Sophia-robotti pukeutuu Boss:n paitaan
Nyt herää kysymys -sponsoroiko Boss robottia ja mitä mielikuvia tällä halutaan vaatebrändille luoda.
Ajatuksia?
Kommentit (10)
Enemmän mua kiinnostaa miksi sillä on sukupuoli? Robotilla!
Helsingin Sanomat 6.4. A24.
Sophialla on päällään sininen kauluspaita, jonka sivuilla on vetoketjut.
Tunnistin paidan, koska itselläni on sama.
Ap
Bossin paidat sopivat mitoitustensa puolesta parhaiten mallinukeille ja roboteille. Mä kokeilin kerran tuota samaa paitaa Stokmannilla ja täytyy sanoa, että ei sovi ollenkaan koikalle ja rintavalle normaalille naiselle.
Tuo muuten pätee kaikkiin Bossin paitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Bossin paidat sopivat mitoitustensa puolesta parhaiten mallinukeille ja roboteille. Mä kokeilin kerran tuota samaa paitaa Stokmannilla ja täytyy sanoa, että ei sovi ollenkaan koikalle ja rintavalle normaalille naiselle.
Tuo muuten pätee kaikkiin Bossin paitoihin.
Bossin paidoissa on ihanat leikkaukset. Mulle ne sopii kuin nakutettu, leveähköt hartiat ja pienet rinnat. Ne on tehty ryhdikkäille ihmisille, samoin miesten paidat ja takit.
Laihojen ja rinnattomien vaatteita. Ihan oikein sponssata robottia. Tulee asiakaskunnalle oikea mielikuva brändistä.
Bossin paidoissa on se hyvä puoli, ettei ole riskiä siitä, että rintsikat vilkkuu nappien välistä.
(Jos nämä nyt vaan mahtuu päälle)
Paitoihin pitäisi saada erilaisille vartalotyypeille sopivia mitoituksia.
Nappipaitojen ongelman on muuten ratkaissut yksi halvempi brändi. Nimittäin Marks&Spencer. Niiden paidoissa on rintojen kohdalla piilonappi.
Mutta siis Sophiallahan on melko isot daisarit.
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis Sophiallahan on melko isot daisarit.
Ei TOD :))))
Lähde?