Mistä tunnistaa pelimiehen nykypäivänä?
Enää ei tarvitse olla lipeäkäytöksinen tai huomattavan komea mies, vaan se ihan tavisjamppakin voi pyörittää useita naisia samaan aikaan. Mistä tällaisen huomaa? Miten voi varoa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi varoa? Miksei vain voisi pitää hauskaa ja katsoa mitä tulevan pitää? Jos mies nyt saattuu olemaan joku pelimies, entä sitten?
Tottakai voi, mutta miksei sitä voi sitten vaan ihan rehellisesti sanoa olevansa pelimies? Miksi pitää valehdella, jos kerran haluaa olla pelimies? Kaikki kun eivät vaan tykkää elää valheessa.
Mitä asioita sinä tuot ensitreffeillä esille? Kerroitko avoimesti miksi treffailet? Omista tavoitteistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi varoa? Miksei vain voisi pitää hauskaa ja katsoa mitä tulevan pitää? Jos mies nyt saattuu olemaan joku pelimies, entä sitten?
Tottakai voi, mutta miksei sitä voi sitten vaan ihan rehellisesti sanoa olevansa pelimies? Miksi pitää valehdella, jos kerran haluaa olla pelimies? Kaikki kun eivät vaan tykkää elää valheessa.
Miehet joutuu etenemään näissä asiosisa epärehellisesti ihan vaan saadakseen seksiä.
No, joo.
Pelimiehiä ei olisi, jos naiset ei pelaisi omia pelejään.
jos kelpuutat miehen tinderissä, se on luultavasti pelimies, jonka on kelpuuttanut sata muutakin naista.
Vierailija kirjoitti:
jos kelpuutat miehen tinderissä, se on luultavasti pelimies, jonka on kelpuuttanut sata muutakin naista.
Tuo tinderissä kelpuuttaminen ei riitä vielä mihinkään. Mä kävin sen kautta kymmenillä treffeillä enkä saanut silti mitään.
Ei tietenkään mistään etukäteen. Sitten vasta kun on rojut torvessa.
Vierailija kirjoitti:
Enää ei tarvitse olla lipeäkäytöksinen tai huomattavan komea mies, vaan se ihan tavisjamppakin voi pyörittää useita naisia samaan aikaan. Mistä tällaisen huomaa? Miten voi varoa?
Siitä, että seksin jälkeen yhteydenpito laantuu.
Pelimiehellä on usein urheilukassi mukana. Tai voi kantaa esim. Sählymailaa, palloa ym. Urheiluvälinettä. Parveilevat usein kuntosalilla, uimahallissa, jalkapallokentällä...
Nykyään voisi pitää ohjesääntönä sitä että jos nainen kiinnostuu miehestä niin sitten se on pelimies.
Kun taas minä joka olisin kunnollinen ja hyväsydäminen en saa naisia kiinnostumaan itsestäni.
Naiset valittaa minulle että kohtaavat vain pelimiehiä mutta eivät kuitenkaan kelpuuta minua, karu kohtalo.
Olen vain se kaveripoika.