättömänä, voikin jollekulle näyttäytyä mitä kauneimpana. Niin että, mikäs se sun kysymyksesi olikaan?

Vierailija
7/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan ok jos nainen on joku älykkömaisteri ja tienaa mua enemmän mutta yleensä se vain menee niin että jos nainen on tuollainen niin vaatimukset miehen statukselle ja älylle on myös suuret.

Jep sama täällä. Mieluiten haluaisin älykkään ja koulutetun naisen, mutta en niille kelpaa, vaikka olen koulutettu ja mielestäni ihan fiksu mies

Vierailija
8/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se perustuu siihen etten koskaan 29 v aikana ole yhdellekkään miehelle kelvannut. Olen ruma ja tissitön nainen.

Vierailija
9/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä miehen saamisella tarkoitetaan. Jos siis tarkoitat että tavoitteena on se, että ruma nainen saa miehen tallinnan laivalta klo 4:00 niin varmasti saa ainakin jos kriteerit laittaa riittävän alas. Fakta tietysti on että suurimmalla osalla ihmisistä on aika realistinen käsitys omasta ulkonäöstään ja suurin osa pareista on ns. samalla tasolla, joten rumalla naiselle riittää kyllä rumia miehiä. Toki joku seinäruusu saa aina sen adoniksenkin ja sitä ihmetellään kuin se on mahdollista ja aina joku setämies saa sen 20-vuotiaan missin ja tai se harvahammas risuparta jääkiekkoilija, mutta silloin sanotaan että rahahan se tuonkin suhteen takana on.

Rumia miehiä kyllä riittää, mutta ongelma piilee siinä, että heille ei kelpaa ruma nainen. Tähän ilmiöön myös aloitus ilmeisesti viittaa. Ruma nainen ei saa miestä, tai se on ainakin hyvin hankalaa, koska miehet ovat erittäin ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia. Naisten suhteen siis, harvaa jaksaa kuitenkaan omasta ulkonäöstä huolehtiminen kiinnostaa.

Vierailija
10/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se perustuu siihen etten koskaan 29 v aikana ole yhdellekkään miehelle kelvannut. Olen ruma ja tissitön nainen.

Vai miten se nyt olikaan, eikö sulla ollut kuitenkin niitä miehiä siellä toisessa ketjussa ja victorias secrets - mallin kroppa?

T.oikeasti ruma

Vierailija
11/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on varmaan taas kyse siitä, että kun nainen sanoo, ettei saa miestä, niin hän tarkoittaa, ettei kelpaa miehille parisuhteeseen. Yhdenyön panoja saa rumakin nainen, mutta kaikki naiset ei niitä halua.

Vierailija
12/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta aloitetta oot elämäsi aikana tehnyt? Millaisille miehille?

T. tissittömiä naisia useasti lähestynyt

Vierailija
13/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumia miehiä kyllä riittää, mutta ongelma piilee siinä, että heille ei kelpaa ruma nainen. Tähän ilmiöön myös aloitus ilmeisesti viittaa. Ruma nainen ei saa miestä, tai se on ainakin hyvin hankalaa, koska miehet ovat erittäin ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia. Naisten suhteen siis, harvaa jaksaa kuitenkaan omasta ulkonäöstä huolehtiminen kiinnostaa.

Mun ruma mieheni on siis harvinaisuus kun hänelle on kelvannut ruma nainen.

Vierailija
14/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa kolme, yhdelle kelpasin seksiin, kahdelle en kelvannut. Tinderissä aloittanut vaikka kuinka monta keskustelua, ilman tulosta. Treffeillä käynyt vaikka kuinka monta kertaa, en kelpaa.

Vierailija
15/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinä et tajua että panoalustana oleminen ei ole normaalia kahden ihmisen välistä kanssakäymistä.

Vierailija
16/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai miten se nyt olikaan, eikö sulla ollut kuitenkin niitä miehiä siellä toisessa ketjussa ja victorias secrets - mallin kroppa?

T.oikeasti ruma

Miehiä saan seksiin silloin tällöin (viimeksi yli vuosi sitten), suhteeseen eivät kelpuuta. Ja kroppa on kaikkea muuta kuin VS malleilla.

Vierailija
17/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa kolme, yhdelle kelpasin seksiin, kahdelle en kelvannut. Tinderissä aloittanut vaikka kuinka monta keskustelua, ilman tulosta. Treffeillä käynyt vaikka kuinka monta kertaa, en kelpaa.

Eikö siinä ketjussä päädytty siihen, että olet vain helv nirso ja yrität vain niitä komeimpia miehiä? Tietenkään et kelpaa niille. Laske rimaa, tavismiehelle kelpaat, koska minäkin olen kelvannut ja minä olen oikeasti epämuodostuneen ruma.

T. Oikeasti ruma

Vierailija
18/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei koskaan lähestytä baarissa, kerran tyrkytin itseäni miehelle joka ihaili hoikkaa pitkähiuksista blondia ja huokaili kun sellaiseen hänellä ei ole mahdollisuutta. Näitä kokemuksia on monta.

Vierailija
19/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.oikeasti ruma

Miehiä saan seksiin silloin tällöin (viimeksi yli vuosi sitten), suhteeseen eivät kelpuuta. Ja kroppa on kaikkea muuta kuin VS malleilla.

Siitä kuvasta oltiin yleisesti toista mieltä. Älä viitsi kitistä rumuuttasi, kun et kerran ole oikeasti ruma. Se on ärsyttävää.

T. Oikeasti ruma

Vierailija
20/104 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei koskaan lähestytä baarissa, kerran tyrkytin itseäni miehelle joka ihaili hoikkaa pitkähiuksista blondia ja huokaili kun sellaiseen hänellä ei ole mahdollisuutta. Näitä kokemuksia on monta.

Lähesty itse useammin ja eri tyyppisiä miehiä, jos tuo tapahtuu usein? Tuskin minunkaan lähestymien naisten ihanne on lyhyt ja kaljuuntuva keskivartalolihava mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi