Sietämättömin ihmistyyppi? Minkälaisia ihmisiä inhoat?
Mä en voi sietää typeryyttä, välinpitämättömyyttä ja sellaisia besser-wisser-öykkärityyppejä. Musta tuntuu että tyhmyys on lisääntyny, ja itsekkyys!
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Juopuneet, en kestä känniörvelöitä.
Krapulaiset ovat myös kamalaa seuraa. Ja se haju! 😫
Kaikkitietäviä kaiken tuomitsevia. Toisilta vaativat samaa.
Vierailija kirjoitti:
"Kulissit kunnossa" -ihmisiä. Kaikki on ihan täydellistä siihen asti, kunnes kulissit sortuvat. Selviää, että kaikki onkin ollut ihan kamalaa vuodesta toiseen. Se on vain peitetty hymyllä ja näytillä kuvilla somessa.
Sen jälkeen kerätään hetki voimia ja pistetään pystyyn uudet kulissit. Kaikki on taas tosi ihanasti. Ja tuttavat miettivät nättejä kuvia katsellessaan, että mikähän kaikki taas on oikeasti pielessä. Hakkaako tämä uusi mies ellei nytkin ole häntäheikki juoppo yms.
Miksi inhoat näitä? Mitä se haittaa jos ei huutele kylillä kotiasioista kaikille vastaantulijoille?
Mulla on kaksi työkaveria, jotka raportoi työpaikalla ihan kaikki kotiasiat. Joka päivä. Joka aamu alkaa kahvihuoneessa sillä, että jompikumpi pitää omaa showta viihdyttäen kuulijoita yksityiskohtaisilla kertomuksilla lemmikkien sairauksista, omasta seksielämästä, miehen alkoholiongelmasta, eksän mustasukkaisuudesta, lasten terapiakäynneistä, sukulaisten rahavaikeuksista jne. Mitään ei jää epäselväksi.
Arvostan erittäin korkealle ihmisiä, jotka pesevät likapyykkinsä kotona.
No way kirjoitti:
Kaikkitietäviä kaiken tuomitsevia. Toisilta vaativat samaa.
Anteeksi vain, menen pois täältä häiritsemästä. En ole itsekään näistä piirteistä ylpeä. 😓
Auttamisideologiaan hurahtanut suv@kki. Luulee auttavansa, mutta tekeekin kaikille karhunpalveluksen sekä tulee myös itse sinisilmäisenä huijatuksi. Yrittää pakottaa muut ainoaan oikeaan totuuteensa tai sitten hävitessään väittelyn yrittää heti vaientaa muut. Auttaa vaikka terroristia, kun saa siitä hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kulissit kunnossa" -ihmisiä. Kaikki on ihan täydellistä siihen asti, kunnes kulissit sortuvat. Selviää, että kaikki onkin ollut ihan kamalaa vuodesta toiseen. Se on vain peitetty hymyllä ja näytillä kuvilla somessa.
Sen jälkeen kerätään hetki voimia ja pistetään pystyyn uudet kulissit. Kaikki on taas tosi ihanasti. Ja tuttavat miettivät nättejä kuvia katsellessaan, että mikähän kaikki taas on oikeasti pielessä. Hakkaako tämä uusi mies ellei nytkin ole häntäheikki juoppo yms.
Miksi inhoat näitä? Mitä se haittaa jos ei huutele kylillä kotiasioista kaikille vastaantulijoille?
Mulla on kaksi työkaveria, jotka raportoi työpaikalla ihan kaikki kotiasiat. Joka päivä. Joka aamu alkaa kahvihuoneessa sillä, että jompikumpi pitää omaa showta viihdyttäen kuulijoita yksityiskohtaisilla kertomuksilla lemmikkien sairauksista, omasta seksielämästä, miehen alkoholiongelmasta, eksän mustasukkaisuudesta, lasten terapiakäynneistä, sukulaisten rahavaikeuksista jne. Mitään ei jää epäselväksi.
Arvostan erittäin korkealle ihmisiä, jotka pesevät likapyykkinsä kotona.
No en tarkoita sitä, että aivan kaikki asiat pitäisi avata kaikille koko laajuudessaan. Mutta jos mitään negatiivista ei ikinä mistään sano ja sitten paljastaa kaiken olleen helvettiä, niin sekin on aika hämmentävää.
Mutta johtuu myös omasta historiastani, etten tuollaista yltiöpositiivisuutta aivan valtavasti arvosta. Sen kääntöpuolet ovat tulleet minulle tutuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Auttamisideologiaan hurahtanut suv@kki. Luulee auttavansa, mutta tekeekin kaikille karhunpalveluksen sekä tulee myös itse sinisilmäisenä huijatuksi. Yrittää pakottaa muut ainoaan oikeaan totuuteensa tai sitten hävitessään väittelyn yrittää heti vaientaa muut. Auttaa vaikka terroristia, kun saa siitä hyvän mielen.
Lisään tähän vielä toisen ihmistyypin. Keskustelupalstoja moderoiva f@sisti, joka siivoaa heti pois kaikki mielipiteet jotka ovat oman ideologian vastaisia. Kuvittelee kaikkien eri mieltä olevien olevan vihapuhujia eikä kunnioita sananvapauden periaatteita.
Miestyyppi: karski äijä, pipo keikkuu päälaella, vähän tatuoitu, vähän ylipainoinen. Nauraa kovaäänisesti röhöttäen, räkii maahan. Kehuu känneillään ja krapuloillaan. Haastaa riitaa baarissa, sönköttää naiselle että miks sullon naama norsunv***lla. Loppuillasta tönii baarin edessä jotain tuntematonta nuorempaa kundia ja yrittää saada tappelun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään tähän vielä toisen ihmistyypin. Keskustelupalstoja moderoiva f@sisti, joka siivoaa heti pois kaikki mielipiteet jotka ovat oman ideologian vastaisia. Kuvittelee kaikkien eri mieltä olevien olevan vihapuhujia eikä kunnioita sananvapauden periaatteita.
Ihminen, joka joka paikassa aina kun vain voi jankuttaa suvakeista, vihervasemmistosta, matuista jne. Tylsää ja yksipuolista seuraa!
Jutut eivät koskaan muutu. Suuttuu jos joku edes muutamalla sanalla kyseenalaistaa puheita. Jankutus lähtee tällöin entistä kovemmille kierroksille. Voidaan pitää eräänlaisena hihhulina.
Röhnömiehet joiden mielestä heillä on oikeus arvostella kovaan ääneen naisia kaikenlaisista. Samalla oma elämä on tlrkyä täynnä. Toisten hyväksikäyttö ja arvostelu samalla kun itse elää kuin sika.
Naisissa sellaisia tyhmiä pahantahtoisia jotka purkaa pahaa oloaan toisiin. Hyvä palkitaan pahalla. Mieluummin eletään jatkuvaa juirumaratonia kuin oikeasti tehtäisiin jotain mikä auttaisi naisten asemaa.
En hyväksy selkään puukottajia. Minulla on yksi serkku, joka haluaa nolata minut ja perheeni. Esitteli kerran minut apulaisenaan. On puhunut selkäni takana, että veljeni on alkoholisti. Sain kuulla tämän ja sanoin, etten ole koskaan nähnyt veljeäni humalassa, mikä on totta. Sensijaan hän unohti kertoa, että tällä veljellä on kolme maisterin tutkintoa ja hyvä virka. Puoli sukua oli läsnä, kun hän nimitti minut kännykän näprääjäksi. Liittyi yhteen tilanteeseen, jossa tarkistin netistä yhden asian. En näprää kännykkää yleensä ihmisten aikana. En enää vastaa hänen puheluihin, vaikka olen yrittänyt antaa anteeksi ja joskus ehkä onnistunkin.
Tyōpaikalla sellaset jotka komentelee ja käskyttää muita vaikka ei ole esimiesasemassa.
Äärimmäisen kilpailulliset ihmiset. Ihan kaikesta mahdollisesta on aina väännettävä joku kilpailu. Ikinä ei voi ottaa mitään rennosti, jos vain on mahdollisuus saada joku pieni voitto jossain asiassa. Ihan järkyttävän itsepäisiä!
Ihmiset, jotka ovat ilkeitä ja ikäviä muille, mutta samalla kuitenkin itse jollain tavalla heikkoja ja herkkiä. Tällaiset henkilöt herättävät säälinsekaista inhoa, mikä on aika epämiellyttävä tunne.
Hyvin monenlaisia. Kaksnaamaset nyt ekana.
Sählääjät. Ihmiset, jotka saavat jokaisesta lauseen väännettyä negatiiviseen tarkoituksen ja siten sitten syyn loukkaantu siitä. Kehut, puhut neutraalisti tms. voit olla varma, että lopulta se saadaan käännettyä sinua vastaan. Uhriutujat ja laiskat hyväksikäyttäjät. Selkärangattomat.
Ammattiloukkaantujia, jotka näkevät arvostelua sielläkin, missä sitä ei ole, ja vastaavat hirveällä haukkumistulvalla.
Näihin törmää ihan oikeassa elämässä kuten myös täällä netissäkin. On järkyttävää, kuinka aikuinen ihminen ei malta kuunnella eikä lukea kommentteja ajatuksella vaan kiihtyy sekunissa nollasta sataan ja syytää törkyä tuutin täydeltä.
Asiaan kuuluu, että alkuperäinen asia (josta tämä ammattiloukkaantuja hermostuuu) ei tietenkään selvitetä ei asiallisesti eikä epäasiallisesti, kun keskustelu ajautuu sivuraiteille.
Vierailija kirjoitti:
Tyōpaikalla sellaset jotka komentelee ja käskyttää muita vaikka ei ole esimiesasemassa.
Mitenkähän nämä suhtautuvat, jos joku toinen työntekijä "pomoilisi" heille?
Vierailija kirjoitti:
Semmonen ihmistyyppi joka ei urheile millään lailla
What? Todella harvat urheilevat, eikä siinä olisi mitään järkeäkään. Jääköön urheilu niille, joille kilpaileminen voi jotain antaa.
Liikunta sen sijaan on tarpeen ihan kaikille.
Se, että juoksen viis kilsaa kolmasti viikossa, ei ole urheilua, vaan liikuntaa.
Juopuneet, en kestä känniörvelöitä.