Vauva valitsi huonon syntymäpäivän...
Meillä oli la 31.3.2018 ja toivoin, että vauva syntyisi sinä tai seuraavana päivänä... No, vauva syntyi 3.4.2018 klo 17. Olisi syntynyt sitten edes 4.4. Olen ilmeisen neuroottinen numeroista. Siskoni lohdutti, että vauva itse valitsi päivänsä, mutta kun luettelen lapsen sotua 030418, se ei ole mielestäni mitenkään looginen.. parillisia ja parittomia numeroita jne.
Kiinnostiko teitä ollenkaan lapsenne syntymäpäivän päivämäärä? Miksi/miksi ei? En tiedä johtuuko tää jostain hormoneista, mutta koittakaa kannustaa. Tiedän, että se on vain syntymäpäivä..
Kommentit (105)
No tunge ae takaisin kohtuun ja synnytä uudelleen. Josko saisit paremman syntymäpäivän aikaiseksi.
Koitahan keskittyä siihen ihanaan vauvaan, älä täysin epäolennaiseen hömpötykseen. Itse olen syntynyt jouluaattona ja minustakin on ihminen tullut. Paljon "huonompi" syntymäpäivä. Ja jos syntymäpäivä on suurin murheesi, niin teillä on todellakin kaikki asiat hyvin!
Voi vauva parkaa. Toivottavasti se ei valinnut huonoja vanhempia.
Mitä väliä? Maailmassa on isompiakin murheita, kun miettiä tuollaisia asioita. Sun vauva sentään sai syntyä terveenä ja elossa.
On tuo minunkin mielestä epälooginen. Minun lapseni on syntynt 13.10.13 ja minusta tuo on kiehtova syntymäpäivä. Mutta ei se syntymäpäivä kuitenkaan määritä lasta, ainakaan kokonaisuudessaan. Odotan nyt toista lasta ja haluaisin myös hänen syntyvän 13. päivä. Minä ja mies olemme syntyneet molemmat 26.pv.
Eli 26 / 2 = 13. Jos nyt tulisi toinen, joka syntyisi 13. päivä niin se olisi 13+13=26. Eli "se jokin" tulisi takaisin ja ympyrä sulkeutuisi. Hankala selittää tätä asiaa...
Miksi syntymäpäivän pitäisi muodostaa joku looginen numeroyhdistelmä? Mitä tämä edes tarkoittaa? Onko parillisten ja parittomien numeroiden yhdistelmä jotenkin epälooginen? Perustele!
Kaikkea sitä saa lukea! Toiset painiskelevat lapsettomuushoitojen ja vanhemman kuoleman kanssa, ja toiset pelkääväät, että lapsi sattuu syntymään vääränä, siis "ei-kiehtovana" päivänä. Voisitko eritellä miten se syntymäpäivä "määrittää" edes osittain lapsen elämää?
Voi hyvänen aika. Miksi edes miettiä tuollaista asiaa? Vauva syntyi 3.4.2018 ja se ei siitä jonninjoutavalla murehtimisella muutu mihinkään.
Ei kiinnostanut eikä kiinnosta. Sulla on nyt vähän sekavaa aikaa, veikkaan.
AP voi myös johtaa lapsensa syntymäpäivän numeroita johonkin, jos nuo sellaisenaan eivät miellytä. Yhteenlaskemalla, vähentämällä, "johdattamalla" voi löytää jonkun mieleisen numeroyhdistelmän tai yksittäisen numeron, jolla on joku merkitys. Ja se itse etsiminen on myös osa prosessia. Kaikkien syntymäpäivät eivät sellaisenaan kerro mitään vaan se merkitys on piilossa ja se pitää itse etsiä.
Onko esim. syntymän kellonaikaa muistissa, jota voisit käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä saa lukea! Toiset painiskelevat lapsettomuushoitojen ja vanhemman kuoleman kanssa, ja toiset pelkääväät, että lapsi sattuu syntymään vääränä, siis "ei-kiehtovana" päivänä. Voisitko eritellä miten se syntymäpäivä "määrittää" edes osittain lapsen elämää?
Kysy siltä, joka on syntynyt jouluaattona. Oliko kiva kun ei koskaan saanut viettää erilisiä synttäreitä vaan kaikki meni aina jouluhössäyksen alle? Oliko?
Kaikesta huolimatta, koita tarjota lapsellesi tasapainonen ja terveellinen (henkisesti ja fyysisesti) kasvuympäristö. Yritä edes, vai kummitteleeko lähistöllä taas numerovaara? Hui!
Jos la oli 31.3., lapsi olisi voinut syntyä 1.4. ja olisi lopun ikäänsä saanut kaiken maailman "vitsiniekoilta" kuulla olevansa aprillipila, syö silliä, kuravettä... Ajattelepa sitä.
Itse tykkään parillisista numeroista, ja niitä onkin sitten siunaantunut meille: kahta numeroa lukuunottamatta kaikki perheemme jäsenten syntymäajat, siis päivät, kuut, vuodet ovat parillisia. Olen varmaan samanlainen höpsö kuin ap, ja Luoja armahti lähipiiriäni siltä, että olisin ruvennut vaikertamaan päivämääristä. Ja antoi sitten samalla paljon isompia asioita murehdittavaksi.
3+4+2+0+1+8=18 ... 18:3=6 josta saa pierunkiertämän kehäpäätelmän avulla numerosarjan 666 joka on paholaisen luku.
Lapsesi on siis suoraan s**tanasta.
Eiku. Josko nyt kuitenkin jättäisit nuo älyttömyydet syrjään ja keskittyisit lapseesi.
No mä olen syntynyt 29.2. että......
Tuu nyt jo järkiisi. Ei tuolla ole mitään merkitystä.
Ei tietenkään numeroilla ole merkitystä, kuten ei silmien värillä tai kengän koollakaan. Mutta kyllähän ne mukana kulkevat läpi elämän.
Johtuu hormoneista. Tsemppiä!