Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietämättömin ihmistyyppi? Minkälaisia ihmisiä inhoat?

Vierailija
05.04.2018 |

Mä en voi sietää typeryyttä, välinpitämättömyyttä ja sellaisia besser-wisser-öykkärityyppejä. Musta tuntuu että tyhmyys on lisääntyny, ja itsekkyys!

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveilijät: vanhempi väki joka kaunistelee reippaasti tilannettaan esiintyäkseen todellisuutta varakkaampana ja sivistyneempänä. Lapsenlapsensa ovat jo viisivuotiaina mestareita urheilussa ja kaikessa muussa.

Töksäyttelijät: sanovat suoraan kaikkea kamalaa toisen kodista, tyylistä, valinnoista ja kaikesta mahdollisesta. Esim. sanovat hiljaiselle että säkin kerrankin sanot jotain. Olisi heissäkin vikansa joista voisi sanoa.

Hyväksikäyttäjät. Heitä on yllättävän paljon, muut nakitetaan ykspuolisestin lapsenhoitoon ja muuhun apuun.

Vierailija
82/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikot ja tönköt. Ja sellaiset äksyilevät, ilkeät, tunteettomat. Tämmönen on työpaikalla. Ei tulla toimeen ei. Olen myös törmännyt henkilöön, joka vaikutti aluksi todella herkältä ja sydämelliseltä, mutta hänestä paljastui se toinen puoli. Ilkeä, manipuloiva ja toisia haukkuva kiertäen, ei suoraan jolloin se ei vaikuta niin pahalta. Voi kamala :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset jotka eivät hyväksy eivätkä ymmärrä mitään mikä on heidän elämänkatsomuksensa, näkemyksensä tai kokemuksensa ulkopuolella. Kaikki mitä he ei ymmärrä, on väärin. 

Oma isäni on just sellainen ja on muuten rasittava ihminen, en jaksa olla hänen kanssaan samassa huoneessa puolta tuntia pitempään. Esim. opiskelin aikuisiällä ammattikorkeakoulussa ja isä kysyi miten koulussa sujuu. Kerroin että 4:stä viime kurssista on tullut numeroksi 5 todistukseen. Isä alkoi nauraa röhöttämään että kuvittelenko niillä numeroilla pääseväni johonkin. Tässä vaiheessa mieheni ilmoitti isälleni että se 5 sattuu olemaan ammattikorkeakoulussa paras numero, vastaa peruskoulun kymppiä. Sen sijaan että isä olisi myöntänyt olleensa väärässä, ei, hän alkoikin pauhaamaan siitä miten voi olla että jossain on noin tyhmä, huono tai omituinen arvosteluasteikko, kun ei niitä ymmärrä tavallinen ihminen. Tuumasin siihen pettävän suloisesti hymyillen että ei ehkä duunarit mutta korkeammin koulutetut ihmiset kylläkin...

Vierailija
84/106 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikoita en voi sietää. 

Vierailija
85/106 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka puuttuu jokaiseen asiaan, on pätemässä asioissa mistä ei edes tiedä mitään, korostaa itseään, tunkee itsensä jokaiseen keskusteluun, ei kunnioita ihmisten henkilökohtaisia rajoja, mielistelee ja olevinaan ymmärtää kaikkia ja kaikkea, ei ole omia mielipiteitä missään vaan muodostaa mielipiteensä sen mukaan mikä on itselle hyödyllisintä, ei myönnä virheitään tai tietämättömyyttään, selittelijä.

Vierailija
86/106 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no teen tähän vaikka listan ihmisistä joiden kanssa en ole tekemisissä (juuri tämän vian vuoksi)

- laiska ja itsekäs

- huutaa ja raivoaa (uskontohullu)

- päällekäyvä ja liikaa itsearvostusta

- haukkuu koko ajan jotakin tai joitakin ihmisiä, todella negatiivinen

- loukkaantuu oudoista asioista (esim yhdessä leirillä päätettiin mitä kuuluu kenenkin iltatehtäviin, hän loukkaantui kun sai työkseen viipalaoida tomaatit ja laittaa uuden vessapaperirullan vessaan. tämän jälkeen oli koko leirin ajan myrkyn niellyt) 

- koppava, ei kiitä esim kuvista joita otin ja lähetin monta tuntia facebookin yhteiseen ryhmään. (niinku ne sinne itsestään tulisi) 

- kuvittelee, että Zara (vaatekauppa jossa hän on töissä) nostaa hänet paremmaksi ihmiseksi, hänen mielestään kun zarassa ostaa vain hienot ihmiset. "minä en sitten palvele tai moikkaa niitä asiakkaita, jotka eivät moikkaa minua ensin kun tulen kauppaan" :D :D :D hahahha

- kannabiksen ja amfetamiinin käyttö, ei suorittanut lukiota loppuun ja elää äitinsä rahoilla

- yksi tyyppi, joka käyttäyti koko lapsuuden typerästi eikä menestynyt elämässä, kuvittelee nyt olevansa jotakin hienoa kun on saanut säälistä miehen ja pyörittää kenneliä äitinsä kanssa...niinku ei aivot muuhun riittäneet.. 

- edellisen pikkusisko joka teki lapsen huumeidenkäyttäjän kanssa ja varasteli minulta esim meikkilaukusta peilin 

tässä nyt muutama piirre, joka saa hylkäämään :D ei tule ikävä

Vierailija
87/106 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelijat. Nykyään pistän kerrasta poikki. Mua ei enää kuseta yksikään ihminen.

Vierailija
88/106 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ maksan sun palkan niin SINÄ nyt annat mulle v....u saikkua loppuviikon kun v....u selkä on kipee.

Tuo!!!

Ilmastoidussa toimistossa istuvat saikun ja buranareseptienkirjoittajabyrokraatit tienaavat niin paljon, ettei tarvitse valittaa ikävistä asiakkaista. Sillä palkalla pitää kestää ikäviä ihmisiä. Jos ei kestä, niin reilun tonnin nettopalkalla on paljon vapaita työpaikkoja teollisuudessa. Ei tarvitse olla tekemisissä asiakkaiden kanssa.

Voi hyvä luoja että oot typerä. Lääkärin hyvän palkan takia potilas saa itse määrätä sairauslomansa pituuden tai hoitonsa muuten?

Ei jumalauta sentään....

Vierailija
89/106 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet jotka olen jättänyt:

- valehteli, painosti seksiin 

- käyttäytyi lapsellisesti, asenneongelma (viihtyi paljon yksin) 

- huumeiden käyttö, valehteli että käy töissä, todellisuudessa oli rattopoikana itä-helsingissä 

- ei ottanut huomioon minua ja tunteitani raskaus aikana ja synntyksen jälkeen 

Vierailija
90/106 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia jotka luulevat olevansa parempia kuin muut. Sellaisia joiden ei ole itse tarvinnut tehdä mitään, kun ”äiti ja iskä hoitaa kaiken” kesätyöpaikasta asuntoon jne asti

Vierailija
91/106 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä joilta puuttuu itsekritiikki ja tuomitsevia ihmisiä inhoan, en jaksa kuunnella kuinka aina "oletetaan asioita" muista ihmisistä, kuinka pullea ihminen ei selvästi ikinä liiku (miestä tiedät jos se pullea ihminen on oikeasti laihduttanut ja laihtuminen jatkuu edelleen??) Tuomitset koska olet tietämätön muiden asioista. Toisia pitäisi kannustaa. Myös se kuinka hiljainen ihminen on huono ja varmasti tylsä kun ei mitään itsestään sano (mutta todellisuudessa erilaisuutta pitäisi arvostaa koska kaikilla on vahvuuksia joita tarvitaan esim. hiljainen ihminen voi miettiä enemmän asioita, olla tutkiskeleva, ei kiirehtiä asioissa jotka vaativat keskittymistä) On silkkaa hulluutta että tuomitset ihmisen jota et tunne ollenkaan. Voit yllättyä mitä opit erilaisesta ihmisestä. Kun et ota uutta ihmistä mukaan avoimesti työyhteisössä, koulussa tai harrastuksissa ulkonäön tai persoonan takia niin olet aika töppö ja pidät yllä negatiivista ilmapiiriä. Ja nyt puhun ihan siitä että tuomitset ihmisen jolle et ole ikinä edes puhunut, joka ei selvästi käyttäydy vihamielisesti. Ihmiset aika-ajoin tosin näkevät saman asian erilailla esim. joku näkee hiljaisen ihmisen passiivisenä vetäytyjänä mikä tuntuu negatiiviselta ja vaikealta tulla lähelle, joku taas näkee hänet uutena mielenkiintoisena ihmisenä jonka kanssa voisi olla mielenkiintoista keskustella. Itsekritiikki on tärkeä. Kukaan ei ole täydellinen mutta silti on tärkeää että mahdollisuus olla osa ryhmää annetaan kaikille.

Olen tavannut paljon mukavia ennakkoluulottomia ihmisiä mutta jestas että en kestä tuomitsevia kapeakatseisia ihmisiä, he eivät luo mistään yhteisöistä hyviä millään tavalla.

Vierailija
92/106 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, joilla on jostain syystä pakottava tarve puuttua sinun elämääsi, ja jotka kokevat asiakseen arvostella elämäntilannettasi/valintojasi/yms. aivan kuin tietäisivät elämästäsi enemmän kuin sinä itse :) Heillä tuntuu olevan myös ratkaisu kaikkiin ongelmiisi (esim. kärsit masennuksesta, mene lenkille! ihan helppoa!!).

Vierailija
93/106 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasmielisiä ihmisiä, joiden mielestä heidän tapansa toimia ja elää on ainoa oikea tapa.

Ihmisiä, jotka ovat jossain valta-asemassa ja käyttävät valtaansa epäoikeudenmukaisesti.

Vierailija
94/106 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jatkoon kirjoitti:

Ihmisiä, joilla on jostain syystä pakottava tarve puuttua sinun elämääsi, ja jotka kokevat asiakseen arvostella elämäntilannettasi/valintojasi/yms. aivan kuin tietäisivät elämästäsi enemmän kuin sinä itse :) Heillä tuntuu olevan myös ratkaisu kaikkiin ongelmiisi (esim. kärsit masennuksesta, mene lenkille! ihan helppoa!!).

Ilmeisesti tunnet äitini?

Vierailija
95/106 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättömyydellä ylpeilijät. Tyypillinen avaus "En ymmärrä miten..." "Miehiä/naisia ei voi ymmärtää!!!" Ymmärrys ei oikeasti edes ole tavoitteena, jos ei jotain ihmisille yleistä käytöstä pysty ymmärtämään johon on varmasti törmännyt sata kertaa aiemmin.

Jankuttajat. Usein samoja kuin edelliset, eli yksinkertaisia "mun tapa on ainoa" ihmisiä. Sosiaaliset taidot puuttuvat, joten mitä sitä muuttamaan toimintaa. Joskus joku kuitenkin taipuu jankuttajankin edessä, koska ei vain enää jaksa. Hienovaraisempi vaikuttaminen ja empatia ovat jankuttajalle vieraita asioita. Harvoin tällä lailla pääsee uralla mihinkään merkittävään asemaan, joten terrorisointi kohdistuu omaan perheeseen ja sukulaisiin. Sosiaalinen media on myös jankuttajien suosiossa.

Nokkelat kriitikot. Paskalla asenteella varustettu vähän keskivertoa älykkäämpi ihminen. Ei osaa itse luoda eikä tehdä mitään oma-aloitteisesti, mutta löytää kyllä muiden tekemisistä vikoja. Kuvittelevat ansaitsevansa jotain enemmän, koska ovat niin oivaltavia, mutta... Yleensä katkeroituvat iän myötä. Tämäkin on nettipalstojen vakihahmoja.

Vierailija
96/106 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä marketta nimistä ämmää. Niin säälittävää tyrkyttämistä vaikka ulkonäkö ei ole mikään nätti. Eikä ne silikonit mitään auttanut. Ite jollakin voi elämä pyöriä vaan oman ulkonäön ympärillä kun SITÄ EI OLE!!!??!

Vierailija
97/106 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistiset, ahdasmieliset, ilkeäntyhmät, huumorintajuttomat ja sovinistiset besserwisserit. Siinäpä se tuli aika lailla kiteytettynä.

Vierailija
98/106 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan kaikkia yhtä paljon, myös itseäni. Siinä on tasa-arvoa parhaimmillaan.

Vierailija
99/106 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä maan hiljaisia joilla ei koskaan ole mitään sanottavaa mihinkään ja jotka taitavat oikein kilpailla itsensä kanssa siitä, etteivät vain koskaan sanoisi mihinkään mitään tai puhuisi ollenkaan. Mikä voi ihmisessä mennä vikään kun siitä tulee tuollainen olemassaoloaan häpeilevä hissukka. Vituttaa tuollaiset ja kyllä olisi elämä tylsää jos kaikki olisivat tuollaisia tai joutuisi tuollaisten kanssa elämään tai viettämään aikaa pakosta pitempia aikoja.

En tarkoita että mikään suupaltti tai hölöttäjä pitää olla mutta se toinenkin ääripää kyllä ärsyttää. Kuten myös toinenkin, turhan kälättäjät.

Vierailija
100/106 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehiä, ihmisiä jotka kuvittelevat, että koko maailma kadehtii heitä, perässävedettäviä, tuppisuita, kyyliä, paskantärkeitä jne. jne, Voisin jatkaa listaa loputtomiin. Helpompi olisi varmaan listata ihmistyypit, joita en inhoa. Ja joo, en ole täydellinen itsekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme