Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa palautetta töissä. Miten pitäisi suhtautua?

Vierailija
05.04.2018 |

Meillä on iso firma, joka koostuu useista eri yksiköistä. Jokaisessa yksikössä tehdään ihan samaa työtä samoissa työtehtävissä, mutta kunkin yksikön vastuulla on eri maantieteellinen alue. Jokaisella yksiköllä on oma yksikön johtajansa. Periaatteessa on siis aivan sama, että mihin yksikköön joku työntekijä on nimetty.

Olin ensin yksikössä A ja sain ihan hyvää palautetta työstäni sekä asiakkailta että sen yksikön pomolta. Sitten yksikön B eräs työntekijä lähti, ja minut siirrettiin yksikköön B, koska sinne tarvittiin osaava ihminen kipeämmin kuin yksikköön A. Yksikössä B sain sen yksikön pomolta koko ajan haukkuja, kyttäystä ja ihmeellistä valitusta että teen kaiken väärin. Kun pyysin neuvoja, että mitä haluaisi minun tekevän sitten erilailla niin en saanut koskaan neuvoja siihen, haukkuja vain lisää kuitenkin. Yksikön B asiakkailta sain kuitenkin hyvää palautetta. Yksikön B esimies oli minun tuttu pitkältä ajalta ja tulimme ja tulemme hyvin toimeen asioissa, jotka ei liity työhön, pidämme ihan toisistamme. Minut kuitenkin siirrettiin pari kuukautta sitten yksikköön C, koska sain niin huonoa palautetta yksikön B pomolta, niin ylempi pomo päätti ratkaista ongelman siirtämällä huonon työntekijän eli minut muualle. Yksikössä C saan taas erittäin hyvää palautetta yksikön C pomolta ja asiakkailta, mutta ylemmän pomon silmissä olen yhä huono ja hän haluaisi minut pois koko firmasta. Miten pitäisi suhtautua siihen, että yksi firmamme pomoista haukkui minua usein ilman yhtään konkreettista korjausideaa tekemiisini ja nyt olen jotenkin leimaantunut ylemmän pomon silmissä, vaikka muut talomme pomot pitävät minua hyvänä työntekijänä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää työntekijää mistään pois haluta. 

Taidat laveasanaisuudestasi huolimatta jättää olennaisia kohtia pois. 

😂 voi kuule työelämä on välillä sellasta hiekkalaatikkotouhua ettei paremmasta väliä...ei sillä ole mitään tekemistä kenenkään osaamisen kanssa.

Vierailija
22/22 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoi ap, onko tilanne edennyt johonkin suuntaan?

Katos, ketjuni oli nostettu. Tilanne on edennyt kyllä. Olen päätynyt vaihtamaan työpaikkaa, joten enää ei tarvitse miettiä mikä kumma tuossa työpaikassa oli pielessä. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi