Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietämättömin ihmistyyppi? Minkälaisia ihmisiä inhoat?

Vierailija
05.04.2018 |

Mä en voi sietää typeryyttä, välinpitämättömyyttä ja sellaisia besser-wisser-öykkärityyppejä. Musta tuntuu että tyhmyys on lisääntyny, ja itsekkyys!

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan ihmisiä joilla on niin hyvät puheenlahjat että myyvät vaikka hiekkaa Saharaan ja kääntävät puheissaan mustan valkoiseksi. Monesti nämä on miehiä.

Toinen ihmistyyppi minkä koen sietämättömäksi on ne naiset jotka typeryyttään lankeaa edellä mainittuun mieheen. Tiedättehän, kikattavat siinä ympärillä ja harovat tukkaa. Seksiä saavat yhden yön verran ja kohta itkevät kun miehellä ei kiinnostanutkaan oikeesti. No olipa yllätys, not.

Vierailija
22/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan aggressiivisia, hyökkääviä, toisia hyväksikäyttäviä, itsekkäitä, tekopyhiä ihmisiä.

Ihminen, joka julistaa olevansa vaatimaton, eikä halua huomiota, mutta samaan aikaan kaikki toiminta onkin tosiasiassa oman itsen ympärillä. Esim lounaalla puhuu vain omasta elämänpiirin ja itseen kohdistuvista asioista ja haukottelee kun seuralainen yrittää kääntää puheenaiheen johonkin muuhun kuin ”Pirkon” omiin asioihin edes hetkeksi. Kyseinen ihminen inhoaa samaan aikaan ihmisiä jotka ovat ulospäinsuuntautuneita. Pidän tällaista tekopyhyytenä! Sama tyyppi julistaa useasti olevansa hyvin vaatimaton ihminen, jopa niin useasti että kuulostaa ylpeilevänsä vaatimattomuudellaan:) ja korottaa omia lapsiaan ja elämän valintojaan jatkuvalla syötöllä, ylpeilee myös miten tarkka ja säästäväinen ihminen on jne. Eli ei todellakaan ole aidosti vaatimaton. Luulee olevansa vaatimaton kun ei suoraan kehu itseään vaan epäsuorasti.

Ärsyttää myös ihmiset jotka kokevat olevansa muiden yläpuolella, inhottavammat ovat sellaiset ihmiset jotka oikeuttavat ärsytyksensä kaikesta! Työpaikalla ärsyyntyvät ja vetävät herneen nenukkaan ihan joka asiasta, on raskasta olla kokoajan varpaillaan näiden ihmisten seurassa. Ikään kuin heillä olisi ärsytyksen takia oikeus terorisoida työpaikan ilmapiiriä agressioillaan ja negailuillaan. Raskaita tyyppejä!

Yks blogisti on juuri tällainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessani tajuan vihaavani oikeastaan kaikkia.

Vierailija
24/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuntuu että en tykkää oikeestaan kovin monesta ihmisestä enää. Kierot, selkäänpuukottavat, kateelliset, öykkärit, tehopyhät, vähättelevät, työpaikkakiusaajat....yök!

Meil ihan ok työpaikka mutta herraparatkoon kun KOSKAAN ei voi toista kehua tai kannustaa. En enää jaksa itekkään. Ja se selän takana puhuminennja omakehu. Oksennus.

Vierailija
25/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielistelijät, jotka sanoo kussakin tilanteessa sen, mitä luulevat, että toinen haluaa kuulla. Kääntävät kelkkaa samalla kun selkäänsä ja puhuvat toisella suunnalla puppua sangot täyteen. Selkärangattomia nysväkkeitä, jotka pelaa kahteen (käytännössä kuuteentoista) pussiin. 

Vierailija
26/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla laiskottelijat joiden työ vaikuttaa myös sinun työhön tai sen määrään.

Vierailija
27/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄ maksan sun palkan niin SINÄ nyt annat mulle v....u saikkua loppuviikon kun v....u selkä on kipee.

Tuo!!!

Ilmastoidussa toimistossa istuvat saikun ja buranareseptienkirjoittajabyrokraatit tienaavat niin paljon, ettei tarvitse valittaa ikävistä asiakkaista. Sillä palkalla pitää kestää ikäviä ihmisiä. Jos ei kestä, niin reilun tonnin nettopalkalla on paljon vapaita työpaikkoja teollisuudessa. Ei tarvitse olla tekemisissä asiakkaiden kanssa.

Vierailija
28/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessani tajuan vihaavani oikeastaan kaikkia.

Av palstaa lukemalla olen päätynyt samaan johtopäätökseen. Linkolalla taitaakin olla hyviä ajatuksia.

Vierailija
29/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia rauhallisia ihmisiä, joiden rauhallisuus ilmenee hitautena kaikessa tekemisessä. En edes tiedä miksi, mutta nämä sieppaa ihan järjettömästi. Tulee aina semmonen fiilis että anna minä teen. En kestä katsella.

Vierailija
30/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä: tyhmä ja ilkeä.

Ilkeät ihmiset on inhottavia.

Tyhmät ihmiset on rasittavia.

Mutta ilkeät tyhmät on kaikkein pahimpia! Ne mokailee ja jos sitä päätyy korjailemaan niiden jälkiä kiitokseksi saa vaan ilkeilyä. Liian tyhmiä puukottamaan selkään onnistuneesti, mutta kyllin ilkeitä yrittämään jatkuvasti. Eivät ymmärrä miksi muut näkee heidän kehnon huijauksensa läpi, mikä ajaa raivon partaalle! Toisin kuin älykkäät ilkeät aiheuttavat jatkuvaa myötähäpeää ympärillään oleville.

Vierailija
31/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään paljon puhuvat, kaikki maholliset puheenaiheet pitää kääntää itseensä, raskaimpia on ne jotka paasaa samoja asioita uudestaan ja uudestaan, "oli rankka lapsuus uli uli" jne. Ikävää hei mutta nyt on nykyhetki

ailahtelevat (tarkoitan tuolla sitä et ensin on kivaa mut ihan yhtäkkiä onkin kaikki paskaa)

Tietävät olevinaan kaikesta kaiken ja jos ei tiedä niin puhutaan niin paljon että on oikein (vaikkei siis ole), mielipiteissä vain hänen on se ainoa oikea ja vain hänen näkökulmansa kaikkeen on se ainoa oikea totuus

Liian lähelle tulevat niinkuin oli jo mainintaa ketjussa; liian lähelle tulevat ja seuraavat (hyi yök puistattaa) ja väkisin halaavat

Ihmiset jotka luulevat itsestään liikoja (siis ne jotka sanovat tyyliin "olen paras kaikessa, olin luokkani paras, olen parempi ku tuo... jne vaikka on ns tasoltaan ihan samanlainen ku muutkin)

Tapavalittajat, valitetaan kaikesta mahollisesta, keksimällä keksitään ongelmia mistä valittaa, eikä ratkaisua tietenkään haluta kunhan saa valittaa (huomio)

Itse en tykkää liian äänekkäistä tyypeistä, siis jos normi puheääni on huutopuhetta niin ei houkuta keskustelemaan yhtään kun pitäis kilpaa huutaa.

Onhan noita piirteitä, eiköhän meissä kaikissa ole ärsyttäviä juttuja :)

Vierailija
32/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapavalittajat, jotka edellä jo kertaalleen mainittiin. Eritoten ne, jotka oikein kehuskelevat tekemillään valituksilla ja reklamaatioilla. Ja niitä reklamaatioita muuten tehdään ihan kaikesta mahdollisesta oli syytä tai ei!

Vierailija
33/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakehujat.

Vierailija
34/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, yleensä kun vähän kaivelee niin ärsyttää juuri ne puolet toisissa jotka itsessä on syvällä ja tiedostamattomana. Eli, katsokaa peiliin, niin löydätte monta besserwisseriä ja kääkättäjää tms.

Vierailija
35/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhullu, joka selittää marttyyrina että hän joutuu hoitamaan yksin kaiken kuntoon palkatta yötä myöten, kun muut vain pitävät lomaa pääsiäisenä jne. Että nauttikaa vain te muut lomasta, hän selaa papereita mökillä yms. 😣

Vierailija
36/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan ihmisiä joilla on niin hyvät puheenlahjat että myyvät vaikka hiekkaa Saharaan ja kääntävät puheissaan mustan valkoiseksi. Monesti nämä on miehiä.

Toinen ihmistyyppi minkä koen sietämättömäksi on ne naiset jotka typeryyttään lankeaa edellä mainittuun mieheen. Tiedättehän, kikattavat siinä ympärillä ja harovat tukkaa. Seksiä saavat yhden yön verran ja kohta itkevät kun miehellä ei kiinnostanutkaan oikeesti. No olipa yllätys, not.

Ei hitto tunsin joskus naisen joka osas todellaki puhua 😂 itsensä eduksi tietenkin, kaiken mahollisen paskankin puhui edukseen... veikkaan et jos se sais joskus jostakin syytteen niin osaisi puhuu itsensä pois

Vierailija
37/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka eivät pysty myöntämään omaa virhettään, vaan alkavat käyttäytyä aggressiivisesti sanojaa kohtaan. Sellaiset ihmiset, jotka eivät voi "epäonnistua". Yksi hyvä esimerkki olisi esim. se, että oma lapsi on kiusannut toisen lasta ja kun tämän kiusatun vanhemmat sanovat asiasta kuitenkin ystävälliseen sävyyn, toinen vetäytyy heti uhkailulinjalle/vähättelee asiaa ja koittaa kääntää sen nurinperin.

Työpaikoilla tällaisia on myös, omaa virhettä ei myönnetä missään vaiheessa ja vastuu koitetaan sysätä jonkun toisen päälle. Selkärangan puute ärsyttää.

Vierailija
38/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutujat

Kaikessa asiassa on uhri vaikka olisikin se syyllinen 🤔 esim. "Mun (=uhri) muki meni rikki koska HEITIN sen koska sä (=syyllinen) ärsytit"

En oo varma onko ihan pätevä esimerkki mut pointti on se että tuo itse sen mukinsa heitti ja uhriutuu

Vierailija
39/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedän kaikenlaisia ihmisiä, paitsi epäystävällisiä. Ystävällisyys on ihmisen suurin hyve, sen puutetta ei voi korvata älyllä, ulkonäöllä, rahalla, ei millään. Tyhmäkin saa olla, ja epälooginen, kunhan on vilpittömän ystävällinen.

En tarkoita, että jokaista ihmistä täytyisi pyrkiä miellyttämään, mutta itse koen, että ihmisen matka maapallolla on melko tyhjä, jos siihen ei kuulu pyrkimystä tulla paremmaksi ihmiseksi (kukin kokee tämän tavallaan) ja vaikuttaa ympäristöönsä (myös tämän voi käsittää eri tavoin) posiitivisesti.

Huumorintajuttomien ihmisten kanssa minun on hyvin hankalaa kommunikoida. En kuitenkaan mitenkään heitä inhoa. Mutta huumorintajuttomuus yhdistettynä vittumaiseen luonteeseen, ah mikä yhdistelmä.

Vierailija
40/106 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla laiskottelijat joiden työ vaikuttaa myös sinun työhön tai sen määrään.

Nämä, ja lisäksi ne "ihkut" työkaverit jotka puukottaa selkään, kyttää muita ja tuhoavat työilmapiirin raivohullulla luonteellaan + menevät itkemään esimiehelle miten surkeita muut on ja itse on paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi