Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko adlibris luotettava?

Epävarma ihminen
05.04.2018 |

Tilasin just muutama päivä sitten promarkereita ja brushmarkkereita. Ei oo vieläkän ilmottanu, että paketti olis nyt tulossa. Mitä luulette, tuleeko paketti ikinä perille?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on minulla tullut perille. Kestää noin viikon tilauksesta.

Vierailija
2/60 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukirjoja on tilattu. Tulivat nopeammin kuin odotin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava.

Vierailija
4/60 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava. Toimitus on ollut aina kohtalaisen nopeaa, joskus jopa todella nopeaa, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
5/60 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava, joskus kestää pari päivää "normaalia" pidempään.

Vierailija
6/60 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mulla tullut perille, olen tilannut paljon. Joskus on jotain kirjaa joutunut odottamaan vähän pidempään (mikä kyllä oli merkitty sivuillekin kirjan kohdalle, eli ei ollut mikään yllätys), mutta useimmat on lähetetty 2-5 arkipäivän sisällä. Pyhäpäivät on tietysti myös saattaneet pidentää toimitusaikoja.

Vierailija
7/60 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
8/60 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava mutta tosi hidas. Varsinkin jos ottaa ilmaisella toimituksella (ärrälle). Lisäksi toimitusaikoja pidentää se, jos tilaa erilaisia tuotteita: esim. kynät ja piirustustarvikkeet toimitetaan eri lähetyksellä kuin kirjat. Minulle tuli osa piirustustarvikkeista Ruotsista, osa Suomesta, kirjat Englannista. Kesti aikansa kun löysivät perille.

Vierailija
9/60 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän maan posti lähettää kirjat? Viime ke lähetetty, ei näy vieläkään postin seurannassa. Seurantakoodina R+8 numeroa. Piti tulla 2-5 päivässä

Vierailija
10/60 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas on.

Vierailija
11/60 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tullut kaikki mitä piti ja ollut moitteetonta. Joskus on kestänyt parikin viikkoa. Olen tilannut pitkälle toistakymmentä kertaa.

Vierailija
12/60 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa joo, mutta usein toimitus on paljon hitaampi kuin antavat ymmärtää. Sanovat, että toimitus lähetetään 2-5 arkipäivässä, mutta monta kertaa on mennyt vähintään 10 arkipäivää, plus itse toimituksen kesto vielä päälle. En todellakaan suosittele jos on yhtään kiire. Asiakaspalvelu ja asiakasviestintä on myös hidasta ja tasoltaan heikkoa. Postituslistalle toki pommittavat käytännössä päivittäin.

Vierailija
13/60 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
14/60 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kirjoja ja lankoja. Perille tulevat, tosin toimitus ei ole nopein.

Vierailija
15/60 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksun käsitteli kesti viikon, paketin lähetys kaksi viikkoa päälle. Ei ihan mennyt siihen 2-5 arkipäivään mitä sivuila annetaan ymmärtää, että siinä ajassa tavarat olisivat perillä. Reklamoin ja nihkeästi oltiin antamassa 15% alennusta seuravasta tilauksesta jos viikon sisällä tilaan. He ovat hitaita, asiakaspalvelu on surkeaa ja siitä hyvästä pitäisi palkita heidät tilaamalla lisää? Ei oikein napannut.

Kannattaa tilata jos on valmis odottamaan. Nämä pitkälle venyvät toimitusajat kannattaa muistaa jos ajattelee joululahjojen hankkimista.

Vierailija
16/60 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
17/60 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta ainakin kesällä heillä oli todella hidas toimitusaika.

Vierailija
18/60 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelua oli vaikea saada ja se oli hidasta. Tilauksen tein marraskuussa ja paketti ei meinannut keritä tulla jouluksi perille. Parin vihaisen yhteydenoton jälkeen paketti tuli kuitenkin perille 21.12. En suosittele tilaamaan ainakaan jos haluaa jotain esim.lahkaksi tilata. Itse en enää kyseisestä paikasta osta mitään.

Vierailija
19/60 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin haukun mitään, mutta todella hidas. Myöskään asiakaspalveluun ei vastattu yli viikkoon.

Vierailija
20/60 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kaksi erillistä tilausta 18.11. Toimitusajaksi ilmoitettiin 7-11 vrk. Tosin tilauksen kuitissa oli maininta, että tällä hetkellä HIEMAN pidempi toimitusaika.

Ensimmäinen tilaus saapui kahdessa eri paketissa. Ensimmäinen (kirjoja) 17.12.

Toinen (lelu) 21.12.

Toinen tilaus (kalenteri ja kirjekuoria) saapui vasta joulun jälkeen 28.12. Kuoret ostin joulukortteja varten...

En aio enää ikinä tuolta mitään tilata. Enkä suosittele kenellekään.