Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietämättömin ihmistyyppi? Minkälaisia ihmisiä inhoat?

Vierailija
05.04.2018 |

Mä en voi sietää typeryyttä, välinpitämättömyyttä ja sellaisia besser-wisser-öykkärityyppejä. Musta tuntuu että tyhmyys on lisääntyny, ja itsekkyys!

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta valittaja tai arvostelija.

Vierailija
102/106 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikentietäviä,kaikista jotain vikaa löytäviä jotka sanoo " ei ei ei se niin ole" ja seuraa hänen mielestään asian oikean laidan selvittäminen. Eikö tää ihmisryhmä tajua että muillakin on oikeus mielipiteeseen?

Toinen ryhmä on vielä lähes keskiaikuisuudessa vielä varhaisaikuisuuttaan eläviä jotka mielestään "valitsee paremmin" ja "minä ainakin", jotka koittavat pikkuisen joka kerta nakertaa toista, puhuu ja kehuu jatkuvasti vierailla tutuillaan. En voi sietää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia jotka ovat hyviä kavereita vain kun heille sopii, mutta kun löytävät parempaa seuraa unohtavat vanhat kaverit.

Esimerkkinä eräs 3v sitten tapaamani kaveri, ekan vuoden aikana oli tosi mukava, piti yhteyttä, kyseli mukaan ja tehtiin paljon yhdessä. Sen jälkeen alkoi yhä vähemmän suostua näkemään (vaikka itse en muuttunut mitenkään) ja nykyään jopa valehtelee päin namaa keksien kaikenlaisia tekosyitä jos kysyn kahville. Olen tehnyt niin paljon tämän kaverin hyväksi kun ennen oltiin hyviä kavereita, joten tuntuu uskomattoman törkeältä että voi alkaa kohtelemaan entisiä kavereita noin kun on löytänyt "parempaa" seuraa. Ei siis ole mitään erityistä sattunut että välimme olisi menneet poikki, hän vain kyllästyi kuin kertakäyttötavaraan kun löysi parempaa seuraa.

Vierailija
104/106 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttävät ihmiset, jotka eivät kysy miten menee vaan alkavat vain pamlata omia asioitaan, vaikka olen itse vereslihalla ongelmista. Sellaiset ihmiset ärsyttävät myös tosi paljon, jotka luulevat, ettei 30 vuodessa ole tapahtunut mitään. Olen lähtenyt kotoa alle 20-vuotiaana. Hankkinut työn ohella koulutuksen ja urani on nousukiidossa keskijohdossa. Vanhat naapurit ja ystävät säälivät, miten olen pärjännyt, mökin tyttö. Jos sanon, että hyvin, sään osakseni pilkkaa ja ivallista naurua. Suomessa ei saa menestyä.

Vierailija
105/106 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia jotka ovat hyviä kavereita vain kun heille sopii, mutta kun löytävät parempaa seuraa unohtavat vanhat kaverit.

Esimerkkinä eräs 3v sitten tapaamani kaveri, ekan vuoden aikana oli tosi mukava, piti yhteyttä, kyseli mukaan ja tehtiin paljon yhdessä. Sen jälkeen alkoi yhä vähemmän suostua näkemään (vaikka itse en muuttunut mitenkään) ja nykyään jopa valehtelee päin namaa keksien kaikenlaisia tekosyitä jos kysyn kahville. Olen tehnyt niin paljon tämän kaverin hyväksi kun ennen oltiin hyviä kavereita, joten tuntuu uskomattoman törkeältä että voi alkaa kohtelemaan entisiä kavereita noin kun on löytänyt "parempaa" seuraa. Ei siis ole mitään erityistä sattunut että välimme olisi menneet poikki, hän vain kyllästyi kuin kertakäyttötavaraan kun löysi parempaa seuraa.

Olet varmaan tutustunut entiseen kaveriini. Hän on hyvä tutustumaan ihmisiin ja osaa lässyttää jokaiselle aluksi tosi mukavasti ja hauskasti. Kavereikseen hän haalii sellaisia joista voi jotenkin hyötyä. Kampaajat, kynsienlaittajat ja ripsienpidentäjät pääsevät hänen kaverikseen, tekemään hänelle juttuja.

Jos sinulla on jotain parempia tuttuja ja hän voi päästä kauttasi kivoihin bileisiin, niin hän on kaverisi.

Miehet jotka tekevät hänelle remontteja, kyyditsevät ja syöttävät/juottavat/huumettavat, kelpaavat hetken iloksi sänkyynkin.

Ole vain tyytyväinen jos olet päässyt eroon.

Vierailija
106/106 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ihmistyyppi ei ole hirvempi kuin laiska ihminen!

Pahin tyyppi aivan todistetusti on tyhmä ja ahkera tai ilkeä ja ahkera. Ne ovat saaneet suurin piirtein kaiken pahan aikaan ihmiskunnan historiassa. Kun oisivatkin olleet laiskoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi